Brak wskazania poziomu paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Brak wskazania poziomu paliwa
Witam!
jak kupilem 3 miesiace temu golfa do dopiero po czasie zauważyłem (może ze względu na inst. gazową:))ze wskazówka od paliwa stoi w bezruchu(0). Wiem, że jeśli czujnik poziomu jest zepsuty to trzeba go wymienić z pompka, a to jest spory wydatek. Możliwe że zepsuł sie sam wskaźnik na desce? ale czy jego i nie trzeba wymienić ze w-tkimi licznikami?? co radzicie? jak to sprawdzic? ktoś kto jest z Poznania może wie gdzie można dostać te części "osobno"?
jak kupilem 3 miesiace temu golfa do dopiero po czasie zauważyłem (może ze względu na inst. gazową:))ze wskazówka od paliwa stoi w bezruchu(0). Wiem, że jeśli czujnik poziomu jest zepsuty to trzeba go wymienić z pompka, a to jest spory wydatek. Możliwe że zepsuł sie sam wskaźnik na desce? ale czy jego i nie trzeba wymienić ze w-tkimi licznikami?? co radzicie? jak to sprawdzic? ktoś kto jest z Poznania może wie gdzie można dostać te części "osobno"?
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 10:50 przez bartas_pn, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam podobny proble, wskazóweczka z benzyny ledwo mi się przesówa jak zatankuje za 50 zł.
Pytałem o to i ktoś mi napisał że wina leży po stronie kierowcy
Jak ma sie LPG to zazwyczaj tankuje się porcje benzyny tylko żeby odpalić i nic pozatym, i wtedy pływak śnieżeje, robi się na nim jakis osad od nie używania i się zawiesza w pozycji w ktorej leży najczesciej... czyli na minimum
Jedyna rada... wymienić albo wyczyscic pływak i tankować wiecej benzyny niż na przeżycie.
Kosz wymiany pływaka to okolo 100-150 zł zależy gdzie.
Jak LPG masz w oponie zapasowej to jest cięższe dojscie do baku ponoć i koszty rosną.
Nowy pływak nie jestem pewien ale na allegro pewnie bedzie.
Pytałem o to i ktoś mi napisał że wina leży po stronie kierowcy
Jak ma sie LPG to zazwyczaj tankuje się porcje benzyny tylko żeby odpalić i nic pozatym, i wtedy pływak śnieżeje, robi się na nim jakis osad od nie używania i się zawiesza w pozycji w ktorej leży najczesciej... czyli na minimum
Jedyna rada... wymienić albo wyczyscic pływak i tankować wiecej benzyny niż na przeżycie.
Kosz wymiany pływaka to okolo 100-150 zł zależy gdzie.
Jak LPG masz w oponie zapasowej to jest cięższe dojscie do baku ponoć i koszty rosną.
Nowy pływak nie jestem pewien ale na allegro pewnie bedzie.
Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
ano sprawdz przy zbiorniku czy przewody sie nie odlaczyly lub nie zasniedzialy styki ewentualnie odzukaj przewody od wskaznika (tez przy zbiorniku) odlacz je od plywaka i zewrzyj jesli ruszy sie wskaznik to znaczy ze cos nie tak z plywakiembartas_pn pisze:NIE wskazówka lezy nie ruchomo, opiera sie n atym "patyczku" i nigdy nawet nie dgra. Co o to jest chłopaki?bongo102 pisze:Jak zgaszony masz samochodzik to z tej rezerwy opada jeszcze troche?
A czemu cytujesz prawie kropka w kropke moją wypowiedz?Nic innego nie przychodzi ci do głowy?kesier pisze: ano sprawdz przy zbiorniku czy przewody sie nie odlaczyly lub nie zasniedzialy styki ewentualnie odzukaj przewody od wskaznika (tez przy zbiorniku) odlacz je od plywaka i zewrzyj jesli ruszy sie wskaznik to znaczy ze cos nie tak z plywakiem
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
Witam. Odgrzebałem stary temat. Mam takie pytanie. W golfie mk3 (96r.) nie pokazuje wskaźnik paliwa (cały czas zero). Po złączeniu przewodów z czujnika nie wychyla się wskazówka więc założyłem drugi licznik. Dalej nie pokazuje nic. Wskazówka tak jakby drgnie może o 1mm.Wychodziło by, że uszkodzone są przewody. Czy przewody z czujnika idą bezpośrednio do licznika czy przechodzą jeszcze przez jakieś elementy? Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 165 gości