[MKIII, 1.8] Ubytek plynu chłodzącego??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

[MKIII, 1.8] Ubytek plynu chłodzącego??

Post autor: dinus » pn sty 30, 2006 11:40

Witam,

Co może być przyczyną ubytku płynu chłodzącego? Na początku grudnia wlałem około 0,5 L, dzisiaj musiałem dolać jakieś 0,3-0,4L.
Nie widać żeby coś kapało, gdyż nie ma żadnych plam pod samochodem.
Trochę mnie to niepokoi.
Wydaje mi się, że troszeczkę za dużo ubyło tego płynu.
Co może złego się dziać?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn sty 30, 2006 11:45

mhhh uszczelka pod głowicą i dobrze pooglądaj silnik czy nie ma białego nalotu, bo czasami płyn jak wycieka to odrazu wysycha


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

greg

Post autor: greg » pn sty 30, 2006 11:48

sprawdź wszystkie końcówki węży - jak masz zabrawienie - masz w tym miejscu wyciek który następuje najczęsciej przy zagrzanym silniku.Ewentualnie - zobacz n apompe czy ztego otworu nie zaczyna wykapywać - jak tak - rychły koniec pompy



dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: dinus » pn sty 30, 2006 11:52

Adamtd pisze:mhhh uszczelka pod głowicą i dobrze pooglądaj silnik czy nie ma białego nalotu, bo czasami płyn jak wycieka to odrazu wysycha
A czemu uszczelka pod głowicą?
Poważna to jest sprawa?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn sty 30, 2006 11:53

i jak mówi greg - pooglądaj okolice pompy wody - bo zniej jak leje się troszkę to wysycha odrazu na bloku(przechodziłem te poszukiwania zawiązane z pompą)

[ Dodano: Pon Sty 30, 2006 10:55 ]
dinus pisze:A czemu uszczelka pod głowicą?
Poważna to jest sprawa?
Bo wtedy jest nieszczelnośc pomiędzy kanałami układu chłodzenia a cylindrami i układem smarowania i płyn się wlewa albo do oleju albo do cylindrów.
No i jest to sprawa poważna (najistotniejsza uszczelka w silniku)


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: dinus » pn sty 30, 2006 11:58

Adamtd pisze:i jak mówi greg - pooglądaj okolice pompy wody - bo zniej jak leje się troszkę to wysycha odrazu na bloku(przechodziłem te poszukiwania zawiązane z pompą)

[ Dodano: Pon Sty 30, 2006 10:55 ]
dinus pisze:A czemu uszczelka pod głowicą?
Poważna to jest sprawa?
Bo wtedy jest nieszczelnośc pomiędzy kanałami układu chłodzenia a cylindrami i układem smarowania i płyn się wlewa albo do oleju albo do cylindrów.
No i jest to sprawa poważna (najistotniejsza uszczelka w silniku)
Sorki za moje pytania ale jestem kompletnym laikiem.
Jakiego rodzaju wyciekow szukac? Takich jak olej?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn sty 30, 2006 12:02

Jakiego rodzaju wyciekow szukac? Takich jak olej?
Nie takie jak olej - coś co wygląda jak woda albo szukaj biało zielonkawego nalotu (tak wyglda wyschnięty płyn)


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: dinus » pn sty 30, 2006 12:18

Adamtd pisze:
Jakiego rodzaju wyciekow szukac? Takich jak olej?
Nie takie jak olej - coś co wygląda jak woda albo szukaj biało zielonkawego nalotu (tak wyglda wyschnięty płyn)
Dzieki za info. Sprawdzę zaraz.
Sprawdzałem również poziom oleju i było wszystko w porządku. Olej na bagnecie koloru normalnego.

Pozdrawiam



winiar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw gru 08, 2005 00:26
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: winiar » pn sty 30, 2006 12:18

U mnie uciekalo przez kruciec ktory wychodzi z bloku silnika. Wymienilem ten plastik i wszystko jest ok



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn sty 30, 2006 13:58

najpierw obejrzyj pombe wody czy tam nie ma wycieku potem zajrzyj do oleju czy nie zrobiła się kawa z mlekiem i poziom sie nie podnośi jesli takbedzie to poszła uszczelka pod głowica koszt naprawy około 500 zł jesli zrobisz sam jeśli ktoś to nawet 1000


TUTENHAMON

dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: dinus » pn sty 30, 2006 14:24

TUTENHAMON pisze:najpierw obejrzyj pombe wody czy tam nie ma wycieku potem zajrzyj do oleju czy nie zrobiła się kawa z mlekiem i poziom sie nie podnośi jesli takbedzie to poszła uszczelka pod głowica koszt naprawy około 500 zł jesli zrobisz sam jeśli ktoś to nawet 1000
Dzisiaj rano sprawdzałem olej i byl na dobrym poziomie, nie podnosi sie. Kolor tez jest normalny.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 259 gości