Strona 1 z 2
czy bede mial lepsze przyspieszenie?
: pn sty 30, 2006 10:37
autor: bartek1001
witam serduchowo!!!
mam gti a w nim silnik pf, a w silniku mam jakby podwojna przepustnice. Linka z gazu jest zaczepiona o gorna czesc i otwiera sie jako pierwsza zaraz po nacisnieciu gazu.Dopiero po osiagnieciu przez nia pewnego polozenia zaczyna ciagnac 2 przepustnice ktora znajduje sie zaraz pod nia. Moje pytanie jest takie: gdyby zaspawac gorna i dolna razem (wtedy o wiele zwawiej wchodzi na obroty) to jakie beda konsekwencje. Na bank podskoczy spalanie ale niewiem o ile, i czy czasem nie zacznie mi go zalewac.
Mam jeszcze jedo pytanie czy kazdy z was golfiarzy przy tych mrozach mial problem z ogrzewaniem mi dziala dobrze tylko na 1-ce, 2-ka i 3-ka co najmniej letnie.
Bardzo prosze o udzielenie odpowiedzi na nurtujace mnie pytania
: pn sty 30, 2006 11:13
autor: greg
bartek1001 pisze:Mam jeszcze jedo pytanie czy kazdy z was golfiarzy przy tych mrozach mial problem z ogrzewaniem mi dziala dobrze tylko na 1-ce, 2-ka i 3-ka co najmniej letnie
u mnie działało dobrze - piszę że dziłąło bo teraz mam mk3, u kolegi dziala dobrze. Co do 1 pytania - spróbować mozesz - zawsze przy pogorszeniu latwo ci będzie wrócić do pierotnego stanu bo będziesz wiedział co zrobiłeś.
: pn sty 30, 2006 11:28
autor: bartek1001
w sumie racja ale znajomy mechanik odradzal mi tego powiedzial ze spalanie moze wzrosnac nawet do 25 litrow, ale ciagnac obydwie manetki naraz naprawde slychac roznice w wskakiwaniu na obroty
[ Dodano: Pon Sty 30, 2006 10:31 am ]
jeszcze jedna rzecz ktora mnie maksymalnie irytuje to fakt ze w aucie mi wszystko trzeszczy jak w starym ikarusie, wydaje mi sie ze za sprawa od lat utwardzonego zawieszenia, czy sa jakies newralgiczne plastiki w golfie ktore maja tendencje do trzeszczenia i czy wogole da sie cos temu zaradzic?
: pn sty 30, 2006 11:43
autor: greg
jedynym chyba wyjściem to porobierać palstiki jak będzie ciepło - smarem silikonowym ewnetualnie jakieś podklejenie...bo to na połączeniu metal-plastik tak slychać.
: pn sty 30, 2006 11:51
autor: bartek1001
dzięks
: pn sty 30, 2006 11:59
autor: greg
a co do ogrzewania sprawdź czy masz taki termostat przed wejściem do nagrzewnicy - jak tak to moze on blokuje i dlatego słabo grzeje, ewentualnie zamulona nagrzewnica
: śr lut 01, 2006 11:02
autor: bartek1001
nagrzewnica przedmuchana i cisnienie bylo ok ale wracajac do tej przepustnicy moze ktos sie orientuje jaki bedzie skutek zlaczenia obydwoch tak azeby od startu dwie sie otwieraly
: śr lut 01, 2006 12:03
autor: TAZ
naspawaj mechanizm otwierania drugiej przepustnicy to wtedy będzie się wcześniej otwierała. Spalanie wzrośnie ale bez przesady, 25 litrów to napewno nie osiągniesz.
: śr lut 01, 2006 12:41
autor: bartek1001
no ale nie bedzie mi go zalewac? bo wtedy sie zmuli znasz kogos kto tak ma taz?
: śr lut 01, 2006 12:45
autor: TAZ
A niby dlaczego ma go zalewać ?? PF ma digiII więc ma do sterowania sondę, czujniki otwarcia i zamknięcia przepustnicy i inne czujniki odpowiedzialne za skład mieszanki paliwowej.
: śr lut 01, 2006 12:48
autor: bartek1001
czyli moge to zrobic zupelnie bezkarnie i zadnych minusow z wyjatkiem spalania nie bedzie? aha i piszesz naspawac czyli skrocic odcinek pomiedzy ta wygieta w dol blaszka a koncem otworu dolnej wiec jesli dobrze rozumiem bedzie otwierala sie wczesniej a nie rownoczesnie
: śr lut 01, 2006 12:51
autor: TAZ
Możesz spróbować przerobić mechanizm, żeby się obie naraz otwierały ale po co skoro jak będziesz chciał to i tak dasz gaz do oporu i na jedno wyjdzie.
: śr lut 01, 2006 12:57
autor: bartek1001
tak ale 2 otwiera sie dopiero okolo 4000 obrotowa tak mialby wiekszego kopa od poczatku i nie musial by najpierw wkrecac sie na obroty niewiem czy wiesz o co mi chodzi
: śr lut 01, 2006 13:10
autor: sas_gti
bartek1001 pisze:tak ale 2 otwiera sie dopiero okolo 4000 obrotowa tak mialby wiekszego kopa od poczatku i nie musial by najpierw wkrecac sie na obroty niewiem czy wiesz o co mi chodzi
źle kombinujesz bo
przeciez polozenie przepustnicy zalezy od polozenia pedału gazu a nie od obrotów silnika!!, takze jesli chcesz otworzyc obie przepustnice przy np 1500 tys obr/min to wystarczy wcisnac gaz do dechy, ja bym tego nie zaspawywał, bo przeciez zawsze jak chcesz przyspieszyc maksymalnie szybko to wciskasz gaz do dechy, takze roznicy nie bedzie moim zdaniem