VW 1.4 Smoczy apetyt
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VW 1.4 Smoczy apetyt
Wiatam.
Mam problem z moim golfikiem 1.4 Od jakiegos czasu ma straszny apetyt na benzyne. Wedlug moich obliczeń, to ok 13 l na 100 km. Troche w tych czasach mączące.
Nie robię duzych odleglości, przeważnie jakies 5. sporadycznie w ruchu wiejsko-miejskim 30.
Dodatkowo spostrzegłem, że w momencie odpalania, zwłaszcza jak jest zimny, to wskakuje mi na 2100 obrotów. A kiedy dociskam mocniej pedal gazu, to odzczuwam przyduszenie.
Podłaczalem go pod kompa i wskazało, że jest zwarcie na CZUJNIKU TEMPERATURY ZASYSU POWIETRZA, ale jak zaputałem o to w sklepie, to zrobili wielkie oczy.
Tak poza tym nic nie wykazało.
pomóżcie rozwiązac moje problemy
Mam problem z moim golfikiem 1.4 Od jakiegos czasu ma straszny apetyt na benzyne. Wedlug moich obliczeń, to ok 13 l na 100 km. Troche w tych czasach mączące.
Nie robię duzych odleglości, przeważnie jakies 5. sporadycznie w ruchu wiejsko-miejskim 30.
Dodatkowo spostrzegłem, że w momencie odpalania, zwłaszcza jak jest zimny, to wskakuje mi na 2100 obrotów. A kiedy dociskam mocniej pedal gazu, to odzczuwam przyduszenie.
Podłaczalem go pod kompa i wskazało, że jest zwarcie na CZUJNIKU TEMPERATURY ZASYSU POWIETRZA, ale jak zaputałem o to w sklepie, to zrobili wielkie oczy.
Tak poza tym nic nie wykazało.
pomóżcie rozwiązac moje problemy
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Z tego co wiem to nie. Jest to jeden z czujników sterujący pracą wtrysku. Parametry ma zresztą takie same jak ten od płynu chłodzącego.
beamish w temparaturze 0 stopni ma on mieć opór 5 komów. Więc może póki nie dostaniesz nowego ściągnij kable od niego i zmostkuj oprnikiem o tej wartości. Chyba że zwarcie jest na kablach a nie na czujniku to wtedy trza go poszukać
[ Dodano: Sob Sty 28, 2006 6:35 pm ]
beamish w temparaturze 0 stopni ma on mieć opór 5 komów. Więc może póki nie dostaniesz nowego ściągnij kable od niego i zmostkuj oprnikiem o tej wartości. Chyba że zwarcie jest na kablach a nie na czujniku to wtedy trza go poszukać
[ Dodano: Sob Sty 28, 2006 6:35 pm ]
Bo pewnie nie ma go w typowym asortymencie, jak czujników do płynu. Pewnie sakzany jesteś na szrot lub ASObodzio_j pisze:W SKLEPIE ZROBILI WIELKIE OCZY
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Nie, to nie jest to samo co w poldku, tu na podstawie temp. dobiera dawke paliwa i powinien cos policzyć ilośc powietrza (ale nie jestem pewien czy w przypadku akurat tego czujnika temp.)bodzio_j pisze:Czy on służy do regulacji temp powietzra przez zamykanie dopływu ciepłego z kolektora? Coś podobnego było kiedyś w poldkach gaźnikowych, i późniejszych na wtrysku też chybaPaweł Marek pisze:Czujnik taki jest
[ Dodano: Sob Sty 28, 2006 18:37 ]
Może wystarczy kabelkami poruszać na czujniku bo styku nie ma
[ Dodano: Sob Sty 28, 2006 18:43 ]
Wiesz czasami ludzie w sklepach wszystkiego nie wiedzą... Kilka miesięcy temu postanowiłem kupić chlodnice do swojego autka - zadzwoniłem do pewnego sklepu, pytam czy jest do ABU, no jest, jade, płace, ale cos mnie tknęło i pytam czy to napewno to, a tak tak na 200% to, bo jak dla mnie to była ciut zaduża, więc poszedłem do auta i pokazuje gościowi że ja mam o 20 cm krótszą, a on że to niemozliwe... no jak niemożliwe jak ja mam taką.bodzio_j pisze:CieKAWE DLACZEWGO W TAKIM RAZIE W SKLEPIE ZROBILI WIELKIE OCZY?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 358 gości