Strona 1 z 2

Jaka różnica zawieszenia w GTI a GT

: sob sty 28, 2006 09:57
autor: eldorado84
tak jak w temacie czy jest różnica w zawiechu od golfa GTI a GT (lub CL,GL) a jak jest to w czym sie przejawia? wielkość lub średnica sprężyny czy może inny teleskop (inne mocowania na teleskopie) ?????????

: sob sty 28, 2006 10:03
autor: barteKKK03
napewno zawiecha gti jest twardsza i niższa od zwykłej

: sob sty 28, 2006 11:12
autor: pw524
GT jest niższy i twardszy od CL,GL jeszcz niższy i twardszy jest GTI. Dodatkowo w najmocniejszych golfach RALLY, G60 z tyłu są wachacze zamiast belki.

: sob sty 28, 2006 11:17
autor: sweden
pw524 pisze:GT jest niższy i twardszy od CL,GL jeszcz niższy i twardszy jest GTI. Dodatkowo w najmocniejszych golfach RALLY, G60 z tyłu są wachacze zamiast belki.
zalezy o jakim golfie mowa :P Trojki w wersji GT maja takie same zawieszenie i stoja tak samo wysoko jak cl czy gl (przynajmniej do 95roku, bo pozniej chyba gt mialy tarcze z tylu) A gti, czy vr6 sa nizsze o 1 czy 2 cm :)
Pozdrawiam

: sob sty 28, 2006 11:24
autor: ku_bi
GT a GTI nie ma zadnej roznicy w zawieszeniu...

Re

: sob sty 28, 2006 11:26
autor: Razal
Panowie na stronie www.vwgolf.pl wszystko jest :hmm: :dol:

Wyposażenie standardowe różnych wersji GOLFA Mk3

Do standardowego wyposażenia Golfa MK3 w wersji GT należało:


Wyposażenie zewnętrzne:
- 15" aluminiowe felgi BBS model LM, ogumienie 195/50 R15
- zielone atermiczne szyby
- częściowo malowane zderzaki w kolorze nadwozia
- malowane pod kolor nadwozia lusterka
- wzmocnienia antyuderzeniowe drzwi
- boczne kierunkowskazy
- lotka na tylnej klapie
- przyciemnione klosze tylnych lamp
- podwójne reflektory o wspólnym kloszu

Wyposażenie wnętrza:
- kubełkowe przednie fotele
- anty-oślepieniowe lusterko wsteczne
- lusterko w osłonie słonecznej dla pasażera
- popielniczna z zapalniczką
- środkowa konsola z popielniczką dla pasażerów z tyłu
- zamykany schowek na klucz
- miękka deska rozdzielcza
- kieszenie w drzwiach przednich
- regulowany fotel kierowcy
- dzielona tylna kanapa w stosunku 1/3
- regulacja wysokości pasów z przodu
- apteczka oraz trójkąt ostrzegawczy
- centralny zamek
- welurowe dywaniki
- podświetlenie wnętrza z opóźnieniem czasowym
- światełko do czytania dla pasażera
- wspomaganie kierownicy
- regulowana wysokość komulny kierowniczej
- filtr przeciwpyłkowy
- elektrycznie sterowane lusterka
- programowalne tryby pracy wycieraczek
- regulowane od wewnątrz lusterka
- dwutonowy klakson
- antena dachowa
- koło zapasowe
- cyfrowy licznik kilometrów
- komputer pokładowy MFA
- immobiliser


Do standardowego wyposażenia Golfa MK3 w wersji GTI należało:


Wyposażenie zewnętrzne:
- 15" aluminiowe felgi BBS model LeMans, ogumienie 195/50 R15
(w modelu 16v model Monte Carlo, ogumienie 205/50 R15
- zielone atermiczne szyby
- częściowo malowane zderzaki w kolorze nadwozia
- malowane pod kolor nadwozia lusterka
- grill pomalowany pod kolor nadwozia
- wzmocnienia antyuderzeniowe drzwi
- boczne kierunkowskazy w kolorze białym
- zawieszenie obniżone o 10mm
- podwójna końcówka wydechu
- lotka na tylnej klapie
- przyciemnione klosze tylnych lamp
- podwójne reflektory o wspólnym kloszu

Wyposażenie wnętrza:
- kubełkowe przednie fotele Recaro
- regulowany fotel kierowcy
- regulowany fotel pasażera (w 16v)
- trójramienna sportowa kierownica
- anty-oślepieniowe lusterko wsteczne
- lusterko w osłonie słonecznej dla pasażera
- popielniczna z zapalniczką
- środkowa konsola z popielniczką dla pasażerów z tyłu
- zamykany schowek na klucz
- miękka deska rozdzielcza
- kieszenie w drzwiach przednich
- regulacja wysokości pasów z przodu
- apteczka oraz trójkąt ostrzegawczy
- welurowe dywaniki
- podświetlenie wnętrza z opóźnieniem czasowym
- światełko do czytania dla pasażera
- wspomaganie kierownicy
- regulowana wysokość komulny kierowniczej
- filtr przeciwpyłkowy
- elektrycznie sterowane lusterka
- programowalne tryby pracy wycieraczek
- radioodtwarzacz
- regulowane od wewnątrz lusterka
- dwutonowy klakson
- antena dachowa
- koło zapasowe
- cyfrowy licznik kilometrów
- komputer pokładowy MFA
- immobiliser
- ABS i ESD (w 16v)
- znacznik zużycia klocków hamulcowych (16v)

Pozdroooo :pub:

: sob sty 28, 2006 11:34
autor: pw524
sweden pisze:
pw524 pisze:GT jest niższy i twardszy od CL,GL jeszcz niższy i twardszy jest GTI. Dodatkowo w najmocniejszych golfach RALLY, G60 z tyłu są wachacze zamiast belki.
zalezy o jakim golfie mowa :P Trojki w wersji GT maja takie same zawieszenie i stoja tak samo wysoko jak cl czy gl (przynajmniej do 95roku, bo pozniej chyba gt mialy tarcze z tylu) A gti, czy vr6 sa nizsze o 1 czy 2 cm :)
Pozdrawiam
Kolega nie pisał czy chodzi o mkII czy mkIII. Ja mam mkII GT i jestem pemien że jest niższy o 1cm. Tak pisze w instrukcji i to samo wyczytałem tu na stronie (zaraz znowu ktoś napisze że się chwalę :grin: ).

: sob sty 28, 2006 11:48
autor: ku_bi
pytanie było jaka jest róznica miedzy GT a GTI, odp. --> żadna.....

: sob sty 28, 2006 12:02
autor: Julek
sweden pisze:przynajmniej do 95roku, bo pozniej chyba gt mialy tarcze z tylu)
Moj jest z 93 a juz ma z tylu tarcze kupmel ma z 92 i tez sa tarcze.

: sob sty 28, 2006 12:07
autor: sweden
Julek pisze:
sweden pisze:przynajmniej do 95roku, bo pozniej chyba gt mialy tarcze z tylu)
Moj jest z 93 a juz ma z tylu tarcze kupmel ma z 92 i tez sa tarcze.
ja mam grudzien 95 i okropne bebny z tylu :). Tyle ze to diesel...

: sob sty 28, 2006 12:12
autor: Pablo Corrado
Ja mam GT z prod 92, ale wg VIN rocznik 93 (czyli wyprodukowany w jesieni 92) i z tyłu sa tarcze, a całe auto jest niższe od pozostałych CL,GL. Co do zawiech to nie wiem czy jest oryginał, ale amorki to Sachs Advantage.

: sob sty 28, 2006 12:15
autor: Julek
Pablo Corrado pisze:Ja mam GT z prod 92, ale wg VIN rocznik 93 (czyli wyprodukowany w jesieni 92) i z tyłu sa tarcze, a całe auto jest niższe od pozostałych CL,GL. Co do zawiech to nie wiem czy jest oryginał, ale amorki to Sachs Advantage.
U mnie jest zawiecha orginalna i tez jest nizszy od CL,GL

: sob sty 28, 2006 12:20
autor: ku_bi
Julek pisze:
Pablo Corrado pisze:Ja mam GT z prod 92, ale wg VIN rocznik 93 (czyli wyprodukowany w jesieni 92) i z tyłu sa tarcze, a całe auto jest niższe od pozostałych CL,GL. Co do zawiech to nie wiem czy jest oryginał, ale amorki to Sachs Advantage.
U mnie jest zawiecha orginalna i tez jest nizszy od CL,GL
tak o 10mm

: sob sty 28, 2006 12:42
autor: Red Spider
Jak ma być pięknie to musi być ostra gleba a to oznacza że oryginalna zawiecha jaka by nie była idzie jako zawieszenie zimowe a na latko coś ekstremalnego

:satan: :satan: :satan: