Strona 1 z 2

Sportowe zawieszenie !!!!!

: pt sty 27, 2006 23:41
autor: eldorado84
Mam golfa 1.8 (75 kucy). Szukam zawiecha nowego lub używanego ale w b.dobrym lub dobrym stanie. Troche szukałem i.... co wy na to:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=82169711 za 640zł
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=82470463 za 629zł
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=82467050 za 799zł

I jeszcze nie wiem jakie obniżenie wybrać: 40/40 , 60/40 lub 60/60, felgi mam 14stki (nie bede wymieniać). ale chyba 40/40 - to bezpieczne obniżenie
Prosze o opinie na temat tych zestawów, a może oddzielnie kupić zestaw sprężyn jakiejś znanej firmy np: WIETEC
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=82999130
a potem do tego jakieś utwardzone i skrucone amorki np. takie(to są olejowe; gazowe lepsze):
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=82144613

Prosze o opnie

: pt sty 27, 2006 23:48
autor: Adrian1980
ten obywatel co sprzedaje uzywane sprezyny Weitec'a za 400zl to chyba lekko przesadzil :grin: . Ja kupilem komplet NOWYCH za 285zl...

: pt sty 27, 2006 23:56
autor: djprezes
Jeśli chcesz dobrej rady to nie obniżaj go teraz, poczekaj do wiosny.

Gwarantuje ci że jak zamontujesz je teraz to jeszcze zdążysz je przeklnąc 100 razy.
A tak na wiosne przynajmniej sie nacieszysz.

Chyba że chcesz z golfa zrobić machine do odgarniania śniegu z ulic :)
Bardziej śniegiem przysypie i na parking nie wjedziesz. Szczegolnie przy 60mm i małych kółeczkach.

Niech sie wypowiedzą ci co mają obniżone :)
Ja miałem i zrezygnowałem :) Ale wygląd był kozacki...

: sob sty 28, 2006 00:11
autor: Adrian1980
djprezes pisze:Jeśli chcesz dobrej rady to nie obniżaj go teraz, poczekaj do wiosny.

Gwarantuje ci że jak zamontujesz je teraz to jeszcze zdążysz je przeklnąc 100 razy.
A tak na wiosne przynajmniej sie nacieszysz.

Chyba że chcesz z golfa zrobić machine do odgarniania śniegu z ulic :)
Bardziej śniegiem przysypie i na parking nie wjedziesz. Szczegolnie przy 60mm i małych kółeczkach.

Niech sie wypowiedzą ci co mają obniżone :)
Ja miałem i zrezygnowałem :) Ale wygląd był kozacki...
zgodze sie z kolega, ja przez ta zime musialem dokladke wyczepiac bo nie dalo sie jezdzic, az mi zderzak z zaczepow wyskoczyl...

: sob sty 28, 2006 00:22
autor: boberro
koła 14 i obnizenie to troche bez sensu lepiej zainwestować w jakieś kólka np 16 cali a zawieszkę potem 30/30, jak miałem polo 86c i obniżenie 60/60 koła 7/14 cali dezent to pojezdziłem jeden dzien i sie wyleczylem ha ha wroclawskie dziury poskromią każdego. :majkel:

: sob sty 28, 2006 00:32
autor: eldorado84
jak byłem w niemczech to widziałem golfy 2 i 3 gdzie były obniżone np 40/40 i miały założone 14stki fele ale żeby samochód nie był pługiem na takich kułeczkach zakładali opony np (to tylko przykład - nie musza takie wystękować) 190/60 -14stki albo 185/60 -14stki. Może z jednej strony wysokie opony to obciach na całej lini ale można powiedzieć że wystękuje kompromis między twardością (zawiech) a "jakąś tam miękkością" - wysoki balon. Nadkola były ładnie wypełnione !!!

: sob sty 28, 2006 00:47
autor: djprezes
widziałeś jakie koleiny z lodu się robią na niektorych drożkach pobocznych? Jeśli bedziesz jezdzil tylko po autostradach, drogach szybkiego ruchu to spoko.

Ale z obniżeniem wjedz w takie lodowe koleiny, 1 dziura i niemasz miski olejowej :D

To samo będzie jak ci zasypie śniegiem po pachy, bedziesz musial wtedy poczekać aż przyjdzie odwilż.

Niemcy to nie Polska :majkel:

: sob sty 28, 2006 00:54
autor: boberro
djprezes pisze:Niemcy to nie Polska
chyba Polska to nie Niemcy lub jakoś tak chyba.... :kac:

: sob sty 28, 2006 01:04
autor: djprezes
pomyliło mi się :) :toimonster:

: sob sty 28, 2006 01:19
autor: ku_bi
ja bym wybrał obnizenie 60/40. Jesli o zestaw to brałbym cały zestaw kit, z tych 3 co podałes w zasadzie wszystko prawie to samo, jesli maja tuv to powinny byc ok

: sob sty 28, 2006 08:23
autor: BartekC
boberro pisze:koła 14 i obnizenie to troche bez sensu lepiej zainwestować w jakieś kólka np 16 cali a zawieszkę potem 30/30, jak miałem polo 86c i obniżenie 60/60 koła 7/14 cali dezent to pojezdziłem jeden dzien i sie wyleczylem ha ha wroclawskie dziury poskromią każdego. :majkel:
Zgadzam sie z kolegą. Podstawa to ładna felga co najmniej 15". Póżniej kombinuje z zawieszeniem. Na nasze super polskie drogi -40/40 wydaje sie byc dobrym rozwiązaniem. Ja mam -30/30 i czuć kazda dziure, no ale za to na rownej drodze w zakrętach można pomykać. A co do marki to wydaje mi się ze lepiej wydać troche więcej i kupić jakieś markowe sprężyny a już na pewno amortyzatory. A i jeszce jedno przy sprzynach -30/30 pasuje większość standartowych amortyzatorów , natomiast przy wiekszym różnie bywa. Wieć kwestia gustu co sie tobie podoba i le masz na to kasy i czego oczekujesz bo możliwości jest bardzo dużo!!
Powodzenia!

: sob sty 28, 2006 08:51
autor: wilk
Skoro mowa o sportowym zawieszeniu to mógłby ktoś rzucić okiem na mój mały problem :P LINK

: sob sty 28, 2006 08:54
autor: mazurekt
Miałem założone zewieszenie -60/60 i kółka 195/45R16. Zawieszenie to przekląłem jeżdżąc po koleinachi dołach....wrrrr. Jak na zimę założyłem zwykłe to się uwaliłem browarem z radości i powiedziałem że nigdy więcej wygłupów. Na wiosnę robię tył -20 a przód -30 i uważam że niżej to już przesada a springi te co miałem mogę odsprzedać - może komuś się przydadzą

: sob sty 28, 2006 19:28
autor: macil
Jak kupiłem swojego golfa w Niemczech to miał założone sprężyny obniżające zawieszenie (nie wiem o ile) i jeździło się zaje...fajnie. Koła 14" a oponki 180/60.
Po przyjeździe do kraju natychmiast kupiłem normalne zawieszenie i wymieniłem. W moim mieście i okolicach dziury jak leje po bombach.
Teraz mam na zbyciu te sprężyny.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=29926