: pt sty 27, 2006 21:32
ok 500-700
a nie wiesz jak ten luz zredukowac??greg pisze:luzu wg mni enie powinno być - stad wyciek - odpowietrzenie masz u góry jest albo z takim wężykiem albo w formie rurki z kapturkiem
ehh i gdzie tu szukac skrzyniTomasz Żaguń pisze:Zredukować luz można tylko poprzez rozpołowienie skrzyni biegów na pół i dołożenie podkładek regulacyjnych na flanszach ale od środka na łożyskach mechanizmu różnicowego .To jest chyba tylko robota dla DUUUUŻEGO SPECA którego niestety nieznam. Lepiej kupić drugą lalunię a z tą można walczyć bez pośpiechu czyli szukać speca.Luzu niepowinno być żadnego .
tak to jest wazne czy nie ma na nich rowkówgreg pisze:jak rozbierałeś to flansze nie były czasem wyżłobione? bo po naprawie nie powinno ciec... ewentualnie moze na górze odpowietrzenie skrzyni jest przytkane
i to był bląd bo zmiejszyłeś średnicę, na przyszłość nowy zimering zakłada się trochę inaczaj (głębiej albo płycej) tak by kant uszczelniający nie trafił w rowek na flanszy, albo nowe flanszeb0rys pisze:flansze zostaly zeszlifowane (zabielone) i dalej cieknie a gdzie szukac te odpowietrzenie ?? i jak sprawdzic czy zatkane czy nie.
flansza powinna miec jakis luz czy nie ?? bo u mnie jest luz.
te symbole to ze skrzyni mam spisac ?? (gdzie szukac ?? ) silnik to 2.0 ADY.Tomasz Żaguń pisze:Giełdy lub szroty .Napisz symbole dokładnie i do jakiego silnika to sie rozejrzę w naszym terenie i Ci napiszę.Pozdro
tak tez bylo robioneczyś pisze:Borys, luzu nie powinno być. A jak zabielałeś flansze (operacja wątpliwa) to wypadałoby wydłubać z simera sprężynkę i skręcić ją na łączeniu o 2-3 zwoje (operacja równie wątpliwa) żeby ją skrócić żeby lepiej dolegała.
ok sprawdze. a od innych 2.0 bedzie pasowac ?? (vento/passat) ??Tomasz Żaguń pisze:Jak wejdziesz pod auto i popatrzysz na skrzynię biegów od dołu to tam powinien byc nadlew a na nim nabite symbole np.: 2Y lub ACD lub AUG i nr seryjny który nas nieinteresuje
CHETomasz Żaguń pisze:jak podasz symbole to poszukam od innych