Strona 1 z 2

: pt sty 27, 2006 21:32
autor: zajac
ok 500-700

: pt sty 27, 2006 21:53
autor: greg
jak rozbierałeś to flansze nie były czasem wyżłobione? bo po naprawie nie powinno ciec... ewentualnie moze na górze odpowietrzenie skrzyni jest przytkane

: pt sty 27, 2006 22:09
autor: greg
luzu wg mni enie powinno być - stad wyciek - odpowietrzenie masz u góry jest albo z takim wężykiem albo w formie rurki z kapturkiem

: pt sty 27, 2006 22:13
autor: marcello
greg pisze:luzu wg mni enie powinno być - stad wyciek - odpowietrzenie masz u góry jest albo z takim wężykiem albo w formie rurki z kapturkiem
a nie wiesz jak ten luz zredukowac??

: pt sty 27, 2006 23:03
autor: Tomasz Żaguń
Zredukować luz można tylko poprzez rozpołowienie skrzyni biegów na pół i dołożenie podkładek regulacyjnych na flanszach ale od środka na łożyskach mechanizmu różnicowego .To jest chyba tylko robota dla DUUUUŻEGO SPECA którego niestety nieznam. Lepiej kupić drugą lalunię a z tą można walczyć bez pośpiechu czyli szukać speca.Luzu niepowinno być żadnego .

: sob sty 28, 2006 16:18
autor: marcello
Tomasz Żaguń pisze:Zredukować luz można tylko poprzez rozpołowienie skrzyni biegów na pół i dołożenie podkładek regulacyjnych na flanszach ale od środka na łożyskach mechanizmu różnicowego .To jest chyba tylko robota dla DUUUUŻEGO SPECA którego niestety nieznam. Lepiej kupić drugą lalunię a z tą można walczyć bez pośpiechu czyli szukać speca.Luzu niepowinno być żadnego .
ehh i gdzie tu szukac skrzyni :crazy:

: sob sty 28, 2006 20:53
autor: Tomasz Żaguń
Giełdy lub szroty .Napisz symbole dokładnie i do jakiego silnika to sie rozejrzę w naszym terenie i Ci napiszę.Pozdro

: sob sty 28, 2006 20:59
autor: misiek
greg pisze:jak rozbierałeś to flansze nie były czasem wyżłobione? bo po naprawie nie powinno ciec... ewentualnie moze na górze odpowietrzenie skrzyni jest przytkane
tak to jest wazne czy nie ma na nich rowków
b0rys pisze:flansze zostaly zeszlifowane (zabielone) i dalej cieknie a gdzie szukac te odpowietrzenie ?? i jak sprawdzic czy zatkane czy nie.
flansza powinna miec jakis luz czy nie ?? bo u mnie jest luz.
i to był bląd bo zmiejszyłeś średnicę, na przyszłość nowy zimering zakłada się trochę inaczaj (głębiej albo płycej) tak by kant uszczelniający nie trafił w rowek na flanszy, albo nowe flansze

: pn sty 30, 2006 11:53
autor: marcello
Tomasz Żaguń pisze:Giełdy lub szroty .Napisz symbole dokładnie i do jakiego silnika to sie rozejrzę w naszym terenie i Ci napiszę.Pozdro
te symbole to ze skrzyni mam spisac ?? (gdzie szukac ?? ) silnik to 2.0 ADY.

: pn sty 30, 2006 15:29
autor: czyś
Borys, luzu nie powinno być. A jak zabielałeś flansze (operacja wątpliwa) to wypadałoby wydłubać z simera sprężynkę i skręcić ją na łączeniu o 2-3 zwoje (operacja równie wątpliwa) żeby ją skrócić żeby lepiej dolegała.

: pn sty 30, 2006 19:46
autor: Tomasz Żaguń
Jak wejdziesz pod auto i popatrzysz na skrzynię biegów od dołu to tam powinien byc nadlew a na nim nabite symbole np.: 2Y lub ACD lub AUG i nr seryjny który nas nieinteresuje

: wt sty 31, 2006 09:39
autor: marcello
czyś pisze:Borys, luzu nie powinno być. A jak zabielałeś flansze (operacja wątpliwa) to wypadałoby wydłubać z simera sprężynkę i skręcić ją na łączeniu o 2-3 zwoje (operacja równie wątpliwa) żeby ją skrócić żeby lepiej dolegała.
tak tez bylo robione :bajer: i dalej leci :crazy:

[ Dodano: Wto Sty 31, 2006 08:40 ]
Tomasz Żaguń pisze:Jak wejdziesz pod auto i popatrzysz na skrzynię biegów od dołu to tam powinien byc nadlew a na nim nabite symbole np.: 2Y lub ACD lub AUG i nr seryjny który nas nieinteresuje
ok sprawdze. a od innych 2.0 bedzie pasowac ?? (vento/passat) ??

: wt sty 31, 2006 22:38
autor: Tomasz Żaguń
jak podasz symbole to poszukam od innych

: pt lut 10, 2006 15:34
autor: marcello
Tomasz Żaguń pisze:jak podasz symbole to poszukam od innych
CHE