[mk3]problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Zredukować luz można tylko poprzez rozpołowienie skrzyni biegów na pół i dołożenie podkładek regulacyjnych na flanszach ale od środka na łożyskach mechanizmu różnicowego .To jest chyba tylko robota dla DUUUUŻEGO SPECA którego niestety nieznam. Lepiej kupić drugą lalunię a z tą można walczyć bez pośpiechu czyli szukać speca.Luzu niepowinno być żadnego .
- marcello
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
ehh i gdzie tu szukac skrzyniTomasz Żaguń pisze:Zredukować luz można tylko poprzez rozpołowienie skrzyni biegów na pół i dołożenie podkładek regulacyjnych na flanszach ale od środka na łożyskach mechanizmu różnicowego .To jest chyba tylko robota dla DUUUUŻEGO SPECA którego niestety nieznam. Lepiej kupić drugą lalunię a z tą można walczyć bez pośpiechu czyli szukać speca.Luzu niepowinno być żadnego .

OCTAVIA i do tego COMBI
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
tak to jest wazne czy nie ma na nich rowkówgreg pisze:jak rozbierałeś to flansze nie były czasem wyżłobione? bo po naprawie nie powinno ciec... ewentualnie moze na górze odpowietrzenie skrzyni jest przytkane
i to był bląd bo zmiejszyłeś średnicę, na przyszłość nowy zimering zakłada się trochę inaczaj (głębiej albo płycej) tak by kant uszczelniający nie trafił w rowek na flanszy, albo nowe flanszeb0rys pisze:flansze zostaly zeszlifowane (zabielone) i dalej cieknie a gdzie szukac te odpowietrzenie ?? i jak sprawdzic czy zatkane czy nie.
flansza powinna miec jakis luz czy nie ?? bo u mnie jest luz.

-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
- marcello
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
tak tez bylo robioneczyś pisze:Borys, luzu nie powinno być. A jak zabielałeś flansze (operacja wątpliwa) to wypadałoby wydłubać z simera sprężynkę i skręcić ją na łączeniu o 2-3 zwoje (operacja równie wątpliwa) żeby ją skrócić żeby lepiej dolegała.


[ Dodano: Wto Sty 31, 2006 08:40 ]
ok sprawdze. a od innych 2.0 bedzie pasowac ?? (vento/passat) ??Tomasz Żaguń pisze:Jak wejdziesz pod auto i popatrzysz na skrzynię biegów od dołu to tam powinien byc nadlew a na nim nabite symbole np.: 2Y lub ACD lub AUG i nr seryjny który nas nieinteresuje
OCTAVIA i do tego COMBI
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości