[mk3]problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt sty 27, 2006 21:32

ok 500-700



greg

Post autor: greg » pt sty 27, 2006 21:53

jak rozbierałeś to flansze nie były czasem wyżłobione? bo po naprawie nie powinno ciec... ewentualnie moze na górze odpowietrzenie skrzyni jest przytkane



greg

Post autor: greg » pt sty 27, 2006 22:09

luzu wg mni enie powinno być - stad wyciek - odpowietrzenie masz u góry jest albo z takim wężykiem albo w formie rurki z kapturkiem



Awatar użytkownika
marcello
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: marcello » pt sty 27, 2006 22:13

greg pisze:luzu wg mni enie powinno być - stad wyciek - odpowietrzenie masz u góry jest albo z takim wężykiem albo w formie rurki z kapturkiem
a nie wiesz jak ten luz zredukowac??


OCTAVIA i do tego COMBI

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pt sty 27, 2006 23:03

Zredukować luz można tylko poprzez rozpołowienie skrzyni biegów na pół i dołożenie podkładek regulacyjnych na flanszach ale od środka na łożyskach mechanizmu różnicowego .To jest chyba tylko robota dla DUUUUŻEGO SPECA którego niestety nieznam. Lepiej kupić drugą lalunię a z tą można walczyć bez pośpiechu czyli szukać speca.Luzu niepowinno być żadnego .



Awatar użytkownika
marcello
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: marcello » sob sty 28, 2006 16:18

Tomasz Żaguń pisze:Zredukować luz można tylko poprzez rozpołowienie skrzyni biegów na pół i dołożenie podkładek regulacyjnych na flanszach ale od środka na łożyskach mechanizmu różnicowego .To jest chyba tylko robota dla DUUUUŻEGO SPECA którego niestety nieznam. Lepiej kupić drugą lalunię a z tą można walczyć bez pośpiechu czyli szukać speca.Luzu niepowinno być żadnego .
ehh i gdzie tu szukac skrzyni :crazy:


OCTAVIA i do tego COMBI

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob sty 28, 2006 20:53

Giełdy lub szroty .Napisz symbole dokładnie i do jakiego silnika to sie rozejrzę w naszym terenie i Ci napiszę.Pozdro



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob sty 28, 2006 20:59

greg pisze:jak rozbierałeś to flansze nie były czasem wyżłobione? bo po naprawie nie powinno ciec... ewentualnie moze na górze odpowietrzenie skrzyni jest przytkane
tak to jest wazne czy nie ma na nich rowków
b0rys pisze:flansze zostaly zeszlifowane (zabielone) i dalej cieknie a gdzie szukac te odpowietrzenie ?? i jak sprawdzic czy zatkane czy nie.
flansza powinna miec jakis luz czy nie ?? bo u mnie jest luz.
i to był bląd bo zmiejszyłeś średnicę, na przyszłość nowy zimering zakłada się trochę inaczaj (głębiej albo płycej) tak by kant uszczelniający nie trafił w rowek na flanszy, albo nowe flansze


:-k ...

Awatar użytkownika
marcello
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: marcello » pn sty 30, 2006 11:53

Tomasz Żaguń pisze:Giełdy lub szroty .Napisz symbole dokładnie i do jakiego silnika to sie rozejrzę w naszym terenie i Ci napiszę.Pozdro
te symbole to ze skrzyni mam spisac ?? (gdzie szukac ?? ) silnik to 2.0 ADY.


OCTAVIA i do tego COMBI

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn sty 30, 2006 15:29

Borys, luzu nie powinno być. A jak zabielałeś flansze (operacja wątpliwa) to wypadałoby wydłubać z simera sprężynkę i skręcić ją na łączeniu o 2-3 zwoje (operacja równie wątpliwa) żeby ją skrócić żeby lepiej dolegała.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pn sty 30, 2006 19:46

Jak wejdziesz pod auto i popatrzysz na skrzynię biegów od dołu to tam powinien byc nadlew a na nim nabite symbole np.: 2Y lub ACD lub AUG i nr seryjny który nas nieinteresuje



Awatar użytkownika
marcello
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: marcello » wt sty 31, 2006 09:39

czyś pisze:Borys, luzu nie powinno być. A jak zabielałeś flansze (operacja wątpliwa) to wypadałoby wydłubać z simera sprężynkę i skręcić ją na łączeniu o 2-3 zwoje (operacja równie wątpliwa) żeby ją skrócić żeby lepiej dolegała.
tak tez bylo robione :bajer: i dalej leci :crazy:

[ Dodano: Wto Sty 31, 2006 08:40 ]
Tomasz Żaguń pisze:Jak wejdziesz pod auto i popatrzysz na skrzynię biegów od dołu to tam powinien byc nadlew a na nim nabite symbole np.: 2Y lub ACD lub AUG i nr seryjny który nas nieinteresuje
ok sprawdze. a od innych 2.0 bedzie pasowac ?? (vento/passat) ??


OCTAVIA i do tego COMBI

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt sty 31, 2006 22:38

jak podasz symbole to poszukam od innych



Awatar użytkownika
marcello
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: marcello » pt lut 10, 2006 15:34

Tomasz Żaguń pisze:jak podasz symbole to poszukam od innych
CHE


OCTAVIA i do tego COMBI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości