Strona 1 z 1

: pt sty 27, 2006 21:38
autor: Paweł Marek
Najprościej podłączyć auto do VAG-a. Można się też bawić próbnikiem testując poszczególne obwody na wtyku do komputera ABS - opis jest w serwisówce "Vw Golf III i Vento"

: pt sty 27, 2006 21:42
autor: TUBA
Paweł Marek pisze:Najprościej podłączyć auto do VAG-a. Można się też bawić próbnikiem testując poszczególne obwody na wtyku do komputera ABS - opis jest w serwisówce "Vw Golf III i Vento"
byłem na kompie i nie mógł się połączyć z absem ze wszystkim innym tak ale z nim nie.

: pt sty 27, 2006 22:00
autor: Gitner
Musisz rozwiazac problem polaczenia VAGa z ABSem. Ja mialem podobnie w przypadku walnietej kostki w stacyjce. Nie wszystkie czujniki odpowiadaly na VAGu. Czy kiedykolwiek podpinales VAGa wczesniej? Nie bylo problemow ze wszystkimi odczytami? Bardzo mozliwe ze koncowka zasniedziala, kabel przerwany i brak sygnalu do VAGa i tak samo w strone strownika ABS i dlatego sie wylacza. Kolejna rzecz to zima, zasyfialy snieg (wilgoc) gdzie popadnie w aucie i mroz moze powodowac przerwe..

Pozdro
Gitner

: pt sty 27, 2006 22:20
autor: Rafał29
Witaj
może tez być walnięty czujnik lub przewód do czujnika ja tak miałem kasowano błąd jechałem zapalała sie kontrolka i abs nie działał a za jakiś czas znowu kontrolka gasła i abs pracował wystarczyło z baypasować linie od kostek pod siedzeniem do czujnika i wszystko gra ale najpierw musisz połączyć vaga aby stwierdzić który czujnik najprawdopodobniej masz starsza wersję vaga a właściwie softu i dlatego nie ma komunikacji z kompem
pozdrawiam

: pt sty 27, 2006 22:28
autor: Paweł Marek
Akurat czujnik to najłatwiej sprawdzić omomierzem. Tu jest jakiś problem z komunikacją z Vagiem, co może odpowiadać problemom z zasilaniem kompa ABS-u. Były wątki o uszkodzeniu jego przekaźnika - można poszukać na forum. Najczęściej faktycznie psują sie czujniki, w nastepnej kolejnosci ten przekaźnik.

: pt sty 27, 2006 23:15
autor: TUBA
tak do końca nie jestem przekonany czy to czujnik martwi minie ten zgrzyt po przekroczeniu 20km/h i zaraz po nim lampka się zapala i tak jakby pompa nie trzymała bo jak zrobie że pedał odbija to tuż przed pełnym zatrzymaniem odpuszcza coś i system pada. Styki czyściłem, nie sprawdzałem tylnych czujników ale pogrzebie. A ktos mi mowił że silniczek jakiś moze byc uszkodzony od abs????????
dzieki za porady jak coś wykabinuję dam znać