Strona 1 z 1
Filtr stożkowy do Golfa II GTI 1.8 silnik(PF) Jaki zamontowa
: pt sty 27, 2006 11:11
autor: michalpwl
Jak w temacie
Proszę o pomoc w doborze filtra, oraz o podpowiedzi jak mam się do tego zabrać i na jakie koszty się mam przygotować?
Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrowka
: pt sty 27, 2006 11:46
autor: Bondas
sa gotowe przejsciowki w sklepach gdzie sa stozki
: pt sty 27, 2006 12:22
autor: michalpwl
A co z przepływomierzem powietrza. Da się go zamontować do tych przejściówek. W tych sklepach gdzie byłem nikt mi nie potrafił nic doradzić. Dlatego pytam na forum. Nie wiem jak rozwiązać problem z przepływomierzem? Domyślam się że jest potrzebny i niemożna go po prostu nie montować?
[ Dodano: Pią Sty 27, 2006 11:32 ]
Znalazłem taka fotke. Ale dalej nie wiem jak ten filter jest tam przyłączony
: pt sty 27, 2006 12:58
autor: bodzio_j
michalpwl, Przemyśl sprawę raz jeszcze - po coten filtr i czy warto. Bo oprócz innego odłosu nic nie uzyskasz, a jak źle to założysz to możesz stracić trochę mocy. Przejściówki jeśli nie kupisz to pewnie trzeba dorobić. Przepływomierz być musi. Dobrze by było aby jakoś osłonić filtr od dopływu ciepłego powietrza - przez gorące powietrze możesz osłabić motorek. Koszty są chyba za wysokie w porównaniu do korzyści, czyli hałasu.Stożek,przeróbka, środki do konserwacji stożka.
: pt sty 27, 2006 14:40
autor: sas_gti
dla bajeru mozesz założyc, bedzie łądnie wygladało po otwarciu maski.....ale idąc w tym kierunku to ja ci polecam polerke wszytkiego co jest alu pod maska....jak zrobisz sam to koszty prawie żadne, zajmiesz sie czyms, wizualny efekt duzo lepszy od stożka....z tym ze potem trzeba dbać.....
Jak sie uprzesz na stożek to KN albo JR polecam....nie kupuj przypadkiem stożków gąbkowych, tylko bawełniane......jednak ja mysle ze najrozsądniej jest założyć wkładke w seryjną puszke bo masz pewnosc ze nic nie pogorszysz, ale i tak i tak nie należy sie spodziewac zauważalnych zmian w osiągach na lepsze, chyba ze sie schrzani to na gorsze owszem.......np moze byc tak ze ruszając z kilkuminutowego postoju w korku przez kilka sekund, zanim sie stożek i dolot nie schłodzą bedzie czuć lekko zauważalnego mułka.....pozdro
: pt sty 27, 2006 17:23
autor: michalpwl
Oki dzieki za pomoc!!! Zostaje seryjna puszka. Może w przyszłości założę stożek jako taki bajerek i dla fajnego dźwięku. Jedno wiem na pewno nie chce pogorszyć osiągów GOLFERA
Pozdrawiam
: pt sty 27, 2006 21:34
autor: Sindbad
Mam takie pytanie do filtrów stozkowych. Przeciez powodują one gorszą filtracje i jest to nie zdrowe dla silnika. Czesto osoby podwieszają je przecież tuż nad powieszchnia asfaltu, gdzie jest wiecej kurzu, brudu, zeby wytwozyło sie podciśnienie. Ale czy warto dla tego 1 KM ryzykować kondycją silnika. Oraz takie pytanie dlaczego wiec nie instaluja tych filtrów w seryjnych samochodach jak jest to niby dobre i jest przyrost mocy.
: sob sty 28, 2006 00:01
autor: Adrian1980
jakis czas temu zakupilem sobie stozek Raid z przejsciowka kosztowalo mnie to 100zl, na wysokich obrotach czuc lekko ze szybciej sie zbiera, wiekszego spalania nie odnotowalem, fajny dzwiek, fajny wyglad, ogolnie jestem zadowolony
... to moje opinie i odczucia na ten temat
: sob sty 28, 2006 09:26
autor: eldorado84
jeżelim ktoś ma czas to może np: pobadać jak sie zachowuje stożek. Chodzi o długość dolotu (rura między stożkiem a np: gażnikiem). ja tam bym badał na zasadzie elastyczności na 4biegu ile sie zbierze z 80 do 120 km/h. To najprostrze rozwiązanie. w taki sposób można zbadać jakie ma przyspieszenie na wkładzie seryjnym jak i na stożku z uwzględnieniem że będziemy regulować długość rury (między stożkiem a silnikiem - skracając ją)