podłączenie parownika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
podłączenie parownika
Mam problem z podłączeniem parownika do instalacji chłodzenia silnika.Jak to ma być fachowo zrobione.silnil 1.6,dzięki za pomoc.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
splawik może zrobisz fotkę to zobaczymy. U mnie w trzech autach grzanie parownika było podłączone do rur od nagrzewnicy. W starej jettcie szerogowo z nagrzewnicą, w Vento i MK3 GTI równolegle, za pomoca trójników. Na reduktorze masz strzałki w którą stronę ma iść płyn i toi chyba wszystko. Kryz żadnych niemam, wszystko działa jak talala.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ja tak miałem (przed nagrzewnica nie za) w jettcie II. Nic złego nie odczułem, ale mozna sobie wyobrazić że gorzej będzie grzało auto w środku z powodu płynu w nagrzewnicy schłodzonego przez reduktor. Więc chyba jednak rówenolege, trójnikami. Teraz chyba wszyscy tak montują, a tamtą instalkę w Jettcie robili mi 11 lat temu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 290 gości