Strona 1 z 1

Problem z kolektorem i dwuruką Jetta2

: czw sty 26, 2006 10:27
autor: Kaco
Witam
Mam taki mały problem chce wymienic kolektor do Jetty2 Silnik 1,3B, który juz zakupiłem ale chce jeszcze wymienic ta rurke co idzie od kolektora do wydechu Bo jest ona juz zniszczona kompletnie. Ale tu sie problem zaczyna bo nie wiem czy tam ma byc dwuruka. Ta co jest teraz w moim aucie została przyspawana do kolketora. I wogule jakos dziwnie ona idzie. Mozecie mi powiedziec czy orginalnie tam tez idzie dwururak czy ktos to przerobił? Bo nie wiem jaka kupic. Pozdrawiam

: czw sty 26, 2006 11:18
autor: fibolek
Wiem że w Mk2 idzie pojedyńcza rurka dwururak zaczyna się bodajże od mocniejszych GTI.Ale możesz zosawić dwururak spaliny bedą miały lżej.

: czw sty 26, 2006 12:48
autor: Kaco
Hmmm czyli nie było jeszcze montowanych w Mk2 dwururek, wychodzi na to ze ktos to przerobił, Jak bym chciał jeszcze raz dwururke zamontowac to bedzie problem z dostaniem sie w kilka miejsc. Wiec chyba bede musiał kupic jedna rurke. A macie moze jakas fote jak dokładnie wyglada ta jednorurka do MK2? zebym sie na czyms wzorował. Dzieki za pomoc Pozdrawiam

: czw sty 26, 2006 13:02
autor: hellweaver
ja np mam taką "jednorurkę" ale mam silnik 1.6 http://sklep.intercars.com.pl/pics/041/09012960.jpg

1,3 wersja z katalizatorem http://sklep.intercars.com.pl/pics/041/09012450.jpg
1,3 wersja bez katalizatora http://sklep.intercars.com.pl/pics/041/09012151.jpg

wszakże to tylko obrazki, ale raczej ciężko będzie o fotki takich elementów
W "zwykłym" sklepie raczej tego nie zobaczysz bo to sa raczej elementy "specjalnie sprowadzane/zamawiane", wiem bo kiedys oto pytałem

: czw sty 26, 2006 13:19
autor: misiek
Kaco pisze:Ta co jest teraz w moim aucie została przyspawana do kolketora. I wogule jakos dziwnie ona idzie. Mozecie mi powiedziec czy orginalnie tam tez idzie dwururak czy ktos to przerobił? Bo nie wiem jaka kupic. Pozdrawiam
ja to przerobiłem na jadną rurę o średnicy 75 mm

: czw sty 26, 2006 16:28
autor: Kaco
Bede coś myslał, pytałem własnie po sklepach i muwili ze tylko na zamuwienie sprowadza. Wiec bede musiał gdzie poszukac na szrocie. Moze cos znajde w dobrym stanie. Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

: czw sty 26, 2006 20:55
autor: misiek
Kaco pisze:Bede coś myslał, pytałem własnie po sklepach i muwili ze tylko na zamuwienie sprowadza. Wiec bede musiał gdzie poszukac na szrocie. Moze cos znajde w dobrym stanie. Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
to ja Ci jeszcze coś poradzę pojedż do gości co zajmują się wydechami i popytaj ile by kosztowało wspawanie pojedynczej rury(mnie kosztowało 30 zł-razem z materiałem)

: sob sty 28, 2006 13:11
autor: Kaco
Tak tanio? 30zł z materiałami? Popytam moze akurat umnie tez tak tanio zawołaja :grin: dzieki za odp

: sob sty 28, 2006 13:48
autor: fibolek
kaco wstaw se porządny wydech i na tym nie oszczędzxaj bo później będziesz co jesień i co wiosne spawał na łączeniach.Dziwi mnie że wydechu do JETTY nie możesz kupić.U nas tego bez liku.
Bo jak wspawasz jednorurkę i podejżewam że stary wydech zostawiasz(i pewnie nowy nie jest) to łącza (spawy) rozchartujesz i lipa będzie.Ja już to przerabiałem.

: sob sty 28, 2006 13:52
autor: misiek
fibolek pisze:Bo jak wspawasz jednorurkę i podejżewam że stary wydech zostawiasz(i pewnie nowy nie jest) to łącza (spawy) rozchartujesz i lipa będzie.Ja już to przerabiałem
ja to robiłem 3 lata temu i nic się nie dzieje poza tym że muszę już wymienić końcowy tłumik bo już się skończył( i tak długo wytrzymał ale był aluminiowany)

: sob sty 28, 2006 13:56
autor: fibolek
No widzisz był aluminiowy ale ryzyko jest.

: sob sty 28, 2006 20:37
autor: misiek
fibolek pisze:No widzisz był aluminiowy ale ryzyko jest.
tobie chodziło o spawy że się rozlecą, a tłumik musi się kiedyś przepalić (duże wachania temperatur żle robią stali, nieważne czy to aluminiowana czy zwykła, normalny po 1,5 roku już ma dziury)