Wyciek z pompy wtryskowej 1.6D

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 09, 2006 20:37
Lokalizacja: Olsztyn

Wyciek z pompy wtryskowej 1.6D

Post autor: pm » śr sty 25, 2006 22:18

Szukam dokładnego rysunku pompy wtryskowej golfa 2 1.6D .Mam problem z wyciekiem paliwa z pod dżwigni przyspieszenia.Proszę o pomoc.
Dam radę sam wymienic oring?



Awatar użytkownika
alles
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob maja 14, 2005 13:44
Lokalizacja: Białogard

Post autor: alles » śr sty 25, 2006 22:43

Witam! Rysunku nie posiadam, ale sam wymieniałem oring i uszczelke spod dekielka, dasz sam radę tylko uważnie i pomału rozbieraj. Zaopatrz się w takie ustrojstwo do dłubania w zębach (ten haczyk używany przez stomatologów) lub w długą cieńką pensete (potrzebne do osadzenia sprężyny będącej pod deklem. Spisz nr. i symbol pompy i w dobrym sklepie motoryzacyjnym dostaniesz komplet do wymiany. w ciepły letni dzień zajeło mi to ok 1,5 godziny. Jeszcze jedno przed skręceniem śrubek wybierz paliwo z otworów na owe śrubki.



pm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 09, 2006 20:37
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pm » śr sty 25, 2006 22:51

alles pisze:Witam! Rysunku nie posiadam, ale sam wymieniałem oring i uszczelke spod dekielka, dasz sam radę tylko uważnie i pomału rozbieraj. Zaopatrz się w takie ustrojstwo do dłubania w zębach (ten haczyk używany przez stomatologów) lub w długą cieńką pensete (potrzebne do osadzenia sprężyny będącej pod deklem. Spisz nr. i symbol pompy i w dobrym sklepie motoryzacyjnym dostaniesz komplet do wymiany. w ciepły letni dzień zajeło mi to ok 1,5 godziny. Jeszcze jedno przed skręceniem śrubek wybierz paliwo z otworów na owe śrubki.
Jesteś wielki...........
Ale mógłbys tak trochę bardziej "krok po kroku"?,ponieważ nigdy tego nie robiłem i boję sie cos spieprzyć .



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sty 25, 2006 23:05

może być problem z tą sprężyną, alles, spróbuj opisać jak ją zdjąć i założyć
pm, bez opisu nawet sie za to nie zabieraj
tu masz opis otwierania i zamykania plus pewna modyfikacja ;):
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... highlight=

w rzeczywistoci to nie jest takie proste jak na zdjeciach, sam dokladnie nie pamietam jak ta sprezynka jest zamocowana - chyba na takiej podkladce, zeby ja wyjac trzeba scisnac sprezyne, ale glowy nie dam



Awatar użytkownika
alles
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob maja 14, 2005 13:44
Lokalizacja: Białogard

Post autor: alles » czw sty 26, 2006 18:09

Witam ponownie! Opisze w jaki sposób wymieniałem uszczelkę i oring w moim golfie, zaznaczam iż ja posiadam silnik 1V i nie mam urządzenia podciśnieniowego na pompie ( tej gruszki), więc do dzieła : ściągamy linkę od gazu, zaznaczamy położenie tych "blaszek" względem siebie i względem ośki od "gazu",luzujemy nakrętkę m6 od tej ośki i ściągamy z zaczepu sprężyne. Odkręcamy ową nakrętkę m6 i ściągamy owe "blaszki". Z tyłu za pompą (od silnika ) ściągamy górne mocowanie linki przyspiesznika wtrysku (potrzebne długie cienkie szczypce lub mocna penseta), następnie odkręcamy cztery imbusowe śruby mocowania dekla i podnosimy go lekko do góry, trzymając ośkę od gazu palcem ( ma zostać w pompie), zaglądając poprzez szczelinę pomiędzy deklem a pompą widzimy osadzenie owej sprężyny, teraz tym haczykiem dentystycznym przytrzymujemy sprężyne i wysuwamy z osadzenia (też ma zostać w pompie). Podnosimy delikatnie dekiel sprawdzając czy nic nie trzyma - jak nie to mamy dekiel na wierzchu. Ja odtłuściłem miejsce uszczelki rozcienczalnikiem nitro, oring jest na ośce, a taką "gruszką od czyszczenia noska u dzieci wybieramy paliwo z otworów po śrubach. To chyba wszystko (pisałem z pamięci, u siebie wymieniałem latem). Pod uszczelkę nie dawałem żadnych silikonów, złożyłem na sucho. Aha, na jesieni byłem u pompiarza w sprawie wtrysków i za ową wymianę chciał 90zł. Mam nadzieję że w miare jasno, powodzenia.



Sindbad
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: czw sie 11, 2005 17:59
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Sindbad » pt sty 27, 2006 21:46

U mnie ciekło spod dzigienki ale od sania nie posiadałe oringa dlatego dekielek został obrobiony na tokarce (co do roboty jest to odlew i trzeba było najpierw przetoczyć miejsce do mocowania) w miejscu oringa powstało 0,3 milimetrowy garb. Tak uszczelniło że zaczeło cieknoć pomiedzy sekcjami (chyba tak sie mówi na tą cześćmobiedzy tym aluminium a tą cześcia żeliwną)



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob paź 17, 2009 19:55

Obrazek

czy możliwe żeby ropa wyciekała z tych miejsc?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 461 gości