Mam problem, silnik łapie tryb awaryjny
[17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY]
dodam iż turbina była czyszczona około rok temu, sztanga chodzi, N75 sprawny.
http://vaglog.rtnet.pl/cienkoo_18552.html
Logi dynamiczne - prośba o interpretację
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Logi dynamiczne - prośba o interpretację
http://vaglog.rtnet.pl/cienkoo_18675.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/cienkoo_18676.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Po rozruszaniu sztangi przy pomocy ręki i wd40 samochód przestał wchodzić w tryb awaryjny, jeździ normalnie?! ale po logach widać, że przeładowuje. Czy to oznaka zapieczonych kierownic?
http://vaglog.rtnet.pl/cienkoo_18676.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Po rozruszaniu sztangi przy pomocy ręki i wd40 samochód przestał wchodzić w tryb awaryjny, jeździ normalnie?! ale po logach widać, że przeładowuje. Czy to oznaka zapieczonych kierownic?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 103 gości