witam, mam problem ze swoim golfem III 2.0 ADY
problem polega na tym, że strasznie ciężko odpala a jak odpali to ma bardzo niskie obroty. Żeby go odpalić muszę deptać pedał gazu i kręcić z 5-8 sekund a jak odpali to ma obroty ok 400-500. Jak jest zimny to często gaśnie. Mam też LPG w samochodzie i po przełączeniu na gaz obroty są w okolicach 600-650. Podpinałem pod Vaga i wyskakiwał czujnik hala nawet po skasowaniu na uruchomionym silniku ponownie wyskakiwał. Był też błąd zasysanego powietrza bo założony jest stożek i z tego powodu wypięta wtyczka. Czujnik hala wymieniłem na nowy boscha i nic nie poprawiło a vag dalej pokazuje błąd halla. Kolega próbował zaadoptować przepustnicę ale grupa 098 nic nie pokazuje a na 001 nie chce się adoptować.
Doradźcie co robić. Może zapłon źle ustawiony, próbowałem przekręcać i to sporo w obie strony aparatem zapłonowym ale zero reakcji.
Ciężko odpala, nierówno pracuje
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Po 1 podłącz czujnik i zamocuj ( np na klej ) go gdzieś przed stożkiem ( stożek, to też może być przyczyna ) żeby mierzył temp. powietrza która jest zasysana przez silnik.
Według tego czujnika ECU też dobiera mieszankę i zwiększa bądź "zmniejsza" ssanie.
Stożek założony od tak sobie potrafi pogorszyć tylko prace silnika, no chyba że jest do tego cały spasowany/przeliczony dolot. Lepsza już wkładka sportowa o zmniejszonych oporach zasysania powietrza.
Według tego czujnika ECU też dobiera mieszankę i zwiększa bądź "zmniejsza" ssanie.
Stożek założony od tak sobie potrafi pogorszyć tylko prace silnika, no chyba że jest do tego cały spasowany/przeliczony dolot. Lepsza już wkładka sportowa o zmniejszonych oporach zasysania powietrza.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Upewnij się jeszcze że aparat zapłonowy jest ustawiony jak należy, czy palec ma właściwą pozycję. W twoim silniku kręcenie aparatem zapłonowym nie wpływa na ustawienie zapłonu, czujnik Halla spełnia dodatkowe funkcje i aparat musi być właściwie ustawiony, jeśli był wyciągany, albo jest możliwość że mechanik nie ustawił właściwie paska rozrządu przy jego wymianie olewając jak się to czasem robi ustawienie wałka pośredniego na właściwy znak, to może to być przyczyna.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 172 gości