Strona 1 z 1
Wymiana skrzyni biegów z automatu na manual vr6 POMOCY!!!!
: sob lip 24, 2010 15:48
autor: kamikadze02
Mam dylemat polegający na dobraniu części i skrzyni czy pasuje oz paska
[ Dodano: 24 Lip 2010 18:48 ]
kamikadze02 pisze: Mam dylemat polegający na dobraniu części i skrzyni czy pasuje oz paska
biega oto mam kiepską skrzynie automatyczną mam zamiar wymienić na manualną ale podobno to nie takie proste potszeba podobno koła dwumasowego wybieraka pedału i czego jeszcze tam oprucz skrzyni iczy pasuje od innego auta
: ndz lip 25, 2010 22:00
autor: pinstonvw
Z pewnością potrzeba Ci będzie kompletnego sprzęgła na początek. Dwumas czy jednomas to już będzie Twój wybór. Wybierak również obowiązkowo bo w jakiś sposób te biegi musisz zmieniać
, dalej kompletne opedałowanie (gaz, hamulec, sprzęgło), linka sprzęgła no i skrzynia.To w takim najprostszym skrócie. Najlepiej szukaj takiej od vr6 żeby była w stanie przenosić ten moment na koła i żeby się nie rozpadła. Nie powiem Ci jakie oznaczenie skrzyni. Ale bezproblemowo powinna pasować, jeśli znajdziesz coś od tego silnika.
: ndz lip 25, 2010 22:05
autor: Zico63b
Otóż to!
Znajomy miał takie zadanie i poszedł na szrot, widlakiem podnieśli "dawcę" i wykręcał wszystko co powiązane było z silnikiem i budą: sprzęgło kpl., linki i cięgła, dźwignię biegów w kabinie i takie wszelkie drobnostki
: ndz lip 25, 2010 22:09
autor: kamikadze02
a jaka jest widoczna różnica między kołem jednomasowym a dwumasowym
[ Dodano: 25 Lip 2010 22:14 ]
ZICO ale caravelle nie bardzo są dostępne na szrotach jak golfy no i vr
: ndz lip 25, 2010 22:19
autor: Zico63b
Caravelle to nie ale T4...
: ndz lip 25, 2010 22:25
autor: kamikadze02
najlepiej to poleciłbym ten temat osobie która by zajeła sie tymsama od a doz czekam na propozycje i licze się z kosztami
: ndz lip 25, 2010 22:38
autor: pinstonvw
Koło dwumasowe ma w swojej budowie tłumik drgań skrętnych który to nie występuje w tarczy sprzęgła. Natomiast jednomas to najpopularniejsze rozwiązanie czyli: koło zamachowe, tarcza z tłumikiem drgań oraz docisk. To pierwsze ma lepszą charakterystykę, lepiej przenosi drgania i moment obrotowy. Drugie rozwiązanie jest natomiast tańsze i trochę gorsze, systematycznie eliminowane z rynku. Popytaj się jakichś mechaniorów w swoim obrębie zamieszkania, albo szrot. Tam też z reguły zajmują się różnymi rzeczami.
: ndz lip 25, 2010 22:49
autor: kamikadze02
czyli z dwumasem bedzie lepszy kop cena tego koła na alegro to 800 zł ale czy warto niewiem ile kasztuje jednomasowe ale podobno powinno byc dwumasowe
[ Dodano: 25 Lip 2010 22:57 ]
caly tydzień jestem w warszawie to może jakiś warsztat podejmie się tej roboty czekam na propozycje