Wymiana skrzyni biegów z automatu na manual vr6 POMOCY!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kamikadze02
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 24, 2010 15:04
Lokalizacja: LIDZBARK

Wymiana skrzyni biegów z automatu na manual vr6 POMOCY!!!!

Post autor: kamikadze02 » sob lip 24, 2010 15:48

:bigok: Mam dylemat polegający na dobraniu części i skrzyni czy pasuje oz paska :D

[ Dodano: 24 Lip 2010 18:48 ]
kamikadze02 pisze::bigok: Mam dylemat polegający na dobraniu części i skrzyni czy pasuje oz paska :D
biega oto mam kiepską skrzynie automatyczną mam zamiar wymienić na manualną ale podobno to nie takie proste potszeba podobno koła dwumasowego wybieraka pedału i czego jeszcze tam oprucz skrzyni iczy pasuje od innego auta



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » ndz lip 25, 2010 22:00

Z pewnością potrzeba Ci będzie kompletnego sprzęgła na początek. Dwumas czy jednomas to już będzie Twój wybór. Wybierak również obowiązkowo bo w jakiś sposób te biegi musisz zmieniać :D, dalej kompletne opedałowanie (gaz, hamulec, sprzęgło), linka sprzęgła no i skrzynia.To w takim najprostszym skrócie. Najlepiej szukaj takiej od vr6 żeby była w stanie przenosić ten moment na koła i żeby się nie rozpadła. Nie powiem Ci jakie oznaczenie skrzyni. Ale bezproblemowo powinna pasować, jeśli znajdziesz coś od tego silnika.


...

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz lip 25, 2010 22:05

Otóż to!
Znajomy miał takie zadanie i poszedł na szrot, widlakiem podnieśli "dawcę" i wykręcał wszystko co powiązane było z silnikiem i budą: sprzęgło kpl., linki i cięgła, dźwignię biegów w kabinie i takie wszelkie drobnostki



kamikadze02
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 24, 2010 15:04
Lokalizacja: LIDZBARK

Post autor: kamikadze02 » ndz lip 25, 2010 22:09

a jaka jest widoczna różnica między kołem jednomasowym a dwumasowym

[ Dodano: 25 Lip 2010 22:14 ]
ZICO ale caravelle nie bardzo są dostępne na szrotach jak golfy no i vr



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz lip 25, 2010 22:19

Caravelle to nie ale T4...



kamikadze02
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 24, 2010 15:04
Lokalizacja: LIDZBARK

Post autor: kamikadze02 » ndz lip 25, 2010 22:25

najlepiej to poleciłbym ten temat osobie która by zajeła sie tymsama od a doz czekam na propozycje i licze się z kosztami



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » ndz lip 25, 2010 22:38

Koło dwumasowe ma w swojej budowie tłumik drgań skrętnych który to nie występuje w tarczy sprzęgła. Natomiast jednomas to najpopularniejsze rozwiązanie czyli: koło zamachowe, tarcza z tłumikiem drgań oraz docisk. To pierwsze ma lepszą charakterystykę, lepiej przenosi drgania i moment obrotowy. Drugie rozwiązanie jest natomiast tańsze i trochę gorsze, systematycznie eliminowane z rynku. Popytaj się jakichś mechaniorów w swoim obrębie zamieszkania, albo szrot. Tam też z reguły zajmują się różnymi rzeczami.


...

kamikadze02
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 24, 2010 15:04
Lokalizacja: LIDZBARK

Post autor: kamikadze02 » ndz lip 25, 2010 22:49

czyli z dwumasem bedzie lepszy kop cena tego koła na alegro to 800 zł ale czy warto niewiem ile kasztuje jednomasowe ale podobno powinno byc dwumasowe

[ Dodano: 25 Lip 2010 22:57 ]
caly tydzień jestem w warszawie to może jakiś warsztat podejmie się tej roboty czekam na propozycje



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 118 gości