1.8t ciezko pali-pompka paliwa ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.8t ciezko pali-pompka paliwa ???
WITAM SZANOWNE GRONO. używałem wyszukiwarki ale nie potrafie znaleźć odpowiedzi. auto od pewnego czasu np. po dłuższym postoju , czy rano cieżko pali musze krecić kilka sekund az załapie. póżniej nie ma problemu, przyśpiesza itp. wycztyałem w instrukcji obsługi mojego silnika AGU , ze po otwarciu drzwi kierowcy powinna przez ok. dwie sekundy działać pompka i podbić ciśnienie na listwe paliwową . u mnie niestety nie słychać nic tzn.ze pompka nie pracuje po otwarciu drzwi. dodam ze zaświeciła mi sie kontrolka airbagu. na VAGu pokazał fotel kierowcy. nie wiem czy to wiąże sie z ta pomka. wogole co steruje ta pompka ??? microstyk w drzwiach sprawny(świeci sie lampka) pozdrawiam
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Co maja dzwi do pompki tyle co nic, zobacz czy pompuje po przekreceniu kluczyka przez ok 1.5s , moze nie byc tego slychac wiec sciag wezyk zasilania listwy paliwoej i zobacz czy jak przykrecasz to paliwo leci.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
z całym szacunkiem kolego jednak maja co nieco wspólnego. identyczna sytuacja jest w silniku 2.3V5. po otwarciu drzwi przez dwie sekundy pracuje pompka. a instrukcja silnika AGU wyraźnie potwerdza moje słowa.
[ Dodano: 24 Lip 2010 10:07 ]
a jednak kolega SPAWACZ ma racje. w silniku AGU z poczatku produkcji pompka załaczana jest przy przekreceniu kluczyka a dopiero od 05.99 jest załaczana z otwarciem drzwi. sprawdziłem i zwracam honor
po przekreceniu kluczyka pompuje pompka przez ok.1.5 sek. i słychać takie bulgotanie w zbiorniku. a mimo wszystko cieżko zapalił po nocy. a może filtr paliwa jest zapchany i wstrzymuje ciśnienie zadane przez pompkę??? przyznam sie ze zapomniałem o wymianie tego filtra. pomoże ktoś??
[ Dodano: 24 Lip 2010 10:07 ]
a jednak kolega SPAWACZ ma racje. w silniku AGU z poczatku produkcji pompka załaczana jest przy przekreceniu kluczyka a dopiero od 05.99 jest załaczana z otwarciem drzwi. sprawdziłem i zwracam honor
po przekreceniu kluczyka pompuje pompka przez ok.1.5 sek. i słychać takie bulgotanie w zbiorniku. a mimo wszystko cieżko zapalił po nocy. a może filtr paliwa jest zapchany i wstrzymuje ciśnienie zadane przez pompkę??? przyznam sie ze zapomniałem o wymianie tego filtra. pomoże ktoś??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości