przetwornik ciśnienia turbiny czy zaworu recyrkulacji spalin
: wt sty 24, 2006 14:09
jak to jest z tymi zaworami... wiem ze u mnie siedzi 1H0 906 627 A i wedlug etki jest to przetwornik cisnienia dla turbiny. w etce znalazlem takze czesc o nt 1H0 906 627 i jest to przetwornik cisnienia dla zaworu recyrkulacji spalin. czy mam rozumiec z tego ze siedza dwa zawory z wyglady identyczne? a jak z ich charakterystyka? czy zamiast 1H0 906 627 A mozna stosowac 1H0 906 627? pytam bo na allegro ludzie sprzedaja zaworki np 1J0 906 627 i pisza ze to zawor do turbiny... a etka podje ze to do recyrkulacji spalin. gdzie jest prawda?
[ Dodano: Wto Sty 24, 2006 14:08 ]
już zajrzałem do auta i już wiem że siedzą tam dwa zaworki prawie identyczne, piszę prawie bo zawór od turbinki ma szara górę a od egr ma czarna-przynajmniej u mnie. pozostaje sprawa charakterystyki... czy jest taka sama? i jeszcze jedno jeżeli padł mi zawór od turbinki to jak założe nowy to czy konieczne jest podpięcie pod kompa i wykasowanie błędów? przy starym zaworze błąd nie chce się wykasować
[ Dodano: Wto Sty 24, 2006 14:08 ]
już zajrzałem do auta i już wiem że siedzą tam dwa zaworki prawie identyczne, piszę prawie bo zawór od turbinki ma szara górę a od egr ma czarna-przynajmniej u mnie. pozostaje sprawa charakterystyki... czy jest taka sama? i jeszcze jedno jeżeli padł mi zawór od turbinki to jak założe nowy to czy konieczne jest podpięcie pod kompa i wykasowanie błędów? przy starym zaworze błąd nie chce się wykasować
