Nie hamuje po regeneracji zacisku :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Nie hamuje po regeneracji zacisku :(

Post autor: yogi_zg » pt lip 23, 2010 19:47

Witam, dzisiaj postanowiłem zregenerować mój ręczny a przy tym zaciski tylne. Zrobiłem wszystko po kolei tak jak w poradzie z tego postu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 założyłem, dolałem płynu i zacząłem odpowietrzanie. Kolega pompował a ja spuszczelem płyn. Po kolei każde z kół (zaczynając od tylnego prawego przez tylne lewe przednie prawe i przednie lewe). Na poczatku wogóle nie było hamulca ale po chwili sie pojawił. Odpowietrzylismy koła pojechałem sie przejechac i... i hamulec jest ale słaby (łaie przy samej końcówce). Przy odpalonym silniku jak naciske pedał hamulaca i puszcze to obroty faluja strasznie. Odpowietrzyłem jeszcze raz ale nic to nie dało. Pedał jest miekki.


aha zapomniałbym słychać takie psssssssy wydobywające sie z okolic pedała


Poza tym nic nie cieknie, reczny jest ale takze słaby :crazy:

Co to moze byc?



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pt lip 23, 2010 20:18

aha zapomniałbym słychać takie psssssssy wydobywające sie z okolic pedała
poszło serwo
yogi_dw pisze:Pedał jest miekki
i wchodzi przy hamowaniu do podłogi?



yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: yogi_zg » pt lip 23, 2010 23:50

i wchodzi przy hamowaniu do podłogi?
Nie, zatrzymuje sie w połowie zakresu



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » sob lip 24, 2010 00:51

Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 00:52 przez Lucki, łącznie zmieniany 2 razy.


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: yogi_zg » sob lip 24, 2010 10:03

nie bardzo wiem co ma do tego ustawianie wycinek w położeniu prostopadłym do sprężynki klocka ?

[ Dodano: 24 Lip 2010 18:20 ]
Ustawiłem tak jak jest w tamtym posicie (jedno z wgłebień na środku ) i lipa nadal pedał jest miekki



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » ndz lip 25, 2010 00:01

To, że robi takie pssss po wciśnięciu jest rzeczą normalną. Nie w taki sposób diagnozuje się servo! A problem zapewne tkwi w tym co robiłeś. Mogłeś coś nie tak poskładać. Lub jeszcze gdzieś jest powietrze w układzie i dlatego tak hamuje. Ja osobiście dałem sobie spokój z hamulcem. Można powiedzieć wymieniłem cały układ oprócz przewodów miedzianych. Hamulec raz jest brzytwa a raz autko płynie. Tyle, że z tyłu są bębny.


...

yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: yogi_zg » ndz lip 25, 2010 00:33

hejka, problem tkwił w pompie, wymieniłem pompe dzisiaj na taką od mkIII 22,6 bo taka kolega miał i jest gitarrrrrra, Pedał twardy, ładnie pracuje. Problem mam teraz taki że ia łapie równomiernie na wszystkie zaciski i jak szybko gwałtownie zahamuje to lekko ściąga.

Co to może być ?


p.s
jak sie diagnozuje serwo ?
co to takie pssssssssy ?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » ndz lip 25, 2010 08:03

na początek trzeba trochę pojeździć by się hamulce dotarły jak wymieniałeś dużo elementów a jak dalej będzie lipa to powietrze w układzie lub zaciski hamulcowe


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » ndz lip 25, 2010 11:57

A servo diagnozuje się w następujący sposób, mianowicie: na wyłączonym silniku pompujesz pedałem hamulca parę razy w celu pozbycia się podciśnienia. Następnie przy wciśniętym pedale odpalasz silnik. Pedał hamulca ma wyraźnie opaść do podłogi co będzie świadczyło o poprawnym działaniu mechanizmu wspomagania. A takie psss podczas wciskania to efekt normalny dla każdego serva. Nowe czy stare tak robi. Po prostu to nic innego jak zgromadzone podciśnienie.


...

yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: yogi_zg » ndz lip 25, 2010 12:34

Czyli w takim razie serwo jest ok bo jest u mnie znaczne opadniecie padała.


Kolego a można cos zrobic jak jest nierównomierne hamowanie (3zaciski trzymają zajefajnie a jeden lipa )?



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » ndz lip 25, 2010 12:51

No to coś z zaciskiem jest nie tak w takim wypadku. Może przypieczony jest troszkę i stąd te problemy. Spróbuj raz jeszcze rozebrać ten zacisk, przeczyścić i złożyć. Druga sprawa tak jak kolega wyżej pisał, tzn. jeśli masz założone nowości to musisz trochę pojeździć i niech się dotrą do siebie elementy. Albo w ostateczności ściąga bo powietrze jest w tym jednym kole i równomiernie nie będzie hamować. Odpowietrz to koło jeszcze raz, a potem myśl nad zaciskiem jeśli odpowietrzanie nie pomoże.


...

yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: yogi_zg » ndz lip 25, 2010 13:39

Kolego chyba mam winowajce ..... tarcza. z jednej strony ładnie wytarta a z drugiej straszne wżery i klocek nie ma po czym hamować



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » ndz lip 25, 2010 14:03

No widzisz :D i chyba wszystko jasne. Tarcze powinny być mniej więcej takie same na osi. Taka sama grubość i stan tarczy. To chyba czeka Cię wymiana. Pamiętaj oczywiście, że parami się takie rzeczy wymienia.

[ Dodano: 25 Lip 2010 14:05 ]
W ostateczności można to jeszcze delikatnie przetoczyć. Ale jeśli grubość tarczy na to pozwala.


...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 75 gości