Nie hamuje po regeneracji zacisku :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie hamuje po regeneracji zacisku :(
Witam, dzisiaj postanowiłem zregenerować mój ręczny a przy tym zaciski tylne. Zrobiłem wszystko po kolei tak jak w poradzie z tego postu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 założyłem, dolałem płynu i zacząłem odpowietrzanie. Kolega pompował a ja spuszczelem płyn. Po kolei każde z kół (zaczynając od tylnego prawego przez tylne lewe przednie prawe i przednie lewe). Na poczatku wogóle nie było hamulca ale po chwili sie pojawił. Odpowietrzylismy koła pojechałem sie przejechac i... i hamulec jest ale słaby (łaie przy samej końcówce). Przy odpalonym silniku jak naciske pedał hamulaca i puszcze to obroty faluja strasznie. Odpowietrzyłem jeszcze raz ale nic to nie dało. Pedał jest miekki.
aha zapomniałbym słychać takie psssssssy wydobywające sie z okolic pedała
Poza tym nic nie cieknie, reczny jest ale takze słaby
Co to moze byc?
aha zapomniałbym słychać takie psssssssy wydobywające sie z okolic pedała
Poza tym nic nie cieknie, reczny jest ale takze słaby
Co to moze byc?
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 00:52 przez Lucki, łącznie zmieniany 2 razy.
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
To, że robi takie pssss po wciśnięciu jest rzeczą normalną. Nie w taki sposób diagnozuje się servo! A problem zapewne tkwi w tym co robiłeś. Mogłeś coś nie tak poskładać. Lub jeszcze gdzieś jest powietrze w układzie i dlatego tak hamuje. Ja osobiście dałem sobie spokój z hamulcem. Można powiedzieć wymieniłem cały układ oprócz przewodów miedzianych. Hamulec raz jest brzytwa a raz autko płynie. Tyle, że z tyłu są bębny.
...
hejka, problem tkwił w pompie, wymieniłem pompe dzisiaj na taką od mkIII 22,6 bo taka kolega miał i jest gitarrrrrra, Pedał twardy, ładnie pracuje. Problem mam teraz taki że ia łapie równomiernie na wszystkie zaciski i jak szybko gwałtownie zahamuje to lekko ściąga.
Co to może być ?
p.s
jak sie diagnozuje serwo ?
co to takie pssssssssy ?
Co to może być ?
p.s
jak sie diagnozuje serwo ?
co to takie pssssssssy ?
na początek trzeba trochę pojeździć by się hamulce dotarły jak wymieniałeś dużo elementów a jak dalej będzie lipa to powietrze w układzie lub zaciski hamulcowe
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
A servo diagnozuje się w następujący sposób, mianowicie: na wyłączonym silniku pompujesz pedałem hamulca parę razy w celu pozbycia się podciśnienia. Następnie przy wciśniętym pedale odpalasz silnik. Pedał hamulca ma wyraźnie opaść do podłogi co będzie świadczyło o poprawnym działaniu mechanizmu wspomagania. A takie psss podczas wciskania to efekt normalny dla każdego serva. Nowe czy stare tak robi. Po prostu to nic innego jak zgromadzone podciśnienie.
...
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
No to coś z zaciskiem jest nie tak w takim wypadku. Może przypieczony jest troszkę i stąd te problemy. Spróbuj raz jeszcze rozebrać ten zacisk, przeczyścić i złożyć. Druga sprawa tak jak kolega wyżej pisał, tzn. jeśli masz założone nowości to musisz trochę pojeździć i niech się dotrą do siebie elementy. Albo w ostateczności ściąga bo powietrze jest w tym jednym kole i równomiernie nie będzie hamować. Odpowietrz to koło jeszcze raz, a potem myśl nad zaciskiem jeśli odpowietrzanie nie pomoże.
...
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
No widzisz i chyba wszystko jasne. Tarcze powinny być mniej więcej takie same na osi. Taka sama grubość i stan tarczy. To chyba czeka Cię wymiana. Pamiętaj oczywiście, że parami się takie rzeczy wymienia.
[ Dodano: 25 Lip 2010 14:05 ]
W ostateczności można to jeszcze delikatnie przetoczyć. Ale jeśli grubość tarczy na to pozwala.
[ Dodano: 25 Lip 2010 14:05 ]
W ostateczności można to jeszcze delikatnie przetoczyć. Ale jeśli grubość tarczy na to pozwala.
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości