Zapytanie o Blędy i Sondę lambde

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Zapytanie o Blędy i Sondę lambde

Post autor: jawirax » pt lip 23, 2010 17:16

Witam jestem userem forum golfa od jakiegoś czasu , i teraz zakupiłem sobie również Opla Astrę 1.6 , 55KW Sedan limuzyna Rok 1992.Mam problem auto jak jest zimne odpala na kluczyk , jak się zagrzeje to już są problemy z odpalaniem , strasznie ciężko odpala , przekracam kluczyk i kręcę kręcę i zaczyna łapać powoli az załapuje i załapie i odpali, przy zmienie biegów i wciśnięciu gazu jest szarpnięcie autem. Sprawa jest tak że zczytałem błędy kodowe i wyszedł mi błąd 45 co według tabeli błędów, wskazuje, na:

Sonda Lambda lub jejm obwód, za bogata mieszanka paliwowo powietrzna.

Chciałem się z anią zabrać wymienić ją , ale na forum Opla napisano mi że to nie będzie Sonda, tylko cos z ukłądme paliwowym.

Moje pytanie czy na pewno tak jest ? moze ktos z was ma pojęcie o tym ?
Ostatnio zmieniony pt lip 23, 2010 17:19 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pt lip 23, 2010 18:53

jawirax pisze:jak się zagrzeje to już są problemy z odpalaniem , strasznie ciężko odpala , przekracam kluczyk i kręcę kręcę i zaczyna łapać powoli az załapuj
może swiece nie odpowiednie do modelu auta, inna ciepłota



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » pt lip 23, 2010 19:21

Świece były stare na starych było to samo,wymieniłem nowe NGK dobzre są dobrane i dlaej jest to samo.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pt lip 23, 2010 21:15

Tardycycjnie juz zapewne paniety czujnik dawki impulsu w VW to niebieski w oplu nie pamietam , ale tez jest i chyba nawet tez niebieski.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 410 gości