Strona 1 z 1
gaźnik Pierburg 2E
: pt lip 23, 2010 12:15
autor: mk1988
niby pisze na nim 2e ale z tego co wiem to samego E nie ma
foto calego gaznika
a teraz pytanie gdzie podpiać wtyczke od automatycznego ssania?
i co to jest i dlaczego ucieka tedy paliwo?
wielkie dzieki za wszelka pomoc zwiazana z tym gaznikiem
: pt lip 23, 2010 12:33
autor: artur b.
mk1988 pisze:co to jest i dlaczego ucieka tedy paliwo?
Jest to mechanizm przyspieszenia. Paliwo ucieka gdyż masz padniętą membranę. Jej koszt to 40 zł, gdzieś w ok. wa-wy,
http://www.eter-mot.com/default.asp
I aby na pewno jest to 2E? Czytałem że były kiedyś montowane przejściówki(sam ją mam), ale mój wygląda zupełnie inaczej(ma nieco więcej elektroniki)
: pt lip 23, 2010 12:59
autor: mk1988
to co nieco sie juz dowiedzialem moze ktos cos doda jeszcze od siebie
: pt lip 23, 2010 18:03
autor: Morton;]
to jest 2e3 mam to cudo tez
jaki masz problem to Ci pomoge
czerwona wtyczka to plus wsuwka brązowy kabel chyba to masa sanie podpinasz z prawej strony taka czarna wtyczka na dwa piny znaczy nie wiem czy ssania nie będzie jak odłączysz, w każdym razie to cale zaje**** ssanie masz po lewej stronie napisz co go tam boli to postaram się pomóc
: pt lip 23, 2010 22:46
autor: mk1988
no boli go tylko to co opisałem powyżej czyli tam gdzie cieknie paliwo juz wywlekłem membrane i jak ja obejrzałem to sie nie dziwie ze cieknie jak tam prawie gumy nie ma tylko sam ten materiał ale juz zamowilem nowa z allegro bo w zadnym sklepie motoryzacyjnym nie szlo tego dostać no i własnie chodziło mi o ta wtyczke ale widze ze juz wszystko opisane co i jak
mam nadzieje ze bedzie dobrze jak zaloze nowa membrane i podepne ta wtyczke od ssania
a jeszcze zapytam w tym temacie co by nie tworzyc nowego gdzie podpiac wtyczke od tego podgrzewacza co jest w kolektorze ??
: sob lip 24, 2010 12:44
autor: Paweł Marek
Problem jest taki że piszesz ze masz mk1 a gaźnik pochodzi z mk2 1.3. W mk2 są włączniki w króćcu płynu chłodzącego z przodu głowicy, jeden włącza ssanie o które wcześniej pytałeś, drugi podgrzewacz kolektora czyli tzw jeż, z tym że poprzez przekaźnik który jest w skrzynce bezpieczników. Szczegółu już wyszukiwarką znajdziesz wszystko było