GOLF IV Duży problem z klimatyzacją.
: czw lip 22, 2010 11:01
Witam!
Od tygodnia walczę bezskutecznie z klimatyzacją manualną w moim golfie IV 1,6
Sytuacja wygląda następująco, klimatyzacja działała bez żadnych problemów i oznak jej końca wyłączyłem silnik na kilka minut pod pracą i już się od tamtej pory się nie załączyła.
Pojechałem prewencyjnie naładować ją do pełna okazało się że już nieco było mniej tego czynnika ale jeszcze nie pusto u mnie wchodzi około 750g było 500g, po napełnieniu odpaliłem silnik no i nadal cisza lampka A/C świeci się jakieś obciążenie na silnik jest przekazywane w momencie załączania ale nie startuje sprężarka oraz wentylatory. mechanik od klimatyzacji pierwsze co sprawdził bezpieczniki no i okazało się że spaliło dwa z nich:
5 Tempomat oraz podgrzewanie siedzeń, klimatyzacja 7,5A oraz
43 Sterownik silnika 10A
Założył nowe i po przekręceniu kluczyka od razu się palą nawet przy wyłączonym przycisku A/C, odpiął sprężarkę założył znowu bezpieczniki i to samo palą się zaraz po przekręceniu kluczyka.
Bardzo proszę o jakieś porady, wiem że jest pod akumulatorem sterownik wentylatorów/klimatyzacji czy to może być przyczyna, z tym że dodam, że przy gorącym silniku wentylatory załączają się żeby go schłodzić a klima nie działa.
Od tygodnia walczę bezskutecznie z klimatyzacją manualną w moim golfie IV 1,6
Sytuacja wygląda następująco, klimatyzacja działała bez żadnych problemów i oznak jej końca wyłączyłem silnik na kilka minut pod pracą i już się od tamtej pory się nie załączyła.
Pojechałem prewencyjnie naładować ją do pełna okazało się że już nieco było mniej tego czynnika ale jeszcze nie pusto u mnie wchodzi około 750g było 500g, po napełnieniu odpaliłem silnik no i nadal cisza lampka A/C świeci się jakieś obciążenie na silnik jest przekazywane w momencie załączania ale nie startuje sprężarka oraz wentylatory. mechanik od klimatyzacji pierwsze co sprawdził bezpieczniki no i okazało się że spaliło dwa z nich:
5 Tempomat oraz podgrzewanie siedzeń, klimatyzacja 7,5A oraz
43 Sterownik silnika 10A
Założył nowe i po przekręceniu kluczyka od razu się palą nawet przy wyłączonym przycisku A/C, odpiął sprężarkę założył znowu bezpieczniki i to samo palą się zaraz po przekręceniu kluczyka.
Bardzo proszę o jakieś porady, wiem że jest pod akumulatorem sterownik wentylatorów/klimatyzacji czy to może być przyczyna, z tym że dodam, że przy gorącym silniku wentylatory załączają się żeby go schłodzić a klima nie działa.