Kody błyskowe RP-ek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Kody błyskowe RP-ek

Post autor: Dystans6 » wt lip 20, 2010 20:43

Witam pytanie mam takie bo diagnozowałem kodami błyskowymi swojego rp-ka i wyszło 4444 czyli ze niby nie ma błedów. Chciałem zrobic test tez urzarzeń wykonawczych oraz badanie sondy lambda tak jak kolega na filmiku tutaj robil to w PN ale te urzadzenia wykonawcze mi sie nie załaczaja wogole chyba caly ten test a na badaniu sondy lambda dioda cały czas sie nie świeci nawet nie mignie .Czy w silniku RP nie mozliwa jest ta diagnoza czy ja mam cos nie tak tylko ??Bo mam problem ogolnie ze nie zawsze zapala mi auto szczegolnie chyba jak jest nagrzane tzn trzeba krecic po 5- 10 razy zanim zapali rozrusznik kreci wszystko elegancko a nie odpala .Stało sie tak albo to zbieg okolicznosci po wykreceniu silniczka krokowego i zalaniu 95 bezsiarkowej na statoilu nie wiem czy ma to cos do rzeczy zawsze smigalem na 98 . Ale silniczek kroowy kupilem nowy i jest to samo . Jeszcze ostatnio zauwazylem ze jak samochod jest zapalony i chce go przepchnac złapie za kierownice to nie raz potrafi zgasnać dlatego tez spróbuje wymienic kostke stacyjki jutro czy moze to byc przyczyna jak by kostka padała to chyba by sie kontrolki nie paliły a tu wszystko chula kreci az milo a nie moze załapac ??



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt lip 20, 2010 23:20

RP chyba nie ma takiej opcji - tak mi się wydaje...
Ostatnio zmieniony wt lip 20, 2010 23:21 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt lip 20, 2010 23:24

ma ...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr lip 21, 2010 08:01

Ma sprawdzanie kodów błyskowych, ale nie testowanie elementów.



Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » śr lip 21, 2010 15:07

no własnie bo nic mi nie działalo wiec ta opcja jest pewnie tylko w PN tak jak diagnoza mieszanki i sondy lambda ale golfa dzis naprawiłem byla to kostka stacyjki a tydzien borykałem sie i porozkrecalem pol samochodu (co prawda wszystko wyczyszczone gra jak ta lala teraz ) temat mozna zamknąc dzięki wszystkim pzdr!!



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr lip 21, 2010 15:21

powiem Ci ze to była ostatnia rzecz, którą bym podejrzewał... w bardzo dziwny sposób się zepsuła a nawet był to ogromny zbieg okoliczności :hmm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » śr lip 21, 2010 15:26

dziwu w tym nie ma czasem się psują


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr lip 21, 2010 15:28

RasPL pisze:dziwu w tym nie ma czasem się psują
ale nie podczas czyszczenia silniczka krokowego, a jak się zepsuje to są inne objawy :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » śr lip 21, 2010 19:53

moze popsuć się nawet przy wymianie linki hamulca ręcznego poprostu zbieg okoliczności, a objawy są typowe ;)

to czy działa krokowy patrzysz tak

1. Włącz zapłon
2. Odchyl ręką dzwignię przepustnicy tą co linka po niej idzie
3. Palcem popchnij lekko trzpień silniczka powinien się automatycznie schować
4. Puść powoli dzwignię przepustnicy gdy ta dotknie trzpień silniczka on się wysunie jeżeli tak się nie stanie zrób to co w pkt. 3 i wtedy trzpień wyjdzie

jeżeli przy tym wszystkim widać że silniczek dziwne rzeczy robi czyli nie chowa/wysuwa się płynnie lub nie reaguje to znaczy że jest popsuty bądz jego instalacja
Ostatnio zmieniony śr lip 21, 2010 20:02 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw lip 22, 2010 08:35

Dystans6 pisze:ale golfa dzis naprawiłem byla to kostka stacyjki a tydzien borykałem sie i porozkrecalem pol samochodu
- no to ty nie zauważyłeś, że gasną kontrolki na liczniku? Przecież jak stacyjka nie łączy i gaśnie silnik, to kontrolki również gasną - bo to jest zasilane z tego samego styku... Wiec podczas próby odpalania powinieneś widzeć, że nie świecą się kontrolki.



Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » czw lip 22, 2010 13:09

no włąsnie ja wiem jak kostka sie psuje nie musisz mi tłumaczyc to mnie zmyliło bo jak odpalalem wszystko było ok kontrolki zawsze sie paliły zadnych dymow iskierek ze stacyjki swiatla wszystko chodzilo łapał i krecil zawsze tylko tyle ze nie zawsze załapał .Dopiero jak pewnego razu byl odpalony i ojciec chcial go przepchnac złapał mocno za kierownice oparł sie o nia zeby przepchnac wóz to auto zgaslo i to nas zaciekawilo zrobilismy jeszcze tak kilka razy i ojciec mowi do mnie wez wymien stacyjke w sumie pomyslalem ze stacyjka nie mozliwe bo wlasnie kontrolki by sie nie swiecily albo by juz fiksowala od jakiegos czasu i inaczej no ale wymienilem i teraz pali elegancko czy na cieplo czy na zimno a juz myslalem ze to czujnik halla i mialem go kupowac bo szczegolnei ciezko mial z odpaleniem po nagrzaniu



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 134 gości