wymiana silnika
: wt lip 20, 2010 12:01
Witam forumowiczów! Przeglądałem forum w poszukiwaniu odpowiedniego działu do zamieszczenia tego tematu jednak nie wiem czy mój projekt jest wart umieszczania tematu w Waszych projektach ponieważ nie wiem co mi z tego wyjdzie.
W moim wcześniejszym temacie narzekałem na gaźnik 2ee w 1.6. Gaźnik wymieniłem na ten od 1.8 2e ale jedynie rozwiązało to nierówną pracę silnika natomiast spalanie pozostało. Po pewnym czasie od zmiany gaźnika zaczął mi stukotać zawór jednak mechanik stwierdził, że jeszcze się na tym pojeździ więc mu zaufałem.
Teraz już wiem że do silnika dostaje się paliwo, do wymiany pierścienie, planowanie głowicy, wymiana uszczelek, uszczelniaczy, zaworów i zabawa z tym gaźnikiem. Postanowiłem że wrzucę do niego po prostu inny silnik.
Stąd ten temat. Planuję zrobić SWAPa z MK3 1.8 8V 90KM. Chciałbym żebyście powiedzieli mi czy jest w ogóle taka opcja, czy będzie pasowała łapa? Czy muszę zmieniać skrzynię i elektrykę czy wystarczy sama wrzutka silnika?
Co Wy na ten pomysł i ewentualnie jeśli ktoś się orientuje jak to wszystko by ze sobą grało?
Pozdro
W moim wcześniejszym temacie narzekałem na gaźnik 2ee w 1.6. Gaźnik wymieniłem na ten od 1.8 2e ale jedynie rozwiązało to nierówną pracę silnika natomiast spalanie pozostało. Po pewnym czasie od zmiany gaźnika zaczął mi stukotać zawór jednak mechanik stwierdził, że jeszcze się na tym pojeździ więc mu zaufałem.
Teraz już wiem że do silnika dostaje się paliwo, do wymiany pierścienie, planowanie głowicy, wymiana uszczelek, uszczelniaczy, zaworów i zabawa z tym gaźnikiem. Postanowiłem że wrzucę do niego po prostu inny silnik.
Stąd ten temat. Planuję zrobić SWAPa z MK3 1.8 8V 90KM. Chciałbym żebyście powiedzieli mi czy jest w ogóle taka opcja, czy będzie pasowała łapa? Czy muszę zmieniać skrzynię i elektrykę czy wystarczy sama wrzutka silnika?
Co Wy na ten pomysł i ewentualnie jeśli ktoś się orientuje jak to wszystko by ze sobą grało?
Pozdro