wymiana silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
combat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 10:04
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

wymiana silnika

Post autor: combat » wt lip 20, 2010 12:01

Witam forumowiczów! Przeglądałem forum w poszukiwaniu odpowiedniego działu do zamieszczenia tego tematu jednak nie wiem czy mój projekt jest wart umieszczania tematu w Waszych projektach ponieważ nie wiem co mi z tego wyjdzie.

W moim wcześniejszym temacie narzekałem na gaźnik 2ee w 1.6. Gaźnik wymieniłem na ten od 1.8 2e ale jedynie rozwiązało to nierówną pracę silnika natomiast spalanie pozostało. Po pewnym czasie od zmiany gaźnika zaczął mi stukotać zawór jednak mechanik stwierdził, że jeszcze się na tym pojeździ więc mu zaufałem.
Teraz już wiem że do silnika dostaje się paliwo, do wymiany pierścienie, planowanie głowicy, wymiana uszczelek, uszczelniaczy, zaworów i zabawa z tym gaźnikiem. Postanowiłem że wrzucę do niego po prostu inny silnik.

Stąd ten temat. Planuję zrobić SWAPa z MK3 1.8 8V 90KM. Chciałbym żebyście powiedzieli mi czy jest w ogóle taka opcja, czy będzie pasowała łapa? Czy muszę zmieniać skrzynię i elektrykę czy wystarczy sama wrzutka silnika?

Co Wy na ten pomysł i ewentualnie jeśli ktoś się orientuje jak to wszystko by ze sobą grało?

Pozdro



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » wt lip 20, 2010 22:31

Silnik z mk 3 podejdzie w budę bez większych problemów natomiast elektryką będziesz sie musiał trochę pobawić. Silnik z trójki jest na wtrysku jednopunktowym wiec trzeba bedzie pewnie z wiązkami i z kompem przerzucić.A jaki rocznik tej trójki? i oznaczenie silnika



Awatar użytkownika
adikus7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 21:43
Lokalizacja: Chorzów (Schwarzenborn)
Kontakt:

Post autor: adikus7 » wt lip 20, 2010 22:42

jbs-78 pisze:Silnik z mk 3 podejdzie w budę bez większych problemów natomiast elektryką będziesz sie musiał trochę pobawić. Silnik z trójki jest na wtrysku jednopunktowym wiec trzeba bedzie pewnie z wiązkami i z kompem przerzucić.A jaki rocznik tej trójki? i oznaczenie silnika
No chyba że zamontuje razem z kolektorem ssącym ten gaźnik z 1.8 na którym jeździł to wtedy żadnych przeróbek w instalacji elektrycznej.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » wt lip 20, 2010 22:51

No tak ale mówił że go denerwuje ten gaźnik wiec pomyślałem że chciał cały komplet. :helm:



Awatar użytkownika
combat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 10:04
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: combat » pn lip 26, 2010 11:17

no od gaźnika się odcinam z pewnością :) i silnik też mi inny przyszedł teraz do głowy, po przejrzeniu opinii o silniczkach 1.8 90KM, 1.8 107 KM, 1.8 112KM kusi mnie trochę ten ostatni :hmm: nie wiem tylko czy znajdę taki silniczek w dobrym stanie, obawiam się żebym nie kupił czegoś zarżniętego bo nie po to wymieniam silnik żeby mu od razu kapitalke robić :D



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » pn lip 26, 2010 20:46

Może być ciężko. Jak byś chciał to mam dół silnika ABS do sprzedania tanio w bardzo dobrym stanie.
A Jak chcesz się tak bawić to wrzucaj od razu 2.0 2E będziesz mógł kupić znacznie młodszy i fajnie zapitalający silniczek.I myslę że będzie łatwiej znaleść z golfa 3 albo z toledo



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 149 gości