Strona 1 z 1

Problem z centralnym. Potrzebuje fachowca :)

: pn sty 23, 2006 22:02
autor: booyac
Witam. Potrzebuje pomocy z centralnym zamkiem. Mam w golfiku 3 podlaczony centralny zamek do drzwi-2 bo wersja trzydrzwiowa jest no i do bagaznik i do elektr. szyberdachu. Sprawa jest taka ze zeby otworzyc lub zamknac wszystkie drzwi razem musze podchodzic od strony pasazera bo kluczyk oryginalny nie dziala i nie mam pilota (brakuje mu diody chyba ale nie wiem nawet czy to dzialac bedzie czy nie bo takie kupilem). Od strony kierowcy zamek otwiera tylko te drzwi a reszty nie. No i jak zamykam drzwi to jest tak samo aha i mam podlaczony jeszcze do szyberdachu i jak zamykam od strony pasazera to szyberdach tez sie zamyka. Chcialbym przerobic to z kluczyka na pilot ktory niby mam ale nie wiem jak go naprawic bo nie dziala. Sam nie wiem czy to tak wogole bylo od nowosci na pilota ale wydaje mi sie ze tak bo w oryginalnym kluczyku to mam. Co mam wiec zrobic zeby to przrobic no i ewentualnie jaki centralny kupic zeby mi wszystko chodzilo tak jak teraz razem z bagaznikiem i szyberdachem (zeby sie tez zamykal jak zostanie otwarty) bo nie wiem czy wystarczy mi centralny na 2 drzwi czy musze na 4 kupic. Poprosilbym o pomoc a nawet zdjecia instalacji takiego czegos by mnie tez zadowolily :D Chyba napisalem wszystko hehehehe PomóżCIE :okej:

: pn sty 23, 2006 22:18
autor: Paweł Marek
Po pierwsze poczytałbyś forum bo sto razy o tym było.
Po drugie nie musisz kupować żadnego centralnego bo go już masz. Kup sobie alarm na jaki cię stać ze sterowaniem centralnego zamka. Z opcją komfort lub z regulownym czasem impulsu na zamykanie CZ, szyb jak masz i dachu. Na giełdzie w Balicach doradzą ci jaki masz kupić.
Po trzecie to że ci nie działa centralny i domykanie dachu z lewych drzwi to jest uszkodzenie które najpierw napraw (albo mikrostyk w zamku, albo kabel do niego gdzieś przetarty).
Potem alarm podłączasz do kabli drzwiowych zielony i szary. Impuls na jeden zamyka, na drugi otwiera, z tym że ten impuls do zamykania musi być na tyle długi żeby był czas na zamknięcie dachu (ok 15 s). Jak ci sie nie chce naprawiać drzwi lewych to podłącz w prawych. Golf już ma odpowiednia automatykę i nie musisz nic więcej kombinować z centralnym. Nie wiem na ile sie znasz, więc pogrzeb po forum i pytaj w razie watpliwosci o szczegóły.

[ Dodano: Pon Sty 23, 2006 9:21 pm ]
A działanie orginalnego pilota też mógłbyś spróbowac naprawić.

: pn sty 23, 2006 22:27
autor: Przemo440
ale w kluczykach była lampka tylko w mkIII nie a nie central ?

: pn sty 23, 2006 23:56
autor: tomczis
Pawel Marek ma 100% racji, tak zrob.

: wt sty 24, 2006 00:16
autor: michas28
w zamku masz styk ktory po przekreceniu kluczykiem zalacza centralny sprawdz czy napewno daje ten impuls do zamykania moze poprostu tam cos nie kontaktuje a z prawej ci to dzila. najlepiej zdejmij obie tapiceki i sprawdz to jest chyba taka mala kosteczka z 2 kabelkami wpieta w zamek sprawdz z prawej jak ja rozlaczysz czy bedzie dzialalo jezeli dojdziesz ktora to to z drugiej strony wyjmij tą kostke i zobacz czy po zwarciu na krótko bedzie sie zamykal central i reszta. jezeli to jest to musisz wymienic zamek

: wt sty 24, 2006 10:32
autor: booyac
dzieki wielkie jak przejda mrozy to sie za to wezme i napisze jak rozwiazalem ten problem :)

: pt lut 03, 2006 03:02
autor: kklaps
Potem alarm podłączasz do kabli drzwiowych zielony i szary. Impuls na jeden zamyka, na drugi otwiera, z tym że ten impuls do zamykania musi być na tyle długi żeby był czas na zamknięcie dachu (ok 15 s). Jak ci sie nie chce naprawiać drzwi lewych ,


a co ci to da (w sumie bendzie dzialalo ale jak długo)nietedy droga z lewym zamkiem fakt
a co do reszty moin zdaniem niemaie racji centralki alarmowe maja to do siebie że steruja plusem bądz ninusem wiekszosci jest to minus .Rozwiazan iem bendzie znajsc sterownik zamka i tam sie wpiąc a co do szyberdachu to i impuls 15 s chuba niewystarczy noim zdaniem jest tam modul domykania szyb sterowany z zamka także 15 czy 2s impulsu niema znaczenia acha jeszcze jaki to jest zamek pneumatyk czy elektruczny bodajrze w 3 byly oba stosowane

: pt lut 03, 2006 16:11
autor: booyac
no ja nie wiem bo własnie wypialem z bagaznika cala skrzyneczke i byl przewod wlasnie tak jakby od powietrza i kostka :) Milo by bylo jakby mi ktos opisal jakie przewody sa od czego bo w kostce mam wszystkie miejsca oprocz jednego zapelnione i nie wiem czy brakuje czy co... Tam jest chyba z 6 kabli w jednym rzedzie albo i wiecej...