Dusi się, szarpie, kopci, falujące obroty, dużo pali.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

R89W
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 22:06
Lokalizacja: Łódź

Dusi się, szarpie, kopci, falujące obroty, dużo pali.

Post autor: R89W » ndz lip 18, 2010 22:14

Witam.

Jak w temacie. Mój Golfik zaczyna już wariować. Wciskam mu gaz a on jakby w ogóle nie dostawał mocy, następnie po odpaleniu i dodaniu kilka razu gazu pod rurą cały chodnik jest zalany jakąś czarną mazią, obroty wachają się między 0 a 1100 czasem nawet gaśnie. Dodatkowo przy dodaniu gazu jak już poczuje dopływ to szarpie.

Mój Golfik to 1.6 benzyna 1994 Pink Floyd.

Wymienione były kable, silnik krokowy, filtry itp.

Komputer nic nie wykazał żadnego błędu:(

Może ktoś wie co to może być jak tak to proszę o pomoc bo już nie wiem co mam robić:(

Z góry dzięki.



Awatar użytkownika
Lolo22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
Kontakt:

Post autor: Lolo22 » ndz lip 18, 2010 22:23

a może by tak wyregulowac dawke paliwa moze dostaje za duzo i sie zalewa co prowadzi do duszenia sie ( falują obroty)


Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319

R89W
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 22:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: R89W » pn lip 19, 2010 16:50

no ok a czy to zrobi zwykły mechanik czy trzeba pod komputer??

a i czy od tego może być to kopcenie i lanie się z rury wydechowej???

właśnie po zgaśnięciu silnika jak zapalałem na nowo to w środku smierdziało paliwem:/



Awatar użytkownika
Lolo22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
Kontakt:

Post autor: Lolo22 » pn lip 19, 2010 20:45

wyreguluje ci mechanik komputera raczej do tego nie potrzeba a jak śmierdzi paliwem to na 100% sie zalewa może byc tez sonnda walnieta ona dawkuje paliwo njalepiej podjedż podłącz pod komputer jesli była by to sonda lambda to komputer powinien wykazac a jak nie to regulacja wystarczy


Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319

R89W
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 22:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: R89W » wt lip 20, 2010 16:07

sonda tez była wymieniana...

ale czy to złe dawkowanie paliwa może być przyczyną kopcenia na czarno z rury i lania sie z niej czarną mazią??

Autko jest tylko na benzynke.



nosboR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 13, 2009 11:24
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: nosboR » sob lip 24, 2010 23:27

podłączam się pod temat bo właśnie zauważyłem u mnie taki sam problem z tym że wymieniłem kilka dni temu świece, kable, palec i kopułkę i chodził świetnie a dzisiaj mu coś odbiło. Dodam że odpinałem wczoraj akumulator i podejrzewam przepustnicę. Jutro popatrzę na kable może któryś się obluzował



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » ndz lip 25, 2010 11:02

Lolo22, chciał bym widzieć jak się reguluje dawkę paliwa w silniku :jezor:

Za regulację dawki paliwa ( chyba że gaz ) odpowiada tylko i wyłącznie ECU na podstawie pomiarów z różnych czujników ( Sonda Lambda, czujnik temp. cieczy, TPS- czujnik położenia przepustnicy itp. itd. ).

Jeżeli któryś z czujników dzięki którym ustalana jest dawka paliwa jest nie sprawny, to może powodować większe spalanie. Komputer może źle dobierać mieszankę do potrzeb.

Podpięcie pod komputer nie musi pokazać uszkodzenia sondy ( błędu ). Komputer pokarze błąd w chwili bardziej mechanicznego uszkodzenia ( przerwa w obwodzie, grzałka itp. ), ale jak sonda źle pracuje to już nie, bo komputer widzi że ona pracuje.

Sonda może pracować, ale ma wolną reakcję uboga/bogata mieszanka i już auto nie chodzi prawidłowo i dużo pali ( jak tak miałem ).
Sprawność sondy lambda odczytuje się z jej przebiegu
Ostatnio zmieniony ndz lip 25, 2010 11:08 przez Gawior, łącznie zmieniany 2 razy.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 186 gości