Strona 1 z 1

seria czy sport wydech

: pn sty 23, 2006 20:44
autor: Adrian1980
czy wymiana tlumika koncowego przelotowego ala sport na seryjny moze mocno zdlawic autko czy przy koncowym wydechu nie ma to zadnego znaczenia... ???

: pn sty 23, 2006 21:00
autor: sas_gti
predzej teraz ten ala sport powoduje dławienie, chyba że jest dedykowany albo konkretnie wyliczony....roznicy raczej nie bedzie....chyba ze na korzysc

: pn sty 23, 2006 23:44
autor: micab
nic nie odczujesz po takiej zmianie ;)

: wt sty 24, 2006 17:38
autor: MrSalieri
micab pisze:nic nie odczujesz po takiej zmianie ;)
Z tym ze powinno byc ciszej :)

: wt sty 24, 2006 17:58
autor: Red Spider
wszystko zalezy od tego czy twoj golfik byl modyfikowany w strone podniesienia osiagow, czy poprostu "upiekrzony"! jak miales modyfikowany silnik + zmiana calego wydechu to zmieniajac sam tlumik koncowy na zwykly oslabisz go, ajak nic nie bylo robione to i nic nie stracisz - zyskasz cisze bo sportowe tlumiczki deczko halasuja!!!!

Pozdro all :satan: :satan: :satan:

: czw sty 26, 2006 21:17
autor: Adrian1980
Red Spider pisze:wszystko zalezy od tego czy twoj golfik byl modyfikowany w strone podniesienia osiagow, czy poprostu "upiekrzony"! jak miales modyfikowany silnik + zmiana calego wydechu to zmieniajac sam tlumik koncowy na zwykly oslabisz go, ajak nic nie bylo robione to i nic nie stracisz - zyskasz cisze bo sportowe tlumiczki deczko halasuja!!!!

Pozdro all :satan: :satan: :satan:
zmiany to stożek, chip, wywalony katalizator, tlumik przedostatni seria a ostatni to ten wlasnie co chce go wymienic na serie :)

: czw sty 26, 2006 21:59
autor: x86635
jesli nie miales wymienionego calego ukladu na przelotowy to nie poczujesz roznicy no oprocz ciszy.

: czw sty 26, 2006 23:13
autor: To_mas
Heh no faktycznie ze sportowe tlumiczki halasuja ale wlasnie o to chodzi :DD !!!heh no i tak jak pisali koledzy jesli to tylko sam tlumik koncowy byl zmieniany to jesli ten ala sport jest byle jaki to napewno nic nie odczujesz jesli natomiast jest bardzo dobry to ciut roznicy moze byc :)) (mowie o tlumiku calym nie o samej koncowce)

: ndz sty 29, 2006 23:14
autor: Adrian1980
otoz w sobote zalozylem sobie seryjny orginalny tlumniczek do swojego autka, troche sie balem zeby czasem nie pogorszyly sie osiagi a tu ku mojemu zdziwieniu lepiej chodzi niz na sportowym :food:

: ndz sty 29, 2006 23:45
autor: krzychGTD
Adrian1980 pisze:otoz w sobote zalozylem sobie seryjny orginalny tlumniczek do swojego autka, troche sie balem zeby czasem nie pogorszyly sie osiagi a tu ku mojemu zdziwieniu lepiej chodzi niz na sportowym :food:
Lepiej chodzi? - czy ciszej i odruchowo więcej gaz idzie w podłogę? :)
Pytam, bo możliwe że za jakiś czas będę musiał wymienić tłumik końcowy i ciągle nie wiem czy to będzie normalny czy "basowy" :crazy: :bajer:

: pn sty 30, 2006 00:05
autor: Adrian1980
krzychGTD pisze:
Adrian1980 pisze:otoz w sobote zalozylem sobie seryjny orginalny tlumniczek do swojego autka, troche sie balem zeby czasem nie pogorszyly sie osiagi a tu ku mojemu zdziwieniu lepiej chodzi niz na sportowym :food:
Lepiej chodzi? - czy ciszej i odruchowo więcej gaz idzie w podłogę? :)
Pytam, bo możliwe że za jakiś czas będę musiał wymienić tłumik końcowy i ciągle nie wiem czy to będzie normalny czy "basowy" :crazy: :bajer:
jest bardziej elastyczny a ciszej to wiadomo swoja droga :)

Moj znajomy jak kiedys zalozyl tlumik sportowy do diesla z dwiema duzymi koncowkami to autko przestalo jechac, trzeba bylo zaspawac jedna koncowke zeby auto zaczelo lepiej jezdzic... czyzby za duzy wylot ze auto tracilo na mocy ????

: pn sty 30, 2006 15:19
autor: fibolek
Z wydechem to jest tak że seria ma wszystko obliczone nie wystarczy wstawić kawał rury o rozmiarze 2 cale i już.Musimy obliczyć jaki i ile to znaczy chodzi o opory i o pęd spalin.Im większy tym lepszy.Sęk polega na tym że spaliny muszą w miare swobodnie ale też w miare szybko opuszczać wydech a przelot nie może być większy niż średnica kolektora bo to bez sensu.Po prostu sapliny muszą być w stanie ogrzać(betrzeć) rurę(wydech).A nie iść samym środkiem w przekroju 1/4 wydechu.Rozumiesz.

[ Dodano: Pon Sty 30, 2006 14:27 ]
Ja mam zwykłego Mk2 z Rf 1.6 gaźnik i tez sobie założyłem strumionkę oraz stożek i go oczywiście delikutaśnie zmieniłem.A ostatnio wywaliłem katalizator zakładając kawałek rury i jest jeszcze lepszy ale tylko przy wiekszych obrotach a i zbiera się szybciej żwawiej.A z racji tego że mam długą skrzynię zabawa przednia.Jeszcze muszę podregulować gaźnik bo spełnia wszystkie nowe normy(jest dokręcony) i będzie gitara.