Strona 1 z 2

Od czasu do czasu tarpie albo gaśnie..

: sob lip 17, 2010 23:30
autor: sebastian91
KOLEDZY mam taki problem że raz na jakiś czas w czasie jazdy samochód gaśnie albo tarpie nim przy przyśpieszaniu.. ale postawie go na 2 godziny .. ostygnie i jeździ dalej..

: ndz lip 18, 2010 12:07
autor: Lolo22
jesli szarpie ci w czasie jazdy i zgaśnie to sprawdź w jakim stanie masz kable obejrzyj je dokładnie albo poruszaj przy odpalonym silniku tez miałem taki problem jak ty że w czasie jazdy mi szarpał albo zgasł i pewnego dnia zobaczyłem ze kable są do wymiany bo były w stanie strasznym tobie tez to proponuje

: ndz lip 18, 2010 12:10
autor: bieniek1984
sebastian91, dokładnie tak jak i napisał Lolo22, ja bym sprawdział jeszcze odrazu kopułke i palec, świece.

: ndz lip 18, 2010 12:27
autor: Lolo22
bieniek1984, kopułkę i palec tez warto wymienić za jednym podejściem koszt nie jest aż tak duży a różnica będzie na pewno ale to szarpanie to 100% kable

: ndz lip 18, 2010 17:06
autor: bieniek1984
Lolo22, dobrze mówisz ja tam bym odrazu zmieniał.
sebastian91, P.S jak będziesz zmieniał kabel to nie pomyl

: ndz lip 18, 2010 20:29
autor: Lolo22
dokładnie tak jak ci kolegabieniek1984, mówi nie pomyl kabli najlepiej zmieniaj po koleji ten który odepniesz odrazu wepni odpowiednio długi w to samo miejsce i kolejne

: ndz lip 18, 2010 23:27
autor: sebastian91
Hmm muszę was zaniepokoić ponieważ jak kupiłem go a było to z półtora miesiąca temu to wymieniałem kopułke, świece i kable. Hmm zastanawiam się czy to może być cewka .. co o tym sądzicie ?

[ Dodano: 18 Lip 2010 23:29 ]
dziwne to jest bo jak wcześniej mówiłem zdarzyło mi się to juz 2 raz w ciągu miesiąca. Postawie go na kilka godzin i jest już dobrze.

: pn lip 19, 2010 07:21
autor: bieniek1984
A tak ci sie dzieje dopiero w momencie jak sie samochód zagrzeje ? Czy nie musi mieć 90 lub więcej stopni? Bo może ci się poprostu przegrzewa silnik

: pn lip 19, 2010 09:50
autor: sebastian91
Nie musi mieć 90 stopni... szukałem tej usterki .. i chodzi mi po głowie czy to może być cewka? elektryk go podłączał pod komputer to było wszystko ok. Więc odrzucam czujnik halla o którym czytałem wcześniej

: pn lip 19, 2010 12:59
autor: bieniek1984
sebastian91, jaki to golf i jaki silnik ?

: pn lip 19, 2010 18:18
autor: sebastian91
VW golf mk3 1.8 90 KM

: pn lip 19, 2010 20:42
autor: Lolo22
sebastian91 pisze:1.8 90 KM
też taki mam hmm gdyby była to cewak to prawdopodobnie wcale byś nie odpalił ale podjedź do najbliższego szrota dogadaj sie zgoscie jak bedzie miał cewke zapłac testuj tydzień jak bedzie ok to problem rozwiazany a jak nie to oddasz tylko musisz trafić na dobrego człowieka :)

: pn lip 19, 2010 23:31
autor: sebastian91
w pierwszym przypadku a było ich 2 właśnie nie mogłem odpalić a po kilku minutach jak odpaliłem to i tak zgasł.. a ostatnio zgasł ale odpaliłem tylko że tarpał przy przyśpieszaniu.. sam już niewiem co mam robić..

: wt lip 20, 2010 10:57
autor: lucasc
MODUŁ ZAPŁONU, sprawdzone na 100%. Czytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4216502#4216502