Duzo pali, na 20 litrach zrobilem nie cale 100 kilometrow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bystry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 13:40
Lokalizacja: monki
Kontakt:

Duzo pali, na 20 litrach zrobilem nie cale 100 kilometrow

Post autor: bystry » pn sty 23, 2006 13:46

czy ktos wie jak zrobic zeby palil mi normlanie chcociasz te 10 litrow w miescie bo dotaje jobla :kac: nie wytrzymam juz pomocy jak wygl;ada te ssanie sie da je wylonczyc ?? prosz o pomoc a jak ktos ebdzie chial pomoc to moej gg 2714995 lub odpowiadac na temat z gory dzieki
Ostatnio zmieniony pn paź 22, 2007 14:10 przez bystry, łącznie zmieniany 1 raz.



fibolek

Post autor: fibolek » pn sty 23, 2006 13:53

A przez jaki odcinek cały czas ssanie chodzi lub przez ile czasu?

[ Dodano: Pon Sty 23, 2006 13:03 ]
bystry to może też być uszkodzony już gaźnik(nieszczelności) lub walnięte ssanie.



bystry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 13:40
Lokalizacja: monki
Kontakt:

prosze pomozta hopy

Post autor: bystry » pn sty 23, 2006 16:18

no jest tak jezdzeduzo na malych odcinkach i ssanie mi chodzi tak do 3 kilometrow asz silnik sie nagzeje i sie nie wylocza chcem zeby mi krucej chodzilo czytalme gdzies ze sie da czym pokrecic i ze mozna skrocic czas dzialania ale niewiem jakdokladnie jak te ssniae ywglada po zdieciu pokrywy byla taka balszka moim zdaniem te ssanie zablokowalem ja i mialem problemy z odpaleniem no i dalej mi duzo pali gosciu piskl ze wywalil wax elemnt i juz jest ok macie jakes pomsyly??



fibolek

Post autor: fibolek » wt sty 24, 2006 16:12

bystry, wysyłam ci to pocztą na adres bmnbystry@orange.pl



bystry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 13:40
Lokalizacja: monki
Kontakt:

czy ktos pomoze

Post autor: bystry » sob sty 28, 2006 22:27

no i znow to samo neiwiem co ejst 10 litrow i tylko 30 kilometrow wqrzam sie moze przewody pekniete a moe zbiornik dziurawy ktos wie co sie dzieje



fibolek

Post autor: fibolek » sob sty 28, 2006 22:33

Może masz padniety któryś z siłowników w gaźniku.Zdejmij osłonę obudowe filtra paliwa i zobacz czy aby któraś przepustnica nie lata luźno.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 28, 2006 22:38

Bystry pisz jakie jeszcze masz objawy poza wysokim spalaniem. Jakie są wolne obroty, jak sie silnik wkręca.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

fibolek

Post autor: fibolek » sob sty 28, 2006 22:44

Przez ssanie nie powinien aż tyle palić.
stawiam na zepsuty siłownik od gaźnika



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 28, 2006 22:47

fibolek pisze:stawiam na zepsuty siłownik od gaźnika
zepsuty siłownik lub jego sterowanie objawiał by się wysokimi koło 3000 tys. obrotami na jałowym biegu, lub ich brakiem. Ale bystry nie pisze to mu nie pomożemy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

fibolek

Post autor: fibolek » sob sty 28, 2006 22:48

bystry rozglądaj się za dobrym miejscem na regenerację gaźnika koszt od 100 do 250 zeta z gwarancją.Tylko nioe warsztat tylko firma regenerujaca takie rzeczy.

[ Dodano: Sob Sty 28, 2006 22:44 ]
Paweł Marek nie zawsze czasem jest tak jak u mnie było że nie dozował on normalnie mieszanki i przez to palił jak czołg.Po prostu dozowanie było znikome.Pozatym gaźnik wtedy zalewa silnik(jak zdrowy to se na początku poradzi).Ja u siebie miałem dwa te siłowniki skopane tzn same se latały jak mogły ale obroty raczej miałem w normie(trochę wysokie na poczatku ale później tak z 1200 trzymał).Pisząc na poczatku dlatego że jak trochę się porusza pedałem gazu(tak gaz i odpuścić) to on się ustawia mniej więcej.
Ale cisnąć mocno nie musiałem.

[ Dodano: Sob Sty 28, 2006 22:45 ]
bystry skąd jesteś?



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz sty 29, 2006 00:45

nie wiem jak jest w twoim silniku z zaworami czy samoregulujace sa czy nie mi 1,3 pali tyle bo mi sie zawory spieły po regulacji wszystko wrocilo do normy



bystry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 13:40
Lokalizacja: monki
Kontakt:

dzieki chlopaki za chec pomocy :]

Post autor: bystry » ndz sty 29, 2006 12:39

wiec tak mailem problem z obrotami te cos mi popychalo obroty tyaka srubke wiec wykrecilem silniczek pali bez problemu na oborty wchodzi tez ladnie mojej dziewczyny ojciec jest mechanikiem znacyz zna sie troszke ale na wtryskach bardziej to mowil ze silnik pracuje ladnie obroty rowne troche wyzesze przepustnica ta plytka jak filter zdiac sie otwiera nawet wczoraj zrobilemzeby ssanie szybciej sie wylanczalo ale ma taki problem na 5 litrach przejezdzam 25 kilometrow a na 10 litrach tylko 30 kilosow wiec niewiem co jest mysle ze moze przewody przerwane powrotny do baka albo sam zbiornik a a na litrze na suchy bak na cieplym silniku zrobilem 15 kilometrow na trasie a teraz nawet teraz na litrze napewno zrobie 7 kilmetrow czyli powinienem na 10 robic przynajmneij 70 :| wiecie ococ chodzi a regeneracja 250 zloty :| drogo nie estac mnei narazie bo nie pracuje a i dymi mi na bialo mocno na bialo ale to hyba nic takiego bo nei mam katalizatora a i jak za dzua dawka to powinien hyba an czarno dymic niewiem pomozcie

[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 11:42 ]
jestem z moniek wojewodztwo m podlaskiego kolo bialegostoku



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 29, 2006 12:57

bystry pisze: ma taki problem na 5 litrach przejezdzam 25 kilometrow a na 10 litrach tylko 30 kilosow
coś tu nie gra, niejasno tłumaczysz, 2x25 to jest 50 a nie 30. Nie śmierdzi gdzieś paliwo? Może jednak sie leje? Nie przybyło ci gwałtownie oleju? Ponad 30 litrów na setkę to ja już wysiadam.

[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 12:02 pm ]
fibolek pisze:Paweł Marek nie zawsze czasem jest tak jak u mnie było że nie dozował on normalnie mieszanki
jeśli piszesz o siłowniku trzypołożeniowym to on tylko unosi przepustnicę w zależności od potrzeb chwili. Nie wpływa zasadniczo na skład mieszanki. Więc skąd miałby spowodować spalanie 30l/setkę. Bystry pisze że górna przepustnica się unosi, więc ona też u niego nadmiernego wzbogacenia mieszanki nie powoduje.
Miałem raz kłopot z nadmiernym poziomem paliwa w gaźniku, z powodu pęknętej membrany w zaworze wzbogacania mieszanki, były wtedy kłopoty z wolnymi, palił trochę więcej, ale nie 30 litrów. Nic mi tu nie gra.

[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 12:12 pm ]
bystry looknij na priv.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bystry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 13:40
Lokalizacja: monki
Kontakt:

mzoe juz bedzie dobrze

Post autor: bystry » wt sty 31, 2006 22:02

wiec koledzy przeczyscilem gaznik te kabkle co do niego ida niewiem co to jakas elktornika jeden byl urwany przylutowalem skrecilem i zoabcze co ebdzie sie dzialo co to za kable takie dweie wtyczki po lewej stornie gaznika ?? wtyczki an 2 wsowki ma to wplyw na spalanie ?? i podowanie paliwa??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 450 gości