Problem z VW GOLF III 1,6 ABU - Gaśnie na wolnych obrotach !
: śr lip 14, 2010 13:42
Witam !
Bardzo prosił bym o pomoc w znalezieniu usterki w aucie :
Auto odpala ale trzeba dodac gazu troszke w momencie odpalania, obroty faluja (skaczą od 1100 do nawet 200 !! ) silnik czasem gasnie po wrzuceniu na Luz w czasie jazdy na zakretach itp szarpie silnikiem podczas jazdy dodam że silnik jest po remoncie i dzieje sie to zarówno na gazie jak i benzynie ! silnik chodzi troszke ociazale zostalo w nim wymienione :
Pierścienie Tłokowe komplet !
Panewki Korbowodowe komplet !
Popychacze Hydrauliczne 8 sztuk
uszczelka misy olejowej
Uszczelka pokrywy zaworow
uszczelka głowicy
simering wałka
wsówka oczko
(Mechanik zapewnial że zawory sa dobre, i że zrobil planowanie głowicy + uszczelniacze ale tego nie jestem pewny ! )
Pozatym wymieniłem sam :
Kable Zaplonowe nowe !
Aparat zaplonowy cały nowy kompletny z kopolka i paluchem !
Sonda lambda nowa !
świece nowe ISKRY 1 elektrodowe pod gaz
A i dodam że zmienialem potencjometry ( te plastikowe przy przepustnicy ) i nadal byl taki sam efekt !
Czasem jest tak jakby był przeskok lub brak chwilowo iskry na jednym cylindrze dziwne !
Ciśnienie sprawdziłem i wynosi 10-11 bo wszystko sie dociera zrobilem dopiero kolo 400-500 km wiec jeszcze urosnie moze:)
Pozdrawiam Arek
Bardzo prosił bym o pomoc w znalezieniu usterki w aucie :
Auto odpala ale trzeba dodac gazu troszke w momencie odpalania, obroty faluja (skaczą od 1100 do nawet 200 !! ) silnik czasem gasnie po wrzuceniu na Luz w czasie jazdy na zakretach itp szarpie silnikiem podczas jazdy dodam że silnik jest po remoncie i dzieje sie to zarówno na gazie jak i benzynie ! silnik chodzi troszke ociazale zostalo w nim wymienione :
Pierścienie Tłokowe komplet !
Panewki Korbowodowe komplet !
Popychacze Hydrauliczne 8 sztuk
uszczelka misy olejowej
Uszczelka pokrywy zaworow
uszczelka głowicy
simering wałka
wsówka oczko
(Mechanik zapewnial że zawory sa dobre, i że zrobil planowanie głowicy + uszczelniacze ale tego nie jestem pewny ! )
Pozatym wymieniłem sam :
Kable Zaplonowe nowe !
Aparat zaplonowy cały nowy kompletny z kopolka i paluchem !
Sonda lambda nowa !
świece nowe ISKRY 1 elektrodowe pod gaz
A i dodam że zmienialem potencjometry ( te plastikowe przy przepustnicy ) i nadal byl taki sam efekt !
Czasem jest tak jakby był przeskok lub brak chwilowo iskry na jednym cylindrze dziwne !
Ciśnienie sprawdziłem i wynosi 10-11 bo wszystko sie dociera zrobilem dopiero kolo 400-500 km wiec jeszcze urosnie moze:)
Pozdrawiam Arek