Strona 1 z 1
Pociekła maglownica i lekkie luzy...
: śr lip 14, 2010 12:39
autor: pancur0
Witam !
Problem pojawil sie niedawno, ale jest bardzo niewygodny.
Odczuwam lekkie luzy na maglownicy i widze, ze plyn spiernicza z niej.
Golfer ze wspomaganiem...
Jaki jest koszt wymiany badz regeneracji tej maglownicy ?
Czytalem kilka tematow po forach i jedni zalecaja regeneracji inni kupic nowe.
I jak to w ogole wyjac z samochodu ?
tak krok po kroku
: śr lip 14, 2010 12:50
autor: koperson
Byłem ostatnio w paru sklepach w mojej okolicy odnosnie nowej maglownicy . W sklepach mowili mi ze nie dostanie sie nowej maglownicy , tylko regenerowaną (golf 3 1.9 TDI)
jak uslyszlaem o cenie to sie za glowe zlapalem - w najtanszym sklepie regenerowana 900zl w jednym z drozszych 1200zl
Pojechalem do pewnej miejscowosci gdzie rozbierają golfy , zapytałem czy maja dobre uzywane maglownice . Cena : 150zl
A co do tego jak sie zabrac za rozebranie tego to kompletnie nie mam pojecia
Pozdrawiam
: śr lip 14, 2010 12:56
autor: jhosef
Jak masz wspomę to najpierw spuszczenie płynu oraz odpięcie przewodów.
Odkręcasz końcówki kierownicze od zwrotnicy (klucz byba 17) i rozpinasz je.
Zdejmujesz gumę na krzyżaku (między grodzią a maglownicą) i odkręcasz krzyżak ( klucz chyba 13), krzyżak ściągnąć z wielokliny na maglownicy.
Odkręć obejmy trzymające maglownicę do sanek (2 obejmy po 2 śruby), ściągnąć obejmy.
Najlepiej teraz zdjąć prawe koło i wyciągnąć maszynerię tą drogą.
: śr lip 14, 2010 13:16
autor: pancur0
czyli raczej niezbyt skomplikowana sprawa:D
hm... mozna kupic uzywana, ale niewiadomo jak dlugo pochodzi...
Coz, bede musial pokombinowac. Dzieki
: śr lip 14, 2010 13:20
autor: jhosef
Jak nie ma śladów wycieku to można by zaryzykować, oczywiście najlepiej w miejscu pewnym z gwarancją rozruchową.
Aha, po wszystkim niestety zbierzność. Przy składaniu do kupy trzeba wypośrodkować przekładnię (przed założeniem krzyżaka),
: śr lip 14, 2010 13:23
autor: Młody90
jhosef pisze:Odkręcasz końcówki kierownicze od zwrotnicy (klucz byba 17) i rozpinasz je.
tak klucz 17
jhosef pisze:Zdejmujesz gumę na krzyżaku (między grodzią a maglownicą) i odkręcasz krzyżak ( klucz chyba 13)
tak 13
jhosef pisze:krzyżak ściągnąć z wielokliny na maglownicy.
bardzo prosto go wyjac , wystarczy podwazyc . Ale juz ze wsadzeniem jest gorzej :/
jhosef pisze:Odkręć obejmy trzymające maglownicę do sanek (2 obejmy po 2 śruby), ściągnąć obejmy.
te sruby sa tez na klucz 13 . Najlepiej miec grzechotke z przedluzka i nasad i plaski zeby trzymac od gory .
powodzenia
: śr lip 14, 2010 14:53
autor: pancur0
dzieki za pomoc : p
Najpierw musze gdzies poszukac czegos takiego potem bede dziala;d