Pociekła maglownica i lekkie luzy...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pociekła maglownica i lekkie luzy...
Witam !
Problem pojawil sie niedawno, ale jest bardzo niewygodny.
Odczuwam lekkie luzy na maglownicy i widze, ze plyn spiernicza z niej.
Golfer ze wspomaganiem...
Jaki jest koszt wymiany badz regeneracji tej maglownicy ?
Czytalem kilka tematow po forach i jedni zalecaja regeneracji inni kupic nowe.
I jak to w ogole wyjac z samochodu ?
tak krok po kroku
Problem pojawil sie niedawno, ale jest bardzo niewygodny.
Odczuwam lekkie luzy na maglownicy i widze, ze plyn spiernicza z niej.
Golfer ze wspomaganiem...
Jaki jest koszt wymiany badz regeneracji tej maglownicy ?
Czytalem kilka tematow po forach i jedni zalecaja regeneracji inni kupic nowe.
I jak to w ogole wyjac z samochodu ?
tak krok po kroku
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
Byłem ostatnio w paru sklepach w mojej okolicy odnosnie nowej maglownicy . W sklepach mowili mi ze nie dostanie sie nowej maglownicy , tylko regenerowaną (golf 3 1.9 TDI)
jak uslyszlaem o cenie to sie za glowe zlapalem - w najtanszym sklepie regenerowana 900zl w jednym z drozszych 1200zl
Pojechalem do pewnej miejscowosci gdzie rozbierają golfy , zapytałem czy maja dobre uzywane maglownice . Cena : 150zl
A co do tego jak sie zabrac za rozebranie tego to kompletnie nie mam pojecia
Pozdrawiam
jak uslyszlaem o cenie to sie za glowe zlapalem - w najtanszym sklepie regenerowana 900zl w jednym z drozszych 1200zl
Pojechalem do pewnej miejscowosci gdzie rozbierają golfy , zapytałem czy maja dobre uzywane maglownice . Cena : 150zl
A co do tego jak sie zabrac za rozebranie tego to kompletnie nie mam pojecia
Pozdrawiam
Jak masz wspomę to najpierw spuszczenie płynu oraz odpięcie przewodów.
Odkręcasz końcówki kierownicze od zwrotnicy (klucz byba 17) i rozpinasz je.
Zdejmujesz gumę na krzyżaku (między grodzią a maglownicą) i odkręcasz krzyżak ( klucz chyba 13), krzyżak ściągnąć z wielokliny na maglownicy.
Odkręć obejmy trzymające maglownicę do sanek (2 obejmy po 2 śruby), ściągnąć obejmy.
Najlepiej teraz zdjąć prawe koło i wyciągnąć maszynerię tą drogą.
Odkręcasz końcówki kierownicze od zwrotnicy (klucz byba 17) i rozpinasz je.
Zdejmujesz gumę na krzyżaku (między grodzią a maglownicą) i odkręcasz krzyżak ( klucz chyba 13), krzyżak ściągnąć z wielokliny na maglownicy.
Odkręć obejmy trzymające maglownicę do sanek (2 obejmy po 2 śruby), ściągnąć obejmy.
Najlepiej teraz zdjąć prawe koło i wyciągnąć maszynerię tą drogą.
czyli raczej niezbyt skomplikowana sprawa:D
hm... mozna kupic uzywana, ale niewiadomo jak dlugo pochodzi...
Coz, bede musial pokombinowac. Dzieki
hm... mozna kupic uzywana, ale niewiadomo jak dlugo pochodzi...
Coz, bede musial pokombinowac. Dzieki
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
tak klucz 17jhosef pisze:Odkręcasz końcówki kierownicze od zwrotnicy (klucz byba 17) i rozpinasz je.
tak 13jhosef pisze:Zdejmujesz gumę na krzyżaku (między grodzią a maglownicą) i odkręcasz krzyżak ( klucz chyba 13)
bardzo prosto go wyjac , wystarczy podwazyc . Ale juz ze wsadzeniem jest gorzej :/jhosef pisze:krzyżak ściągnąć z wielokliny na maglownicy.
te sruby sa tez na klucz 13 . Najlepiej miec grzechotke z przedluzka i nasad i plaski zeby trzymac od gory . powodzeniajhosef pisze:Odkręć obejmy trzymające maglownicę do sanek (2 obejmy po 2 śruby), ściągnąć obejmy.
dzieki za pomoc : p
Najpierw musze gdzies poszukac czegos takiego potem bede dziala;d
Najpierw musze gdzies poszukac czegos takiego potem bede dziala;d
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 300 gości