Nie równa praca silnika 1.4 16v AKQ - diagnoza cewki ?
: wt lip 13, 2010 21:58
Witam.
Od dawna borykam się z takim problemem. Gdy zapalę rano silnik trochę trzęsie się i słychać że wypada mu zapłon co jakiś czas, podczas jazdy delikatnie szarpie w okolicy 2000 obrotów, na ciepłym silniku silnik delikatnie pyrka jak by wypadał zapłon co jakiś czas.
Wymieniełem świece na NGK, potem kable zapłonowe NGK i teraz obawiam się że cewka bedzie do wymiany.
Czy można zdiagnozować uszkodzoną cewkę za wczasu póki jeszcze w miarę działa czy zostało mi czekać aż padnie do końca ?
Najgorsze że wybieram się na wakacje nad morze, 650km w jedną stronę, boję się żeby nie padła po drodze.
Od dawna borykam się z takim problemem. Gdy zapalę rano silnik trochę trzęsie się i słychać że wypada mu zapłon co jakiś czas, podczas jazdy delikatnie szarpie w okolicy 2000 obrotów, na ciepłym silniku silnik delikatnie pyrka jak by wypadał zapłon co jakiś czas.
Wymieniełem świece na NGK, potem kable zapłonowe NGK i teraz obawiam się że cewka bedzie do wymiany.
Czy można zdiagnozować uszkodzoną cewkę za wczasu póki jeszcze w miarę działa czy zostało mi czekać aż padnie do końca ?
Najgorsze że wybieram się na wakacje nad morze, 650km w jedną stronę, boję się żeby nie padła po drodze.