Wspomaganie kierownicy, pompa, napięcie paska
: wt lip 13, 2010 21:17
Witam
Jest tu nowy dlatego przepraszam za ewentualną opieszałość.
Niedawno dostałem od koleżanki golfa II 1,6 D. Jako, że to jeden z moich ulubionych samochodów (może nie w tej wersji) pomyślałem ze dam go mojej dziewczynie, która jest bardzo świeżym kierowcą. Miał oberwaną pompę wspomagania i parę innych rzeczy do zrobienia, więc dałem go do mechanika.
Generalnie wiele nie zapłaciłem, przejechałem się około 200 km i poczułem, że wspomaganie przerywa. Zerknąłem na pompę wspomagania i sprawdziłem napięcie paska. Jest luźny na maksa, jakieś 2 cm ugięcia. Generalnie zauważyłem, że samo rozwiązanie tej pompy jakieś takie dziwne i nietypowe. Zrobiłem fotki i dzielę się z wami. Ktoś wie jak ten pasek naciągnąć?
Czy jest jakaś szansa na naciągnięcie tego paska i czy nie zluzuje się znowu po kilkunastu kilometrach? Czy wymieniać całą pompę na "tradycyjną"?
Poniżej fotki:
Dzięki za wszelkie informacje...
Jest tu nowy dlatego przepraszam za ewentualną opieszałość.
Niedawno dostałem od koleżanki golfa II 1,6 D. Jako, że to jeden z moich ulubionych samochodów (może nie w tej wersji) pomyślałem ze dam go mojej dziewczynie, która jest bardzo świeżym kierowcą. Miał oberwaną pompę wspomagania i parę innych rzeczy do zrobienia, więc dałem go do mechanika.
Generalnie wiele nie zapłaciłem, przejechałem się około 200 km i poczułem, że wspomaganie przerywa. Zerknąłem na pompę wspomagania i sprawdziłem napięcie paska. Jest luźny na maksa, jakieś 2 cm ugięcia. Generalnie zauważyłem, że samo rozwiązanie tej pompy jakieś takie dziwne i nietypowe. Zrobiłem fotki i dzielę się z wami. Ktoś wie jak ten pasek naciągnąć?
Czy jest jakaś szansa na naciągnięcie tego paska i czy nie zluzuje się znowu po kilkunastu kilometrach? Czy wymieniać całą pompę na "tradycyjną"?
Poniżej fotki:
Dzięki za wszelkie informacje...