[mk3] Wewnętrzny obieg powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
miszel78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Kontakt:

[mk3] Wewnętrzny obieg powietrza

Post autor: miszel78 » pn sty 23, 2006 12:35

Mam taką sprawę: Czy powinienem czuć jakąkolwiek różnicę jeśli chodzi o nawiew jeśli włączę/wyłączę obieg wewnętrzny powietrza? Bo wydaje mi się że nie ma różnicy i nie wiem czy to u mnie w ogóle działa. Niby dioda się zapala jak wcisne przycisk, ale nic pozatym. Również nie odczuwałem różnicy jak jechałem za jakimś strasznie kopcącym pojazdem (i tak było czuc spalimy w aucie). W tym tygodniu wymieniam wszystkie filtry w aucie - również ten kabinowy. Może wówczas będzie jakaś różnica. Chociaż sam nie wiem... Czy można jakoś sprawdzić czy powietrze faktycznie krąży jakoś inaczej (czyt. przez filte kabinowy) po włączeniu obiegu wewnętrznego?



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn sty 23, 2006 18:00

Wydaje mi sie ze, na wewnetrznym powinny Ci po jakims czasie parowac szyby...


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
miszel78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Kontakt:

Post autor: miszel78 » pn sty 23, 2006 18:11

Nie paruja, przynajmniej na razie tego nie stwierdzilem. Ale to chyba dobrze ze nie paruja. Bede jezdzil teraz caly czas na wewnetrznym obiegu i przygladal sie szybom :)


[url=http://dziecineostrady.prv.pl][img]http://img191.imageshack.us/img191/3922/troll7sx.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Vasyl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:48
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Vasyl » pn sty 23, 2006 18:16

Sorrki za głupie pytanie może ale gdzie ten obieg wew sie uruchamia i jakie modele to powinny mieć. Bo przyznam się, ze u siebie tego nie widzę nigdzie.



Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » pn sty 23, 2006 18:19

podpinam sie do pytania Vasyl,



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn sty 23, 2006 18:19

miszel78 pisze:Nie paruja, przynajmniej na razie tego nie stwierdzilem. Ale to chyba dobrze ze nie paruja. Bede jezdzil teraz caly czas na wewnetrznym obiegu i przygladal sie szybom
Moze dlatego nie paruja, bo nie przelacza sie na wewnetrzny i caly czas chodzi na zewnetrznym ???

[ Dodano: Pon Sty 23, 2006 17:21 ]
Vasyl pisze:Sorrki za głupie pytanie może ale gdzie ten obieg wew sie uruchamia i jakie modele to powinny mieć. Bo przyznam się, ze u siebie tego nie widzę nigdzie.
Tylko medele z klima chyba to maja.
Jest o tym w instrukcji.
Polecam lekture http://vw2.info/galerie/mk3/

[ Dodano: Pon Sty 23, 2006 17:24 ]
http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?61,0


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
miszel78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Kontakt:

Post autor: miszel78 » pn sty 23, 2006 18:26

To jest to:
Obrazek



Awatar użytkownika
Vasyl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:48
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Vasyl » pn sty 23, 2006 18:30

Ale co klima wtedy nie powinna chodzić czasem, czy to jest jakis oddzielny dział. i u mnie na tych dwóch przyciskach pisze "norm" i "max", zaznaczam ze mam manualną klimę, moze to ma jakies znaczenie
Ostatnio zmieniony pn sty 23, 2006 18:35 przez Vasyl, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miszel78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Kontakt:

Post autor: miszel78 » pn sty 23, 2006 18:33

Vasyl pisze:Ale co klima wtedy nie powinna chodzić czasem, czy to jest jakis oddzielny dział.
Właśnie mi coś podobnego do głowy przyszło. Skoro ten obieg maja tylko modele z klimą to może to działa tylko przy włączonej klimatyzacji? :-s



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn sty 23, 2006 18:38

Chyba raczej dziala, jesli pisza ze szyby moga parowac po wlaczeniu wewnetrznego, szczegolnie wtedy gdy klimatyzator jest wylaczony ;)
http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?61,0


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
miszel78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Kontakt:

Post autor: miszel78 » pn sty 23, 2006 18:53

Vasyl pisze:Ale co klima wtedy nie powinna chodzić czasem, czy to jest jakis oddzielny dział. i u mnie na tych dwóch przyciskach pisze "norm" i "max", zaznaczam ze mam manualną klimę, moze to ma jakies znaczenie
Ja też mam manualną klimę i mam na jednym przycisku A/C (wcisniecie go i przekrecenie pokretła nawiewu na 1-4 załącza klime) a na drugim mam właśnie taką strzałkę, symbolisującą obieg wewnętrzny. Pewnie to że nasze przyciski się różnią wynika z różnych lat produkcji aut. Moje jest z 1996 roku.

inek01 pisze:Chyba raczej dziala, jesli pisza ze szyby moga parowac po wlaczeniu wewnetrznego, szczegolnie wtedy gdy klimatyzator jest wylaczony ;)
http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?61,0
no to pojeżdżę i poobserwuje te szyby. Pytając o to czy moża jakoś sprawdzić czy to dziala miałem na myśli cos w stylu "wetknij palec tu czy tam i poczuj przepływ powietrza" :grin: :grin:



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn sty 23, 2006 19:34

miszel78 pisze:"wetknij palec tu czy tam i poczuj przepływ powietrza
Wyjmij filtr przeciwpylkowy i zajrzyj czy po wlaczeniu o. wewn. zamknie sie jakas klapka w tunelu przez ktory wchodzi powietrze.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn sty 23, 2006 19:46

obieg zamkniety jest niezaelżny od klimatyzacji - sprawdź filtr kabinowy i czy serwomechanizm zamyka klapke - jek sie dobrze wsłuchasz powinieneś usłyszeć po właczeniu obiegu zamk. silniczek zamykajacy klapkę.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 121 gości