Strona 1 z 1

Tranporter T4 2.0 AAC 1995

: wt lip 13, 2010 11:28
autor: Miętus89
witam posiadam VW T4 Transportera silnik 2.0 AAC (benzyna) rcznik 1995 (z instalacją gazową)


i mam takie pytanie czy jest możliwość montażu pakietu MFA w tym aucie ?

jeśli tak to co muszę kupić i ile mw to wszystko wyniesie?

proszę o porady

wstępnie wiem że napewno potrzebuje licznik http://allegro.pl/item1134926082_vw_pas ... o_mfa.html

i manetke http://allegro.pl/item1087517662_manetk ... vw_t4.html

ale widze że te z allegro nie będą pasowały bo to są do wersji po lifcie która ma całkiem inny kokpit a w moim w jego instrukcjach obsługi (tych książkach VW) MFA wygląda inaczej, manetki prostokątne (bardziej przypominające te z wnętrza golfa mk2 i licznik też jest inny , więc chyba będzie problem żeby to skompletować no chyba że z golfa mk2 przypasuje , jak sądzicie?

co jeszcze będe musiał kupić?

: wt lip 13, 2010 11:37
autor: jhosef
To samo co do innych, czujnik temp oleju, temp zewnętrznej (chyba najbardziej kłopotliwy), kawałek wiązki od manetki<>licznik. Z tym, że przy jeździe na śmierdzielu MFA spalanie poprawnego nie pokaże.
Jeśli auto ma immo - a patrząc na rocznik ma - to trzeba będzie zgrywać immo, zegary tez muszą być z obsługą immo.

Poczytaj o instalacji MFA w innych autach, schemat działań zbytnio się nie różni .

[ Dodano: 13 Lip 2010 11:48 ]
Miętus89 pisze:manetki prostokątne (bardziej przypominające te z wnętrza golfa mk2 i licznik też jest inny , więc chyba będzie problem żeby to skompletować no chyba że z golfa mk2 przypasuje , jak sądzicie?
Mk2 ma licznik mechaniczny, tu ,masz elektronik więc zakładając licznik z mk2 musiałbyś dobrać linkę licznika - bardzo kłopotkiwe i nie koniecznie znajdziesz otwór w grodzi do linki ( nie sprawdzałem), w mk2 MFA działa na nieco innej zasadzie. Spalanie jest funkcją prędkości, obrotów i podciśnienia w dolocie. W t4 masz raczej liczone z ECU (czas otwarcia wtryskiwacza) a nie podciśnienie. Jak uklecisz z mk2 to zgrubnie też będzie działać ale musi mieć te dane.