Strona 1 z 1

warunki pracy silnika wpływają ujemnie na jego działanie

: wt lip 13, 2010 03:47
autor: smietan25
Problem w tym że jak jade na gazie i jest duszno, parno albo stoje w korku gdzie pełno spalin mój golf gaśnie spadają obroty poniżej 1000 rzuca go telepie sie cały nierówno chodzi, wtedy przełączam na benzyne i automatycznie wszystko wraca do normy obroty 1000 wszystko git. Ludzie co z tym gazem?? Filtr? czy co?

: wt lip 13, 2010 11:29
autor: T.O.B.I.
sprawdź czy nie masz zablokowanej klapki ciepłe zimne powietrze w puszce filtra powietrza, i najlepiej udać się do gazownika na regulację bo coś jest z mieszanką nie tak, w takie upały silnik dostaję poprostu mniej powietrza do mieszanki

: wt lip 13, 2010 12:58
autor: Gawior
Zazwyczaj gazownicy robią tak, żeby auto dostawało ciepłe powietrze z okolic silnika na gazie.
A jak u ciebie jest że klapka otwiera się i zamyka to może się zmieniać to jak silnik chodzi.
U mnie silnik 1.6i w innym aucie potrafił gasnąc w gorące dni jak zasysał zimne powietrze z przodu auta z pod grilla.

W puszce filtra odłącz to podciśnienie co otwiera tą klapkę, albo drucik z ramienia klapki i niech będzie na ciepłe ustawiona. Wtedy zobaczysz jak chodzi auto i czy dalej jest odczuwalna zmiana pracy silnika.
Ja miałem coś od krokowca w Mk3 GTi, że raz chodził jak rakieta, a raz muł.
Wyczyszczony krokowiec i jak ręką odjął ten objaw.