[mk3]woda w paliwie???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

[mk3]woda w paliwie???

Post autor: alepka » pn sty 23, 2006 00:24

Autko chodziło nienagannie, paliło od strzała mimo dużych mrozów, aż tu nagle po 5 godzinnym postoju przy próbe dopalenia na benzynce zgasł. od tamtej pory nie wchodzi na obroty, dusi sie i wogóle nie ma jazdy (no chyba że kangurek) na gazie chodzi bez zarzutu. podejrzewam wodę w zbiorniku paliwa. dolełem już jeden specyfik ale nic nic pomaga. może ktoś wie jak sie pozbyc tego cholerstwa lub ewentualnie może to jakaś inna usterka??



greg

Post autor: greg » pn sty 23, 2006 00:37

specyfik pomoże tylko w jednym przypadku jak wsadzisz do ogrzewanego garaży i roztopi się to co zamarzło i połączy się ze specyfikiem. Specyfik dolewa się przed zamarznięciem a nie po.



piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: piotrek991 » pn sty 23, 2006 00:47

a jesli już rozmarznie a woda tam jest to polecam 300ml max 500 ml denaturatu dobrze by było na cały zbiornik paliwa i jezdzić wypalić to


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » pn sty 23, 2006 00:53

piotrek991 pisze:jesli już rozmarznie a woda tam jest to polecam 300ml max 500 ml denaturatu dobrze by było na cały zbiornik paliwa i jezdzić wypalić to
dokładnie to samo polecam ja tak zrbiłem i nie ma kłopotu
a drugie wode możesz mieć ponieważ jeżdzisz na gazie a benzyna paruje a potem sie skrapla w zbiorniku i wiąże sie z paliwem


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » pn sty 23, 2006 09:27

dzięki za posty widzę ze ratuje mnie tylko ogrzewany garaż



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » pn sty 23, 2006 10:12

tak jak koledzy pisza troche denaturatu i dobrze by było jak by troszke w ciepłym postał . pozdro


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn sty 23, 2006 10:50

Znajomy ma MK2 1.6D. W czwartek palil mu nienaganie. Jechal i postanowil zatankowac (mial 1/4 baku) na innej stacji niz zwykle. Zalal do pelna. Auto po kilku minutach zgaslo. Odpalil jakos i tak co chwile gasl.. ledwo dojechal do domu. Nastepnego dnia juz nie zapalil. Pomoglem mu holem i jakos dojechal do warsztatu. Filtr paliwa do wymiany a w baku zamiast ropy sama woda. W tym samym momencie podjechal gosc innym dieslem, ktory tez tankowal na tamtej stacji. W baku juz mial galaretke.. nawet splynac ta niby ropa nie chciala.. nie wiem czy pojechal spuscic lomot na stacji..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn sty 23, 2006 11:46

Niestety na początek albo ocieplenia (nie zanosi się) albo ciepły garaż i dopiero wtedy dolać denaturat albo inny specyfik i wypalić to co zostało w przewodach i filtrze. Miałem tak w zeszłym tygodniu, ale jak słonko wyszło to zrobiło się cieplej i pomogło


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » pn sty 23, 2006 12:03

znalazłem juz ciepły garaż. zostaje go tylko uruchomić i tam dojechac. z odpaleniem moze być problem bo próbowałem kręić ale nic z tego szkoda aku. zastanawiam sie na odpaleniem na gazie może się uda choc przy - 20 raczej marne szanse. obawiam sie jednak o pompę paliwa, czy jak jest przymarznięta to jej nie zatrę. może ma ktoś skan z ksiązki z tablicą bezpieczników (z tego co widzę nie mozna jej teraz pobrac z forum). jak odłącze bezpiecznik pompy to chyba nic sie nie stanie mam nadzieje



Grotu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr gru 22, 2004 19:17
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: Grotu » pn sty 23, 2006 12:23

Ćwiartka dykty i problem z glowy,ponewaz denaturat laczy sie z woda i w ten sposob ja neutralizuje a sama dykta sie spali.


Golf III 1.8 90KM,Golf IV 1.9 TDI 90KM

fibolek

Post autor: fibolek » pn sty 23, 2006 12:25

Tylko dykta napewno pomoże.



alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » pn sty 23, 2006 12:34

fibolek pisze:Tylko dykta napewno pomoże.
no tak dykta i inne specyfiki pomoga tylko pod warunkiem że woda nei jest jeszcze zamarznięta. a jak mnei już przymarzło to tylko garzaż i dopiero specyfiki



witek_vento1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob sty 14, 2006 17:29
Lokalizacja: Dębica

Post autor: witek_vento1.8 » pn sty 23, 2006 22:40

jeszcze jedna rada - zmień stację benzynową



alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » wt sty 24, 2006 11:07

witek_vento1.8 pisze:jeszcze jedna rada - zmień stację benzynową
no to jest jasne jak słońce.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 239 gości