hamulce-prosze o pomoc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kuli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 23, 2005 23:40
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

hamulce-prosze o pomoc

Post autor: kuli » ndz sty 22, 2006 23:21

Witam.Mam taki problem z hamulcami.Jakis czas temu kupiłem golfa gti.Jak go kupiłem to właściciel mówił mi ze dwa dni przed moim kupnem zrobił sie strasznie mięki pedał hamulca.Pedał schodził prawie do dołu ale hamował normalnie.Jak go nacisłem drugi raz pod rząd to robił sie wyzej i twardszy,wiec pomyslałem ze bedzie trzeba je odpowietrzyc.I tak też utczyniłem.Po odpowietrzeniu pedał zrobił sie wyższy i już nie rósł po kilkukrotnym nacisnięciu hamulca.Schodził mi wtedy max do połowy. Dwa dni temu znowu sie zrobił miekki i rosnie.
Nie mam rzadnych wycieków i plyn tez mi nie znika.Jest tylko takie dziwne syczenie przy serwie jak sie naciska hamulec,ale nie moge tego zlokalizować dokładnie gdzie to syczy.

Prosze o pomoc co to może być ??

Z góry dziękuje i pozdrawiam KULI



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz sty 22, 2006 23:29

Syczenie zapewne bardziej będzie słyszalne jeśli posłuchasz przy pedale hamulca. Jest tam pręt idący od pedału do serwa.Wchodzi w taką czarną plastykową rurę. W tej rurze jest oring który to wszystko uszczelnia.Jeśli jest padnięty to syczy i hamulec dziwnie się zachowuje. Mam to samo :). Ta rura pękła i se syczy. Czekam na serwo.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz sty 22, 2006 23:33

Masz klasyczny objaw zapowietrzonego układu. Należy odpowietrzyć układ, ale najpierw to bym znalazł miejsce gdzie się zapowietrza. Pooglądaj dokładnie czy gdzies wycieku nie masz


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
kuli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 23, 2005 23:40
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: kuli » ndz sty 22, 2006 23:46

Dzięki chłopaki za odpowiedz, :-) czy jak mi będzie tez tam syczec przy pedale to
czy da sie wymienic tą rurke lub sam oring czy trzeba wymienic serwo??

POzdrawiam KULI



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz sty 22, 2006 23:49

kuli pisze:Dzięki chłopaki za odpowiedz, Smile czy jak mi będzie tez tam syczec przy pedale to
czy da sie wymienic tą rurke lub sam oring czy trzeba wymienic serwo??
Mnie o tym powiedział mechanik. U mnie rura pękła więc musze wymienić serwo, w Twoim przypadku może wystarczyć oring



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pn sty 23, 2006 00:52

Ja miałem tak w t4 i wywaliłem serwo na używke i jest ok a w moim podwinęła się w środku taka uszczelka gumowa no i po nim.Co do rosnącego pedału adamtd radzi dobrze więc tak zrób. Wyciek niemusi być duży wystarczy że na złączce lub w miejscu skręcania dwóch przewodów będzie mninmalny luz ,źle dokręcone i będzie się zapowierzał



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 279 gości