Problem z wysoka temperatura

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

smog
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 19, 2009 21:57
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry

Problem z wysoka temperatura

Post autor: smog » ndz lip 11, 2010 10:10

Witam. Problem polega na tym ze wentylator sie kreci , plyn w ukladzie jest , uklad nie jest zapowietrzony a golf tylko przy jezdzie do 3000obr/min nie grzeje sie , kazdorazowe wejscie w wyzsza strefe obrotow i zaraz temperatura ponad 3/4 .



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lip 11, 2010 12:00

smog pisze:kazdorazowe wejscie w wyzsza strefe obrotow i zaraz temperatura ponad 3/4 .
Po jak długiej jeździe, na którym biegu i czy wentylator chłodnicy utrzymuję tę temperaturę, czy rośnie do maksa?



smog
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 19, 2009 21:57
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry

Post autor: smog » ndz lip 11, 2010 12:54

Przy krotkie jezdzie i na kazdym biegu, w wentylotorze zostaly zmienione biegi zeby juz od poczatku mocniej chlodzil minimalnie lepiej, obawiam sie ze to moze byc uszczelka pod glowica, gdy przegonie go dluzej zaczyna rosnac do prawie do maxa, ale do konca nie gonie zeby calkiem go nie przegrzac
Ostatnio zmieniony ndz lip 11, 2010 12:59 przez smog, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lip 11, 2010 13:03

smog pisze:obawiam sie ze to moze byc uszczelka pod glowica
Czy masz objawy ubywania płynu, maź pod korkiem wlewu oleju, biały dym po odpalaniu?Na poczatek sprawdź korek zbiorniczka, czy trzyma ciśnienie, następnie na tapetę termostat.Niewykluczone też, że możesz mieć chłodnice od silnika 1,3 :)



Feniks333
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 01, 2008 21:55
Lokalizacja: Piątek

Post autor: Feniks333 » ndz lip 11, 2010 13:06

Opowiem Ci jak wygląda sprawa u mnie w golfie (silnik JP)
Przy obecnych temperaturach na zewnątrz jak jeżdżę po mieście to wskazówka zawsze jest na 3/4, jak wyjadę na trasę to trochę spada. Układ chłodzenia mam sprawny, uszczelka pod głowicą może nie jest idealna, ale jeździć bez obaw się da. Także Ja osobiście nie uważam że taka temperatura jest problemem.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lip 11, 2010 13:10

Feniks333[/b],
smog pisze:gdy przegonie go dluzej zaczyna rosnac do prawie do maxa

Wiadomo,że jest upał i musi się grzać, ale jemu sie gotuje.



Feniks333
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 01, 2008 21:55
Lokalizacja: Piątek

Post autor: Feniks333 » ndz lip 11, 2010 13:13

A myślisz że uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego może być powodem ??



genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: genLODOWAmk2 » ndz lip 11, 2010 13:35

to wskazówka zawsze jest na 3/4
Ja osobiście nie uważam że taka temperatura jest problemem.
kolego... sprawny uklad chlodzenia nie pozwoli na wyjscie temperatury wyzej niz za polowe... no chyba ze jezdzi sie z agzem w podlodze...
u mnie temperatura w korakach i w takim upale stoi na srodku stabilnie...

wiec ja bym sie troche zaczal przejmowac....

w upały temperatura moze isc dalej ?? to co maja powiedziec w hiszpani albo afryce ??


był golf 2 1.3.....

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » ndz lip 11, 2010 13:41

na dzien dobry odpal auto przed domem niech sie zagrzeje z otwartym korkiem
zdobadz termometr do 150 stopni mniejwiecej
wsadz w zbiorniczek i czekaj
zobacz jak temp wyglada
kiedy se zalacza wiatrak


jeszcze pytanie kiedy plyn byl zmieniany??
]ja w pnce mam tepm na 1 kresce po za polowa zreszta caly czas sie tak trzyma

i po sprawdzeniu wszystkiego obstawiam zegary
bo tepm plynu jest spoko czujniki rowniez plyn sie nie gotuje wszystko dziala jak nalezy


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lip 11, 2010 13:53

Albo nie tak. Termostat otwiera się przy 85(°C) . Wentylator działa na 1 bieg 92 - 97(°C) bieg 2 99 - 105(°C). Test robisz w ten sposób. Odpalasz zimny silnik, i po chwili zwiększasz obroty do około 2500. Obserwujesz wskazówkę temperatury. kiedy przekrasza pierwszą kreskę chwytasz oba węże chłodnicy i czekasz aż temperatura wzrośnie i otworzy się termostat, wtedy dolny wąż chłodnicy powinien gwałtownie zrobić się gorący. Jeżeli dzieje się to dość gwałtownie i w okolicach środkowej kreski, termostat jest ok. Nadal trzymasz sinlik na obrotach i obserwujesz teraz wentylator chłodnicy. Jeżeli się włączy pomiędzy środkową a trzecią kreską wskaźnika również jest ok. Zimne mają być miękkie,a gorące węże chłodnicy mają być twadre.

[ Dodano: Nie Lip 11, 2010 13:56 ]
wasiak,
smog pisze:wentylator sie kreci
Obstawiasz jednocześnie walnięty czujnik temperatury i termowłącznik wentylatora?

[ Dodano: Nie Lip 11, 2010 13:57 ]
Feniks333 pisze:A myślisz że uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego może być powodem ??
Nie trzymający korek jest powodem gotowania i wyrzucania płynu zbiorniczkiem, mimo,że uszczelak głowicy jest sprawna.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 175 gości