Strona 1 z 1

Kr i szczatkowa instalacja co robic? Kupic, leczyc ...

: sob lip 10, 2010 20:44
autor: bizdzioch
Kupiłem mk1 z silnikiem 1.8 16v KR. Po dłuższych przemyśleniach nie wiem co teraz z nim począć. Instalacja paliwowa poszła w zapomnienie chodzi tylko na gazie i to nie za bogato. Zdjecia silnika poniżej :(

Problemy jakie zaobserwowalem z uruchomieniem benzyny to :

- szczatkowa instalacja od wtrysku rozruchowego i termowylacznika regulatora cisnienia ogolnie sterowania paliwem (brak impulsora )
- brak metalowej czesci w rozdzielaczy paliwa (pewnie pogieta zostala zdemontowana po strzale gazu)
- dolot jak na zdjeciu czyli pewnie nieszczelny wynalazek z przedluzaczy
-brak chyba sterowania wolnymi obrotami do ktorego przychodza podcisnienia
- instalacja gazowa I generacji ktora dodatkowo miesza w instalacji

Plusy:
-instalacja zaplonowa dziala, iskra jest na gazie jakos chodzi

Co z nim zrobić teraz najlepiej ? Kupic cala instalacje k-jetronic albo digi (ciezko dostac) i jak wtedy to podlaczyc ?? Mam w mk1 podobno stara skrzynke z bezpiecznikami duzo bedzie rzeźby zeby to zrobic ?? Buda w miare zdrowa wiec szkoda takiego auta zlomowac !! Jest wogole sens cos w nim grzebac ??


Obrazek

Obrazek