Strona 1 z 1
Nie chce chodzić
: sob lip 10, 2010 16:42
autor: danio86
Pomocy mam duży problem sprawdziłem pompke paliwową, kable, gaźnik, Kopułke chodz nowa, świece a dalej nie chce chodzić dostaje paliwo bo pompka zaciąga ale tylko to co ma w sobie wypali i gaśnie i teraz nie wiem czy sonda lambda czy może silniczek krokowy bo przed tym incydentem skakały mi obroty, silniczek krok słychać może to przepływomierz czy przepustnica??
Golf 3 silnik 1.8 66kw czyli jakieś 90 km z 1993 roku grudzień, oznaczenie silnika ABE a vw golf 3 1.8 GL
[ Dodano: 10 Lip 2010 17:55 ]
Pompka podaje paliwo i jak się go na krutko zaleje paliwem to odpala chodzi ładnie jak je ma a póżniej skoczą obroty i zgaśnie. Przed tą awarią miałem coś takiego że jak mi odpalił to go przeładowałem do 3 tys obrotów i przełączył się na gaz to chodził mimo skaczących obrotów a na benzynienie utrzymywał obrotów ale chodził czasem dasł ale jakoś mozna było jechać, szarpał ale przegazowałem i dało rade jechać a przy jezdzie było tak na benzynie jak się wsisło pedał gazu to albo zwalniał albo jechał jak by miał muła a prezy takiej jeżdzie się tak jak by pompowało to łapałi ciognoł lepiej ale nie na długa mete
: sob lip 10, 2010 20:59
autor: agrala
sciagnij wezyk od paliwa przy przepustnicy (gaznik), niech ktos sprobuje odpalic auto a ty patrz jak leci paliwo z tego wezyka
super cisnienia tam nie ma wiec nie spodziewaj sie ze bedzie sie lalo jak z weza strazackiego
jak bedzie slabo lecialo to wymien filtr paliwa
wyglada na to ze pompa nie podaje do przepustnicy lub jest zbyt male cisnienie paliwa
: sob lip 10, 2010 21:34
autor: danio86
ale pompka jest tylko na odpalenie wiec czemu przerywa w trakcie jazdy może być za małe cisnienie to dlaczego też na gazie obroty skakały???
: sob lip 10, 2010 22:42
autor: Paweł Marek
Prawdopodobnie coś z układem wysokiego napięcia, brak iskry mi się zdaje. Nie masz silnika ABE, to jakiś symbol z tabliczki znamionowej. Forum ci powie jak je znaleźć, prawdopodobnie ABS
: sob lip 10, 2010 22:57
autor: danio86
hmm jeśli chodzi o iskre to częściowo się zgodze i nie bo wraz z bratem sprawdzałem to iskre na każdej świecy miał ale jak na obrotach delikatnych go trzymałem to wyglądało że nie było różnicy dopiero na 2 świecy lekko przysiadł a tak jak by nie było różnicy czy jest czy nie ma
: sob lip 10, 2010 23:07
autor: Paweł Marek
danio86, za chiny nie zrozumiałem co napisałeś. Ale jeśli są wątpliwości to się wymienia, przynajmniej na zasadzie pożyczenia kable z kopułką, nawet cewkę albo czujnik halla. Szukamy takiej usterki która objawia się i na LPG i na benie tak? No więc iskra, błąd w ustawieniu rozrządu i kąta zapłonu, dziura podstawy pod wtryskiem inne rzeczy rzadziej.
: sob lip 10, 2010 23:07
autor: danio86
może to któryś przekaźnik?? bo przed całą awariom to obroty na gazie skakały i na benzynie al na gazie chodził a na benzynie gasł
: sob lip 10, 2010 23:11
autor: Paweł Marek
Może - chociaż wątpię - przekaźnik odcinający zasilanie wtrysku i równocześnie zasilający elektrozawory LPG, może masz taki pod maską ale nie musi być, konstrukcji jest kilka sposobów. Obejrzyj włącznik LPG w kabinie, styki elektrozaworów, kable od tego ew. przekaźnika pod maską.
: sob lip 10, 2010 23:56
autor: danio86
przepraszam może źle to opisałem : chodzi o to że nie cjodzi a teraz wogóle nie chce. Weraz z bratam sprawdzałem iskre jest5 na każdej świecy lekko silnik przykulał na drugiej ale wydlądało na to jak ma 3 czy 4 to chodzi tak samo tylko nie wiem czy paliwo ma coś do tego??
: ndz lip 11, 2010 07:52
autor: agrala
danio86 pisze:ale pompka jest tylko na odpalenie wiec czemu przerywa w trakcie jazdy może być za małe cisnienie to dlaczego też na gazie obroty skakały???
co ty za terorie strawrzasz?
jak pompka jest tylko do odpalania?
to skad silnik bierze pozniej paliwo jak juz odpali?
skoro przeywa na benzynie i LPG to podmien kopolke z przewodami tak jak pisal kolega wyzej
wymien swiece - to podstawa, koszt ok 30zl
jak juz cos napiszesz to przeczytaj to bo czasami nie idzie zrozumiec tego co napisales
: pn lip 12, 2010 12:36
autor: danio86
Sprawdze przewody bo kopułke mam nową tylko boje się że to może być jeszce coś innego ponieważ miałem już kiedyś problem z odpaleniem ale była ewidentna wina braku dojścia prądu do pompki sprawdziłem bezpieczniki wszystkie były oki ale dla pewności poruszałem styki i chodziła.A ostatnio przestała przy tej awarii i poruszanie styków ani bezpieczników nic nie dawało, ale to przeszłość bo teraz chodzi była wina masy. Pompke podaje paliwo bo teściu mechanik sprawdzał ja przekręciłem zapłon podaje dość dobrze bo nie mógł utrzymać kciukiem.
[ Dodano: 15 Lip 2010 07:41 ]
Teściu testuje teraz wszystko sprawdziliśmy przewody są wporządku i kopółka też przez porzyczenie od kolegi teraz jeszcze pompke sprawdzi i gaźnik
[ Dodano: 25 Lip 2010 16:11 ]
Siadła jednak pompka paliwa po sprawdzxeniu wszystkiego doszxedłem że przestała chodzić pompka paliwowa a terazx mając ją na wierzchu sprawdziłem prąd i wszędzie jest a ona nie chodzi. Dziękuje za pomocne rady