Biegi wchodzą poezja, ale wsteczny już tragedia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wron
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 641
Rejestracja: pn cze 28, 2010 09:49
Lokalizacja: mazowieckie

Biegi wchodzą poezja, ale wsteczny już tragedia

Post autor: wron » sob lip 10, 2010 13:57

Co może być, że wsteczny wchodzi dosyć opornie. Żeby wszedł to trzeba go dosyć mocno i energicznie wrzucić.
Inne biegi wchodzą pięknie tylko ten wsteczny :?



lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: lecky » sob lip 10, 2010 21:31

jeśli z 1 tez jest gorzej....to raczej sprzęgło do roboty...


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lip 11, 2010 09:13

wsteczny nie ma synchronizacji a każdy problem z jego wbiciem to powód by sprawdzić stan płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym przy serwie układu hamulcowego a następnie poziom oleju w skrzyni biegów.


Obrazek

wron
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 641
Rejestracja: pn cze 28, 2010 09:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wron » pn lip 12, 2010 11:49

lecky pisze:jeśli z 1 tez jest gorzej....
czy nie widzisz ze wyraznie napisalem:
kiss pisze:Inne biegi wchodzą pięknie
Sztomel, codokladnie mam sprawdzić bo nie rozumiem:
Sztomel pisze:stan płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym przy serwie układu hamulcowego
jesli natomiast chodzi o poziom oleju w skrzyni to sprawdzilem i jest, ale mysle o wymianie oleju chociaz wątpie zeby to cos pomoglo



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn lip 12, 2010 11:58

wkradł się błąd w mojej wcześniejszej wypowiedzi - nie stan płynu chłodzącego tylko stan płynu hamulcowego masz sprawdzić w zbiorniczku wyrównawczym - hamulce i sprzęgło są zasilane z tego samego zbiorniczka.


Obrazek

pawlik-10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lip 12, 2010 20:27
Lokalizacja: Kozłówka
Kontakt:

Post autor: pawlik-10 » pn lip 12, 2010 20:55

miałem podobny problem . tu nie chodzi o rzadne sprzęgła ani płyny skoro inne biegi ładnie wchodzą. sprawdż dzwigienki na skrzyni biegów , one odpowiadają za właczanie odpowiedniego biegu o ile to nie diesel bo tam są linki. a skoro to będzyniak to te dżwigienki są połaczone ze sobą kulkowo i są zakończone plastikiem a te plastyki ulegają wyrobieniu , tworzy sie luz i biegu nie można włożyc dotyczy to tylko wstecznego ponieważ tam jest bardzo skomplikowany rych z maxymalnym wychyleniem do przodu . ja u siebie wymieniłem te dźwigienki i dodatkowo przebiołme jedną przy samej skrzyni.



wron
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 641
Rejestracja: pn cze 28, 2010 09:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wron » wt lip 13, 2010 12:39

Sztomel pisze:stan płynu hamulcowego masz sprawdzić w zbiorniczku wyrównawczym
sprawdzilem i jest ok.
pawlik-10 pisze:o ile to nie diesel bo tam są linki
wlasnie diesel i są tam dwie linki:

Obrazek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 446 gości