Strona 1 z 1

mk2 GTD

: pt lip 09, 2010 21:53
autor: memberofhs
Witam Was. Mam nadzieję, żę ktoś mi pomoże, ja nie mam nerwów. Zmieniałem podświetlenie zegarów, nic ich nie rozkręcałem. Podpinam pod linkę i jadę... cisza.. przy około 50ciu km/h dopiero zaczęła się podnosić tak do około 30 km/h. Rozpędziłem sięjeszcze tak do około 80 km/h. Przy zatrzymaniu się autem wskazówka licznika zatrzymuje się na 30 km/h. Kilkakrotne trzaskanie mocne po desce przybliża wskazówkę do właściwej pozycji. Co jest z tym cholernym licznikiem? Koledze zrobiło się to samo. Pomoże ktoś :kwiatek: ?

: sob lip 10, 2010 00:27
autor: Johnatan
napewno nic nie grzebałeś? ja rozbierałem takie liczniki setki razy i zawesze gdy nie ruszałem to działało a gdy ruwszyłem to juz totalna kicha.. Nie wiem jak wykonałeś podświetlenie zegarów, moze puściłeś za blisko kabel i pole magnetyczne oddziałuje na magnes w prędkościomierzu w co wątpie... po wyłączeniu świateł powinna być też różnica, może źle włożyłeś linke i coś uszkodziłeś ale to mi sie jeszcze nigdy nie zdażyło..

: sob lip 10, 2010 05:13
autor: majster heniek
memberofhs, linka napewno żle wsadzona w licznik i dlatego blokuje wskazówkę

: sob lip 10, 2010 10:23
autor: memberofhs
Johnatan - zmieniałem podświetlenie na fluxy białe. Nic tam przy prędkościomierzu nie kopałem, żadnych ślimaków, wodzików, sprężynek ani nic innego nie kopałem.
majster heniek - w gofrze sumując to już z 3-5 razy wyjmowałem zegary, za każdym razem podpinałem i działało. Od wczoraj robią się szopki...3 razy zdejmowałem i zakładałem linkę, ten bolec w pancerzu białym jest na prosto. Nic to nie daje. Mogę nadal podpinać i odpinać zegary, tyle że dostęp tam ręką jest okropny... Napewn oto linka źle siadła? Jak ma dobrze usiąść?

: śr lip 14, 2010 00:12
autor: Johnatan
załatw druga linke, chyba że chce ci sie wyciągać ori. połóż licznik na stole wepnij linke podłącz do wiertarki i badaj zachowanie...

: śr lip 14, 2010 09:40
autor: memberofhs
Johnatan - kupa straszna z tymi shitowanymi zegarami. Pytanie: czy folia zegarów z diesla jest taka sama co w benzynie? Zarówno diesel jak i benzyna mają zegarek elektroniczny, obrotomierze. Mój diesel ma diodę grzania świec pod kierunkowskazami, po lewej na dole w rządku. Moja folia jest mocno wysłużona, idzie zmienić z folią licznika benzyny? Zadziała?

: śr lip 14, 2010 09:53
autor: mate64
memberofhs pisze:Zadziała?
nie zadziała, folie są inne dla VDO i dla motometera, inne dla różnych roczników inne dla benzyny i diesla. wreszcie inne dla różnych rodzajów zegarów. No i folia nie ma kompletnie nic wspólnego z prędkościomierzem

: śr lip 14, 2010 10:09
autor: memberofhs
mate64 - dziękuję za pamoc. Jakby ktoś coś słyszał, widział to proszę o info. Szukam zepsutyhch zegarów bądź samej sprawnej! folii do diesla, rok 91 z obrotomierzem. Nie trzeba mi nowych zegarów z allegro za 150 zł, szukam samej folii.

: śr lip 14, 2010 12:40
autor: mate64
a co nie działa? bo może tylko wygląda jak wygląda?

: śr lip 14, 2010 12:44
autor: RasPL
folię zostaw w spokoju, zbadaj czy dobrze podpięta jest linka prędkościomierza jak tak to trzeba sprawdzić linkę a jak i tu dobrze to reperować sam moduł prędkościomierza bądź założyć inny o tym samym indeksie

: śr lip 14, 2010 15:26
autor: memberofhs
Kiedyś mi spadły otwarte zegary: prędościomierz pociągnął resztę i urwał 11 ścieżek. Kolega-elektronik reanimował mi to. Opłakany stan tego jest. Potem jeszcze pieprzyło się miejsce gdzie się u góry żarówki podświetla u góry. Ogółem więcej tam jest "szkoty" niż ścieżek. Potrzebuję mieć oryginał, bo mam już trochę siedzieć na punkcie oryginalności. Poza tym jeszcze podświetlenie się mi traci na skutek lutów dziwnych. Oryginału szukam, jednak samej folii najlepiej. Natomiast prędkościomierz się zwyczajnie nie wiem skąd zepsuł, o czym pisałem wyżej. Dodam, że nic nie kopałem: ani nie ściągałem tarcz, ani nie kopałem przy przebiegu. Nic...