Brak reakcji na pedał gazu - świeci się kontrolka EPC
: pt lip 09, 2010 21:08
Witam Panowie
Od 5 dni staram się uporać z dręczącym mnie problemem. Po woli kończą mi się możliwości więc postanowiłem zaczerpnąć porady u Was.
Problem występuje w moim MK4 z silnikiem benzynowym. Objawia się on zaświeceniem na zegarach kontrolki EPC i późniejszym braku reakcji na pedał gazu. Wyłączenie i włączenie silnika powoduje zgaśnięcie kontrolki lecz po dodaniu gazu problem powraca i dalsza jazda staje się nie możliwa.
Vag pokazuje:
- 18041 P1633 Accelera.Pedal Pos.Sensor 2 Signal too Low
- 18047 P1639 Accelera.Pedal Pos.Sensor 1+2 Range/Performance
Czego już próbowałem:
- demontaż przepustnicy i czyszczenie jej, profilaktyczne poprawianie lutów
- podmieniałem dwa inne pedały gazu
- poprawiałem masę przepustnicy
- poprawiałem wszystkie masy jakie znajdują się pod stopą akumulatora
Czasem zdarzy się tak, że uda się zrobić kilka km od odpalanie silnika a czasem pierwsze dodanie gazu powoduje błąd. Przepustnica raczej jest dobra ponieważ udało mi się rozpędzić do 30km/h bez dodawania gazu i załączyłem tempomat i na nim można śmiało nawet do odcinki przyśpieszać na każdym biegu. Adaptacje przechodzi prawidłowo.
Czy ktoś mógłby coś doradzić ?
Pozdrawiam
Od 5 dni staram się uporać z dręczącym mnie problemem. Po woli kończą mi się możliwości więc postanowiłem zaczerpnąć porady u Was.
Problem występuje w moim MK4 z silnikiem benzynowym. Objawia się on zaświeceniem na zegarach kontrolki EPC i późniejszym braku reakcji na pedał gazu. Wyłączenie i włączenie silnika powoduje zgaśnięcie kontrolki lecz po dodaniu gazu problem powraca i dalsza jazda staje się nie możliwa.
Vag pokazuje:
- 18041 P1633 Accelera.Pedal Pos.Sensor 2 Signal too Low
- 18047 P1639 Accelera.Pedal Pos.Sensor 1+2 Range/Performance
Czego już próbowałem:
- demontaż przepustnicy i czyszczenie jej, profilaktyczne poprawianie lutów
- podmieniałem dwa inne pedały gazu
- poprawiałem masę przepustnicy
- poprawiałem wszystkie masy jakie znajdują się pod stopą akumulatora
Czasem zdarzy się tak, że uda się zrobić kilka km od odpalanie silnika a czasem pierwsze dodanie gazu powoduje błąd. Przepustnica raczej jest dobra ponieważ udało mi się rozpędzić do 30km/h bez dodawania gazu i załączyłem tempomat i na nim można śmiało nawet do odcinki przyśpieszać na każdym biegu. Adaptacje przechodzi prawidłowo.
Czy ktoś mógłby coś doradzić ?
Pozdrawiam