Strona 1 z 2

Problem z dławieniem przy przechyłach (zakretach)

: pt lip 09, 2010 18:33
autor: gadzetunio
Witam! Mam dość dziwny problem....postawiłem samochód do mechanika na okresowe wymiany i problem który nie dawno się objawił. Mianowicie chodzi o dławienie się silnika przy przechyłach szczególnie po wejsciu w zakret w prawo silnik dławi się najbardziej. Jadąc na wprost przy niższych obrotach lekko się zamula a po chwili jedzie normalnie. Mechanik wymienił pompe paliwa, filtr paliwa, wyczyścił smoki i dalej nie wie co jest....nawet podesłałem mu elektryka ale wszystko w porządku. Dodam że na gazie jeździ normalnie. LPG mam z komputerem. AUTOCOMP czy coś wtym stylu( piszę z pamięci nie wiem czy to poprawna nazwa) Czy moze to byś spowodowane przez wtrysk??

: pt lip 09, 2010 18:50
autor: miś fazi
a sprawdziłeś czy masz dobre odpowietrzenie zbiornika paliwa , oraz filtr z węglem i zaworek sterujący pracą filtra

: pt lip 09, 2010 19:31
autor: gadzetunio
nie tego nie sprawdzałem a to może być przyczyną i gdzie znajduje się ten filtr z węglem??

: pt lip 09, 2010 19:34
autor: miś fazi
z przodu z prawej strony pod filtrem powietrza , w narożniku zderzaka

[ Dodano: 09 Lip 2010 19:36 ]
przejedź się kawałek , i odkręć korek zbiornika paliwa , jak nie zacznie syczec to masz dobre odpowietrzenie , jeśli będzie syczeć to coś jest nie tak

: pt lip 09, 2010 19:36
autor: gadzetunio
ok sprawdze

[ Dodano: 09 Lip 2010 19:38 ]
odpowietrzenie git filtr nie wiem.....

[ Dodano: 09 Lip 2010 19:38 ]
mechanik rozkłąda ręce :D rozebrał wtrysk wyczyści go i zobaczymy

[ Dodano: 09 Lip 2010 19:39 ]
najdziwniejsze jest to że problem się nasila na początku tego nie było z czasem coraz bardziej

: pt lip 09, 2010 19:40
autor: sas_gti
wokół pompy jest taki duży oring. Nie sprawdzałem osobiscie ale ostatnio ktoś napisał że na forum, że brak tego oringa u niego powodował przygasane na zakrętach w prawo, i parę łebskich osób to potwierdziło, więc ja dla pewności wyjąłbym pompe i przyjrzał się temu oringowi (mowa o tej pompie zanurzonej w baku.)

: pt lip 09, 2010 19:49
autor: gadzetunio
ok dzięki jutro podlece do niego i zobaczymy miejmy nadzieje że to to bo ja już niedługo osiwieje przez ten samochód.....a ten oring mozna dokupić??

[ Dodano: 09 Lip 2010 19:52 ]
a jeżeli t nie oring??:d

: pt lip 09, 2010 19:59
autor: sas_gti
sprawdziłbym regualtor ciśnienia paliwa też.

[ Dodano: Pią Lip 09, 2010 20:00 ]
A czy można dokupić to nie wiem szczerze mówiąc.

: pt lip 09, 2010 20:06
autor: gadzetunio
a uszczelnić silikonem??:d

: pt lip 09, 2010 20:16
autor: sas_gti
nie sądzę, przy kontakcie z paliwawmi tego typu substancje puchną, ale może są jakieś specjalne silikony.

: pt lip 09, 2010 20:17
autor: gadzetunio
hmm w sumie z tym oringiem mozesz mieć rację ale gdzie on powinien być bo pompa jest w koszu....wczesniej miałem mniejszą pompe i latała po koszyku dlatego teraz założyłem orginalną.....wiec ten oring jest gdzieś dookoła pompy czy koszyka??

: pt lip 09, 2010 20:30
autor: sas_gti
sas_gti pisze:wokół pompy jest taki duży oring. Nie sprawdzałem
nie sprawdzałem więc nie wiem.

: pt lip 09, 2010 21:15
autor: lukkasz
znajomy miał podobny problem ale on obwiniał "parownik" od lpg :bigok:

: pt lip 09, 2010 21:32
autor: Paweł Marek
Oring jest w koszyku, na około samego wkładu pomy, i musi tam być, jeśli nie jesteś pewien wyciągajcie pompę jeszcze raz, dobiorą ci coś w sklepie na wymiar pompy (średnica) bez kłopotu. Nie umiem ci powiedzieć dokładnie jaka jest lokalizacja tego oringu, znaczy jak wysoko na pompie, bo ostatnio wymieniałem pompę 4 lata temu i nie pamiętam po prostu, ale ona tam bezwzględnie musi być. Natomiast to czy oring jest winien za te objawy sprawdzisz w ten sposób, że jak nalejesz dużo beny przynajmniej 3/4 baku - problem ustąpi. Jeśli nie wina jest gdzie indziej.