1.4 TDI eksplozje podczas zaplonu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Blade88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw maja 21, 2009 22:51
Lokalizacja: Chełm

1.4 TDI eksplozje podczas zaplonu

Post autor: Blade88 » pt lip 09, 2010 16:39

Witam,
kiedy odpalam silnik (zimny) to podczas zaplonu slychac dudnienie (wlasciwie to sa takie wstrzasy calego silnika), ale kiedy silnik juz zapali to pracuje normalnie, natomiast kiedy silnik jest tzn. im cieplejszy przy odpalaniu tym slabsze to dudnienie, a kiedy juz jest goracy to zapala normalnie, w czym tkwi problem?


Niektore kobiety sa bezcenne, za wszystkie inne zaplacisz karta MasterCard xD

Awatar użytkownika
kinomysz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pn maja 09, 2005 20:01
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kinomysz » pt lip 09, 2010 17:53

Problem "tkwi" w trzech cylindrach:) Mam dokładnie tak samo w Lupo 1.4TDI proponuje się nie przejmować tylko cieszyć z około 190Nm i w miarę niskim spalaniem. Poza tym przy 3000obr/min brzmi przecież jak silnik Subaru Imprezy :grin:



Awatar użytkownika
Blade88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw maja 21, 2009 22:51
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Blade88 » pt lip 09, 2010 18:17

kinomysz pisze:Problem "tkwi" w trzech cylindrach
myslisz?
kinomysz pisze:około 190Nm
u mnie w ksiazce jest napisane ze 155Nm
kinomysz pisze:Poza tym przy 3000obr/min brzmi przecież jak silnik Subaru Imprezy :grin:
to fakt, powyzej 3000obr/min bulgocze jakby mial ze 4 litry, swoja droga, ciekawe jak tego dokonali :bajer:


Niektore kobiety sa bezcenne, za wszystkie inne zaplacisz karta MasterCard xD

Awatar użytkownika
kinomysz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pn maja 09, 2005 20:01
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kinomysz » sob lip 10, 2010 10:11

Blade88 pisze:
kinomysz pisze:Problem "tkwi" w trzech cylindrach
myslisz?
kinomysz pisze:około 190Nm
u mnie w ksiazce jest napisane ze 155Nm
kinomysz pisze:Poza tym przy 3000obr/min brzmi przecież jak silnik Subaru Imprezy :grin:
to fakt, powyzej 3000obr/min bulgocze jakby mial ze 4 litry, swoja droga, ciekawe jak tego dokonali :bajer:
Tak myślę że to przez trzy cylindry. Maiłem okazje jeździć trochę Golfem 4 1.9TDI i przy odpalaniu zimnego silnika pierwsze suwy tłoków też były bardzo mocne, agresywne. Ponieważ jest to silnik cztero cylindrowy to działające siły rozkładają się symetrycznie, a przez to nie przenoszą się na karoserię. Ten sam"problem" występował w oplu corsie 1.0 3cyl. tamten silnik w ogóle chodził jak kosiarka. Odpalając 6 cyl. benzynowy silnik BMW problem nie występuje :) W lupo 1.4TDI jest 190Nm.



Awatar użytkownika
Blade88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw maja 21, 2009 22:51
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Blade88 » sob lip 10, 2010 17:32

Nie wydaje mi sie zeby byla to wina 3 cylindrow, bo o ile pamietam, zanim to sie zaczelo dziac to odpalal normalnie, jak mialem Tico, taz ma 3 cyl. to rowniez odpalal normalnie, moze olej z turbo dostaje sie do ukladu dolotowego i stad te eksplozje podczas zaplonu - tak sobie pomyslalem, moze ktos jeszcze ma jakies sugestie?


Niektore kobiety sa bezcenne, za wszystkie inne zaplacisz karta MasterCard xD

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 350 gości