Strona 1 z 1
Problem z Pompom
: pt lip 09, 2010 14:23
autor: Grzela1231
Witam mam straszny problem wszyscy piszą że pompa nie chce im się włączyć a ja mam problem z tym że się nie chce wyłączyć i zalewa mi silnik wymieniłem wtrysk jednopunktowy bo myślałem że to on jest winny ale wina leży po stronie Elektrycznej jak coś pomoże to mam tam również gaz założony czy ktoś może pomoc bardzo bym był wdzięczny
: pt lip 09, 2010 14:27
autor: Qto
zapoznaj się z regulaminem...
...interpunkcja
Pompom
: pt lip 09, 2010 22:31
autor: Grzela1231
Qto pisze:zapoznaj się z regulaminem...
...interpunkcja
Pompom
spoko ale czy Tobie chodzi o pisownie ?? bo jak tak to załóż jeszcze jedną stronę gramatyka i pisownia z Polskiego pisałem na szybko i każdy się może pomylić chyba że Ty jesteś taki nie omylny
: pt lip 09, 2010 22:47
autor: doggie
Grzela1231, jak wina może leżeć w elektrycznej pompie paliwa - przecież po odpaleniu jej zadanie właśnie polega na utrzymywaniu ciśnienia a elektromagnesy wtryskiwaczy odpowiadają za podawanie paliwa, nie ma takiej możliwości żeby pompa paliwa zalewała silnik przy sprawnym układzie i wtryskach
: sob lip 10, 2010 08:11
autor: Grzela1231
nie wiem jak to jest możliwe wymieniałem wtryskiwacz i powtórzył się problem jeden kolega powiedział mi że to Elektryka. A ja na tym już się kompletnie nie znam. A objaw jest taki że jak włączymy zapłon to z wtryskiwacza się ciągle leje benzyna wtrysk jest dobry bo sprawdzaliśmy i pracuje.
: sob lip 10, 2010 10:32
autor: miś fazi
piszesz że wtrysk pracuje a paliwo z niego leci , skoro w układzie wtrysku wszystko byłoby ok , to wtrysk jak jest zamknięty i jest dobry , nie ma prawa puscić paliwa , nawet jak pompa paliwa nie wyłączy się to po nadmiernym wzroście ciśnienia czujnik ciśnienia paliwa powinien puscić paliwo na przelew powrotny do zbiornika , więc skoro wtrysk puszcza to albo on nie jest całkowicie sprawny lub ECU świruje podająć na niego cały czas minus lub przekaźnik pompy paliwa jest uszkodzony
: sob lip 10, 2010 11:32
autor: doggie
Grzela1231, a czy silnik w ogóle odpala?
: sob lip 10, 2010 12:15
autor: Grzela1231
nie silnik nie odpala teraz gdzieś jeszcze iskra znikła a co do tego że wtrysk jest zepsuty to był wymieniany i to samo się działo a jak zapłon włączę to chyba nie powinna wtedy pompa pracować a ona ciągle pracuje i dalej zalewa silnik a Tak przy okazji bo ja jestem laikiem w tych sprawach co to jest te ECU i gdzie je mogę znaleźć
: sob lip 10, 2010 12:33
autor: miś fazi
ECU to sterownik silnika jest na podszybiu z prawej strony , ale skoro jesteś laikiem to sam nic nie poradzisz , podjedź do kogoś kto ma w tych sprawach jakieś wiadomości , bo chyba niewiele sam zrobisz
: sob lip 10, 2010 12:43
autor: doggie
Grzela1231 pisze: a jak zapłon włączę to chyba nie powinna wtedy pompa pracować a ona ciągle pracuje i dalej zalewa silnik
po włączeniu zapłonu pompa przez chwilę powinna pracować
: sob lip 10, 2010 13:20
autor: Grzela1231
a tak a propo dowiedziałem się że tym nie steruje żaden przekaźnik tylko komputer czy to jest prawda ??
: sob lip 10, 2010 20:28
autor: Gawior
W Peugeocie miałem tak i winny był ECU !!
Po przekręceniu kluczyka wtrysk walił paliwem, do puki nie wyłączyło się zapłonu.
Jak masz możliwość to podmień od kogoś komputer, albo dogadaj się na szrocie ( tylko nie mów że masz problem z elektryką bo mogą ci nie przyjąć ewentualnego zwrotu ) że będziesz mógł zwrócić itd. i wtedy sprawdzisz czy to dokładnie to.
: sob lip 10, 2010 23:37
autor: Grzela1231
spoko spróbuję może się uda dzięki
serdeczne
[ Dodano: 13 Lip 2010 10:07 ]
Gawior pisze:W Peugeocie miałem tak i winny był ECU !!
Po przekręceniu kluczyka wtrysk walił paliwem, do puki nie wyłączyło się zapłonu.
Jak masz możliwość to podmień od kogoś komputer, albo dogadaj się na szrocie ( tylko nie mów że masz problem z elektryką bo mogą ci nie przyjąć ewentualnego zwrotu ) że będziesz mógł zwrócić itd. i wtedy sprawdzisz czy to dokładnie to.
i jednak miałem to samo ale teraz chyba i wtrysk jednak nawala bo nie chce się otwierać ale to już mały problem za 200 zł